SM-final 3 - Luleå - Brynäs
« Föregående · 2871263 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jonjo: bättre start än de två senaste, bra.
Närkampsspelet måste bli bättre över hela banan.
Låt CED dubblera på Djoos bekostnad.
Närkampsspelet måste bli bättre över hela banan.
Låt CED dubblera på Djoos bekostnad.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jockster : Tycker också ofta att Kopacka och Silfverberg hamnar för långt ut alternativt i för snäv vinkel när dom ska skjuta i PP
+ 5
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Helt klart eran första perioden. Erat PP ställer dock till det för er.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Om man ska envisas med skott utifrån så får man ju plocka bort gubben bakom mål och skicka in två i mitten.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Ja, hade varit skönt att göra lite mål i PP. Men tar hellre ett dåligt PP och ett bra BP istället för tvärt om. Det är verkligen inte kul att typ vartannat BP leder till mål...
+ 11
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jockster : och Djoos skall inte spela på blå i ett pp. Låt Kinnvall ta den rollen. Skall Djoos spela pga att Gälla uppskattar hans passningsspel så bör han vara mittemot Kopacka.
+ 7
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Peppe Femling är Brynäsare, tråkigt att han var kass på skidskytte dock.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Eftersom knuffar är tillåtna, kör lite kanadensisk hockey, tryck in puck och målvaktjäveln i mål.
Tilldela en bonus till den som kör över Shinnimin
Tilldela en bonus till den som kör över Shinnimin
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
tourz: man hade önskat nån kunde spela så i laget. Hoppas vi får rull nu. Det ör som sagt det vore ör bra på och var chans.
Men varför går alla skott i magen?
Men varför går alla skott i magen?
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Supportern: Ärligt talat så känns det som deras målvakt är omöjligt att göra mål på.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Källgren gör flera grymma räddningar, det enda sopan Edlund gaggar om är att Luleå inte fick pp... Hela TV4 kan fan gå och dö.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Brynäsarna står som små P12 killar framför deras målis, inte en tillstymmelse till kamp eller KUK
Medans Luleå spelarna kastar sig hejvilt på våran målis....................
Medans Luleå spelarna kastar sig hejvilt på våran målis....................
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
”De faller som löv” - Luleå är verkligen en skam för svensk hockey
+ 5
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Aj aj aj. Kostsamt att inte ha koll bakåt och gå på anfall med alla gubbar.
Edit: Ja, det är Indrasis fel... Jag VET.
Edit: Ja, det är Indrasis fel... Jag VET.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Filminin flyger som en sparv
Och så där får vi inte gå och göra bort oss.
Och så där får vi inte gå och göra bort oss.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
havre: Satan vad Indrasis sätter laget i skiten med den felpassningen.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jag börjar bli rätt jävla trött på Indrasis oansvariga agerande. Det är ju för fan juniorhockey...
+ 4
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Snälla rara underbara. INDRASIS SLUTA SPELA HONOM HUR SVÅRT SKA DET VA? IN MED OHLSSON ISTÄLLET
+ 2
« Föregående · 2871263 · Nästa »
Tycker Kronwall summerar det bra, jämnt och det krävs spelare i ansiktet på Ward.