SLUTSPEL 2013!
O.Lindblom - M.Lindblom - O.Larsson
J. Lööke - A.Brodecki - M.Rönnild
Riktigt bra kedjor där alla spelare säkerligen kommer få chans i A-laget om något år! Och sedan en målvakt som Jonas Johansson och backar som Nörstebö & Göransson. Lovande årskullar 95-97!
Johan Norrström:Tyvärr torskade U-16 mot FBK.....1-0......
Men j-18 verkar leda mot MoDo med 1-0 efter första
Brynäs J18 vann 2010
Brynäs A-lag vann 2012
Brynäs Damer fick silver 2010, 2011, 2012 och 2013
Brynäs J20 Silver 2008 och 2010
Brynäs J18 brons 2011
U16 vet jag inte??
Men både J18 och U16 är i final igen alltså!
Av fem lag gick alla 5 vidare till slutspel och 3 av dessa lag gick till final.
Brynäs IF - Sveriges Framtid!
var ju ingen stor överraskning. Vi skapade ju fler chanser i numerärt underläge
i kvartsfinalerna, än vad vi gjort på hela säsongen i elitserien. Men till skillnad
mot oss så kan Linköping göra mål på chanserna i numerärt underläge.
Där har vi en spelartyp som behövs till nästa säsong.
Spelare som sätter de chanser som dyker upp.
Och som framför allt träffar mål när chanserna dyker upp.
Det var minst sagt si och så med det den här säsongen.
Vi hade en bedrövlig effektivitet den här säsongen.
Så förutom fysträning under försäsongen, så bör allmän skottträning bedrivas.
Se till att alla spelare avslutar varje fyspass med 100 skott.
Jajjen: 2-0 för Brynäs trots ett missat friläge två-mot-noll efter en perre
Trevligt så här långt i alla fall :-)
Redigerad kommentar
Jag antar att alla har koll på det här - Brynäs U16 och J18 live idag
LiveArena
Zappaholic:
SAIK-brist på självinsikt. SAIK förtjänar att vinna även när de gör färre mål;
Robertsson: ”Vi förtjänar att vinna”
Både damer och herrar spenderar mycket tid i egen zon åtminstone.
Fjärde gången gillt för brynäsdamerna på Hovet ieftermiddag, någon laguppställning har ja inte hittat.
www.brynas.se
Missa nu inte finalen AIK-Brynäs IF 15:30 i morgon på SVT!
Nu är det dax för damguld!
Sheena Punkrocker: Nej om VF går vidare så får de SAIK då bäst placerade lag i ES möter sämst placerade lag
Peja: känns som Linköping tar det, utan Söderberg.
Så om ja fattat de rätt så blir de SAIK-LHC i ena semin
och FBK-Luleå/Frölunda i andra?
Rent spontant tror jag det blir FBK-SAIK i finalen.
J20-laget har blivit lidande av att A-laget har plockat in J20-spelare som J20-laget förväntade sig att ha hela säsongen... Det har gjort att J20-laget har plockat in fler från J18 osv... Så A-lagets kräftgång har fått konsekvenser för fler lag.
Brynäs damer CHOCKERAR hockeysverige och slår ut storfavoriten Modo med 2-1 i matcher efter ett straffavgörande idag i Ö-vik. SM-final nästa helg mot AIK. Bäst när det gäller :)
U16 vidare i SM slutspelet liksom J18 - en riktigt bra Brynäsdag med andra ord!
Redigerad kommentar
mittzonen.wildwestsupport.se/viewtopic.php?f=3&t=389
Sant!
Melin coachar