SM-final 3 - Luleå - Brynäs
« Föregående · 2871290 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Eftersom knuffar är tillåtna, kör lite kanadensisk hockey, tryck in puck och målvaktjäveln i mål.
Tilldela en bonus till den som kör över Shinnimin
Tilldela en bonus till den som kör över Shinnimin
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Peppe Femling är Brynäsare, tråkigt att han var kass på skidskytte dock.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jockster : och Djoos skall inte spela på blå i ett pp. Låt Kinnvall ta den rollen. Skall Djoos spela pga att Gälla uppskattar hans passningsspel så bör han vara mittemot Kopacka.
+ 7
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Ja, hade varit skönt att göra lite mål i PP. Men tar hellre ett dåligt PP och ett bra BP istället för tvärt om. Det är verkligen inte kul att typ vartannat BP leder till mål...
+ 11
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Om man ska envisas med skott utifrån så får man ju plocka bort gubben bakom mål och skicka in två i mitten.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Helt klart eran första perioden. Erat PP ställer dock till det för er.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jockster : Tycker också ofta att Kopacka och Silfverberg hamnar för långt ut alternativt i för snäv vinkel när dom ska skjuta i PP
+ 5
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jonjo: bättre start än de två senaste, bra.
Närkampsspelet måste bli bättre över hela banan.
Låt CED dubblera på Djoos bekostnad.
Närkampsspelet måste bli bättre över hela banan.
Låt CED dubblera på Djoos bekostnad.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
lapad: Undrar om det låter likadant i Luleå fanforum?
Tycker Kronwall summerar det bra, jämnt och det krävs spelare i ansiktet på Ward.
Tycker Kronwall summerar det bra, jämnt och det krävs spelare i ansiktet på Ward.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jockster : och där skytten står vid sarghörnet med sämsta tänkbara vinkeln.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
gwl: någon som har klipp på den missade femminutersutvisningen? Missade den
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Efter 52 omgångar + slutspel kanske man ska pröva någon annan taktik i PP. Förfan, skit i pp uppställningar säg åt dem att köra som om det vore 5 mot 5.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
lapad:
Så här har PP spelet sett ut hela säsongen tyvärr.
I 1:a PP skall #33 skjuta
I 2:a PP skall #52 skjuta
Jävligt lättläst, speciellt då skottet oftast skall föregås av en flippmacka från andra sidan av banan.....
Så här har PP spelet sett ut hela säsongen tyvärr.
I 1:a PP skall #33 skjuta
I 2:a PP skall #52 skjuta
Jävligt lättläst, speciellt då skottet oftast skall föregås av en flippmacka från andra sidan av banan.....
+ 10
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Danne66: Med tanke på förra matchen så klart bättre men skulle ändå vilja se att man kommer upp ännu ett snäpp i tävlingsnivå. Resolutare i försvarsspelet och ännu mer attackvilja när vi går mot mål.
Hade tagit 1-1 efter 1:a på förhand.
Hade tagit 1-1 efter 1:a på förhand.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: jo men denna gång så hade vi bra läge å göra mål.. men pp är fortfarande ett stort bekymmer.. men ganska period ändå.. jag är hyfsad hoppfull fortfarande=)
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Varför kan inte TV4 hitta kommentatorer som är mera neutrala än dom här mupparna. Ibland känns det som alla är mot oss...
+ 8
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Brynäs är jävligt mycket bättre i första perioden än det där pisslaget. Alltid något!
Fem snabba i andra och sen årtusendets open ice på Shinnimin i tredje.
Fem snabba i andra och sen årtusendets open ice på Shinnimin i tredje.
+ 14
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Cardigan Daffipoff: Källgrens räddning var vass men iofs självförvållad.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: Och lägger flipmackor till den på blå som är för svåra att ta emot så pucken drar iväg. Onödigt
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Zappaholic: Helt fantastiskt bra period mot för hur det sett ut tidigare. Nu ökar vi i andra och exploderar i tredje!
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
havre: Oviljan att ändra PP är så otroligt provocerande. Man undrar om de ansvariga ens tar deras uppgift på allvar.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Kanske bästa 1sta perioden av Brynäs mot Luleå så här långt
Källgren är riktigt bra när en spelare kommer rakt emot honom, det är sidoförflyttningen som oroar
Källgren är riktigt bra när en spelare kommer rakt emot honom, det är sidoförflyttningen som oroar
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Danne66: Ja, ganska bra. Negativt såklart att vi inte nätar i 5mot3, men man börjar bli van..
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: blir tokig på det. Hade ex gjort ml nu om han stod närmare och attackerade mål ist.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
5v5 är OK men seriöst man måste ju ändra PP, varför fattar de inte? Ställ Silfverberg i mitten som ett skott-hot.
+ 10
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Cardigan Daffipoff: Det enda Luleå har gjort i första är ett turmål. Hade vi spelat ett bättre PP hade vi kunnat gjort ytterligare ett par mål
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Cardigan Daffipoff: vår enda chans är våra långa anfall. Vi har haft lite mer sånt idag. Men inte nog.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Ändå skönt att boysen är med från start idag! Tycker det ser lovande ut emellanåt.
+ 9
« Föregående · 2871290 · Nästa »
Men varför går alla skott i magen?