SM-final 3 - Luleå - Brynäs
« Föregående · 2871290 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Supportern: Ärligt talat så känns det som deras målvakt är omöjligt att göra mål på.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Källgren gör flera grymma räddningar, det enda sopan Edlund gaggar om är att Luleå inte fick pp... Hela TV4 kan fan gå och dö.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Brynäsarna står som små P12 killar framför deras målis, inte en tillstymmelse till kamp eller KUK
Medans Luleå spelarna kastar sig hejvilt på våran målis....................
Medans Luleå spelarna kastar sig hejvilt på våran målis....................
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
”De faller som löv” - Luleå är verkligen en skam för svensk hockey
+ 5
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Aj aj aj. Kostsamt att inte ha koll bakåt och gå på anfall med alla gubbar.
Edit: Ja, det är Indrasis fel... Jag VET.
Edit: Ja, det är Indrasis fel... Jag VET.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Filminin flyger som en sparv
Och så där får vi inte gå och göra bort oss.
Och så där får vi inte gå och göra bort oss.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
havre: Satan vad Indrasis sätter laget i skiten med den felpassningen.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jag börjar bli rätt jävla trött på Indrasis oansvariga agerande. Det är ju för fan juniorhockey...
+ 4
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Snälla rara underbara. INDRASIS SLUTA SPELA HONOM HUR SVÅRT SKA DET VA? IN MED OHLSSON ISTÄLLET
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
lapad: Våra forwards är för jäkla dåliga i egen zon. Åker runt som vilsna höns i försvarsspelet.
Bänkas inte sopan Indrasis nu så vete faen. Våra svagaste länkar är svagare än deras tyvärr.
Bänkas inte sopan Indrasis nu så vete faen. Våra svagaste länkar är svagare än deras tyvärr.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
havre: Fy faan. Och Djoos är bakom Luleås mållinje när vi tappar pucken.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Peja: Att han inte är bänkad för flera månader sen det är en gåta.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Man lär sig när man är 2 år gammal att inte slå en flippmacka i sidled när hela laget är påväg framåt. Det är så jävla efterblivet så jag vet fan inte vad jag ska säga. Blir så fruktansvärt förbannad ärligt talat.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Man blev lite less i grundserien men i en tät final… Nu är jag förbannad på riktigt. Hur kan man spela så nonchalant i en final? Helvete… Moralfödare!
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jompe: Tänk alla som skrivit så gott om herr Indra! Ja säger de igen! Han kan bli Brynäs fall. Han är urusel och har varit det konstant hela jäkla tiden! Fy fan va trött ja är på hans idiotiska passningar
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Blå grottan: Indrasis har varit ett spelmässigt sänke hela säsongen. Omgivningen har sminkat över att han egentligen inte hänger med.
+ 6
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Sätt Indrasis på en bussjävel hem NU, ska inte få spela en jävla sekund till i BIF.
Finns inget mer att säga än att han är helt JÄVLA ODUGLIG.
Finns inget mer att säga än att han är helt JÄVLA ODUGLIG.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Brynäsgubbe: orkar inte se mer. Vi har tyvärr ingen chans. Trodde stenhårt på oss efter första matchen för då spelade vi bra, även om inte målen kom. Nu känns vi inte ens nära.
+ 1
« Föregående · 2871290 · Nästa »
Men varför går alla skott i magen?