SLUTSPEL 2013!
« Föregående · 1575008 Till forumet
Sv: SLUTSPEL 2013!
Klart imponerad av Leif Karlsson, står rakryggad och vågar säga att dom inte är bra nog.
Inte massa svammel eller bortförklaringar.
Inte massa svammel eller bortförklaringar.
+ 2
Sv: SLUTSPEL 2013!
Hur kunde domarn missa en crosschecking i ansiktet på Åslund?
Söderberg gjorde ju samma mot Ledin och fick 6(?) matcher...
Söderberg gjorde ju samma mot Ledin och fick 6(?) matcher...
Sv: SLUTSPEL 2013!
Hv71 har alltså nu tagit in Johan Larsson och Stefan Johansson, hade nästan väntat mig större värvningsbomber än så från deras sida, men visst..de har väl nåra backluckor till att fylla.
Sv: SLUTSPEL 2013!
In och Rösta på Lindholm som årets genombrott och Gunderson som årets back! =D
http://www.hockeysverige.se/article/14303595/hockeygalan-2013
Sv: SLUTSPEL 2013!
tjugo8:Lägg ner den där tuffa attityden, både du och jag unnar ju Wallin ett guld, en lirare som alltid står upp och aldrig gnäller!
+ 2
Sv: SLUTSPEL 2013!
Bye bye dansbandet!!
Såååååå rättvist, sen skönt att deras skit hockey inte lönar sig längre.
Såååååå rättvist, sen skönt att deras skit hockey inte lönar sig längre.
Sv: SLUTSPEL 2013!
Lindström: Fan vad det skar i hjärtat när Wallin stod med haksläpp och tom blick ;-)
+ 2
Sv: SLUTSPEL 2013!
Enligt herr superduperexpert Wennerholm vinner Luleå guld. Oväntat tips där (not!).
Då kan vi bara gratulera Skellefteå då! :)
+ 1
Sv: SLUTSPEL 2013!
Steenm:
Mm samme Wennerholm som förutspådde norrlandshockeyns död för 5-6 år sedan. Lag som Växjö, Borås och Halmstad Hammers skulle bli elitserielag på bekostnad av lag som Brynäs, Timrå och Modo. Jag skrattade gott redan då. :)
Mm samme Wennerholm som förutspådde norrlandshockeyns död för 5-6 år sedan. Lag som Växjö, Borås och Halmstad Hammers skulle bli elitserielag på bekostnad av lag som Brynäs, Timrå och Modo. Jag skrattade gott redan då. :)
+ 3
Sv: SLUTSPEL 2013!
Samtliga i sändningen Lule-SAIK gick det för vid 0-1 efter 3 min.
Att det är 56 min kvar av matchen har dom missat helt.
Löjligt färgade och med pipiga röster geni förklarar minsta fjärt som Saik gör.
Att det är 56 min kvar av matchen har dom missat helt.
Löjligt färgade och med pipiga röster geni förklarar minsta fjärt som Saik gör.
« Föregående · 1575008
Sant!
Melin coachar