SM-final 3 - Luleå - Brynäs
« Föregående · 2871347 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Men vad är det för utvisning Scott åker på. Han blir fasthållen, säger till domaren och sen blåser domaren och tar utvisning för Scott istället (ja, det var dumt av Scott).
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Supportern: Nu får tydligen Gustavsson bestämma hur det ska dömas också. Sjukt...
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Skrivit det hela säsongen. Mothugg hela tiden.. nu då? Går SHL för snabbt för Indrasis? Är hans ständiga instickare en fara för laget? Tar ni han i försvar nu med eller finns förståelse från en som kan hockey?....Helt otroligt...att han ens fåt spela.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
lapad: Väldigt inkonsekvent att ta den. Hur länge höll inte Schinnimin i D'Astous klubba för några byten sen?
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
xxx BIF xxx: Du ser väl att det är utvisning på Gustafsson innan dess?
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Thellen: Noterade det också . Är tydligt att man får störa målvakten numera . Åt ett håll . Så bara för Brynäs å pröva .Nu ringer klockan igen 3-1
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Jag undrar vad för hållhake Indrasis har på Gällstedt... Och varför tar vi utv när det är final? Varför tappade vi allt när det gäller som mest? Skicka hem den där letten på nästa plan
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Samsung: Folk tycker att Indrasis är en skön snubbe och pekar på hans poängskörd. Sen är argumenten slut.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Thellen: Precis, varför ingen videokoll?
Omark drar ju med sig Källgren inne i målområdet innan pucken slås i mål.
Märkligt…
Omark drar ju med sig Källgren inne i målområdet innan pucken slås i mål.
Märkligt…
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Brynäsgubbe: Och nu en tabbe av Källgren också. Den där SKA han ha.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Tänker inte ens titta mer. Blir bara arg, det är OK att förlora men inte på det här sättet, den här sortens grejer ska inte hända.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Ja vad händer i Luleå!!!!!
När vi ser ut att börja andra bra så bjuder först Indrasis på ett mål och sen en onödig utvisning i offensiv zon.
Helt jävla obegripligt
När vi ser ut att börja andra bra så bjuder först Indrasis på ett mål och sen en onödig utvisning i offensiv zon.
Helt jävla obegripligt
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Supportern: 3-1och det är nog kört. Tycker inte alls vi kommer upp i den klass vi vet att laget har. Vi ser små ut där ute. Sen är Källgren ingen målvakt som kommer vinna jämna matcher åt oss.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
VI PASSAR PÅ ATT GRARULERA LULEÅ TILL SITT ANDRA SM GULD. LULEÅ FICK DET SERVERAT PÅ ETT FAT
+ 4
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Blå grottan: Ta båda då om det finns nåt konsekvent tänk av domarna.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Ett par minuter av dåliga dåliga beslut och vi håller på att tappa matchen.. Indrasis lirar junishockey och Scott tar en stor risk precis framför domaren.
Det duger tyvärr inte. Mycket kvar, men nu måste vi hålla oss kyliga mentalt.
Det duger tyvärr inte. Mycket kvar, men nu måste vi hålla oss kyliga mentalt.
+ 3
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Källgren för helvete. Samma psyke som resten av laget nu. 2m ur målburen och kryper ihop.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Källgren 70% räddningar igen. Omöjligt att vinna guld med en sån målvakt
+ 4
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Zappaholic: spelar det någon roll? Scott måste släppa i alla fall i det läget - det var ju klockren utvisning.
Och nu har vi uppförsbacke delux
Och nu har vi uppförsbacke delux
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
rafalski: har också sagts hela tiden. Målvaktsspelet och special teams blir vårt fall.
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
atilla: Han har typ 93% vid lika styrka i slutspelet. Det är BP som sänker de siffrorna något enormt. Så det är lite missvisande eftersom Brynäs BP är helt värdelöst. Och det är verkligen inte bara (notera bara här) Källgrens fel.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
xxx BIF xxx: Du har helt rätt. Solklar utvisning på Scott. Absolut ingenting på Gustafsson. Där är man bara enögd om man försöker få det till en utv.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Luleå bygger momentum på att Indrasis gör en fullständigt idiotisk grej. Utvisningen på Scott är ett uppenbart felbeslut, det är dubbelutvisning eller ingenting alls.
Förstår egentligen inte hur Brynäs kan låta Luleå kommer i ett flygande anfall i boxplay heller. Där blir man på tok för passiva.
Förstår egentligen inte hur Brynäs kan låta Luleå kommer i ett flygande anfall i boxplay heller. Där blir man på tok för passiva.
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Peja: Hamnar efter i varenda backcheck. Slänger och slashar med klubban när han är framåtlutad i sina tunga tunga skär varenda gång för han är alltid på efterkälken.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Det är individuella misstag hela tiden, folk som spelar med huvudet i röven, hjärndöda beslut som om de spelade i division 1. Jag orkar inte förlora på det sättet.
+ 7
« Föregående · 2871347 · Nästa »