1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778951 inlägg · 7967 ämnen

Skellefteå - Brynäs 8/10


Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Rytter: Tack och jag håller med! Rautio räddade 42 (!) av 43 skott denna matchen, riktigt bra gjort !

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
bradberry: vi är förbannat duktiga på att stänga igen i slutet iår. Tillskillnad mot tidigare år! Jag älskar de!

(Nervöst som fan dock)

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Helvete vad skönt. Tar tillbaka det jag sa om Rautio, han verkar ha gjort det storstilat ikväll.

3p mot Skellefteå. Så grymt.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7877}:

Grattis! Kul att ni bröt den långa förlusttrenden mot SAIK. Speciellt roligt att Granström och Rautio fick bli matchvinnare med tanke på den skit dom fick innan matchen i SAIK boken.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Vilken försvarsinsats sista 10... Grymt!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Äntligen!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Brynäs klart bättre. Sååå välförtjänt. Skellefteå lirar i Allsvenskan inom 5 år.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Jaaaaa fan vad BRA BRYNÄS! Äntligen!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7877}: Så jävla bra!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Inkazar: JAAAAA!!!! Så jävla förbannat skönt!!!

Fler som tvivlar på rautio?!?!?!

Ååååååååh så jävla underbart!!!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
DÄR SATT DEN!!

Tack Rautio!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7877}: Jaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Steenm: Öhhhhhhhh....Hu!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
.... gahhhhh ....

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Känns som Lindblom har fått mer pulver i åkningen

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Knappast. Måste va skönt å spela i Skellefteå. Alltid domarna med sej.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
PAILLE NÄRA

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
honken21: repris på utvisningen?

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Brynäsgubbe: Dem letar fortfarande....

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Där kom den obligatoriska utvisningen.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Helt sjukt. Går aldrig att tänka "ta förhelvete inte en utvisning nu". Slår aldrig fel.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{5915}: var aldrig orolig för honom! Ett proffs rakt igenom!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Otippat..

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Hahaha DÄR kom utvisningen...väntade på den.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Ja gissa vad som händer nu.

Repris på utvisning eller??

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Visst, domarna, visst... Släpp en miljard hakningar av SAIK men nu så börjar tiden ta slut och SAIK håller på att förlora. Bäst vi gör något.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Fakk.. detta blir svettigt mentalt.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Paille är fan NHL-material

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7800}: Hahaha

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Rumpelstiltskin: Arbetsplatsskada.....

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Rumpelstiltskin:
Han gapade och skrek och stukade foten. Han åkte till sjukhuset för att undersökas av en lokal shaman.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Varför är inte bulan i båset?! Hörde dom yra något om det i radiosändningen?

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Nääraa Jensen....

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Jävla duttande av tvillingarna, krävs hårt spel nu sista 10 om det ska bli nå poäng ikväll.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7877}: Ja en av hans sämre insatser hittills..skönt vi har bredden iår!

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7877}: Ja han var lysande mot Örebro sen har han mattats...

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Varför proppar ingen kärringen???

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Kom igen nu grabbar. Håll detta. Vore den skönaste segern i mannaminne.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
bradberry: Vart är Clark idag? Osynlig

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Lyssnar på radiosportens sändning.. Märker att deras expert är en Skellefteå supporter.. Då han kallar dom AIK.. Ingen annan i Sverige kallar dom för AIK.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Lite initiativlöst nu va...?

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Rumpelstiltskin: Nu BORDE Rautio absolut få stå nästa match. Om man nu ska köra fram och tillbaka så kan man åtminstone välja den som är hetast för dagen.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7800}: han var ju helt ensam bakom kassen

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Njuter av att se Bertil nu..glad för hans skull

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Tycker inte om alls att vi kör målvakterna varannan match...

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Chris11: jag med, lika mycket som nån annan, men dedär var knappast pudas fel.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
{7800}: Tycker han hade massor av tid.

Sv: Skellefteå - Brynäs 8/10
Chris11:
Var ju inte Pudas fel där. Ingen tog ju pucken och då fiuck han åka dit och hade ingen tid.

« · 1766456 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)