SM-final 4 - Luleå - Brynäs
« Föregående · 2874177 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lite typiskt hockey. Vi är en stolpträff ifrån 4-1. Istället för Luleå mål. Nu blir det jävla att hugga i och inte avvika från matchplanen.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lemp: Vi har tyvärr ingen annan att stoppa in. Vi spelar jättebra första perioden och sen slutar vi spelar. Vad i helvete är det fel på inställningen hos killarna?
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fortsatt som mjukglass framför kassen, B E D R Ö V L I G T
Gliiider lite skönt fram till puckarna nu.
Gliiider lite skönt fram till puckarna nu.
+ 4
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Nu börjar man återgå till de två senaste matcherna. Dåliga beslut konstant.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Supportern: Luleå är så bra i 2a perioder. Vi måste vara med, vi måste spela enkelt och lungt.
Gälla ta TO
Gälla ta TO
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Sportnisse: Söderström kommer bli uppäten i NHL. Tycker Grundserie Söderström och Slutspels Söderström är två helt olika spelare.
Dock inte åt rätt håll
Dock inte åt rätt håll
+ 15
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: Uselt av Söderström. Sluta titta på puck framför mål.
+ 9
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Våran ledning betyder inget. Detta tar Luleå definitivt. Vi kommer sakta ner, tappa huvudet. Luleå kommer gå på knock. Vi kommer bli använda som buktalardockor
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Ni som skyller Persson för senaste målet behöver en ny hobby, eller LASIK.
+ 4
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fan vi får fan inte släppa detta
30 min kvar
Kanske dags att gå på 3 heta linor istället för att ge Miks istid
Behöver man gå ner på folk - vilket jag tycker man ska göra om vi hamnar i underläge denna match
Silver Larsson Lindblom/vesel
Röda scott vesel/lindblom
Bobby schroeder kopacka
Ingen idé att köra med 2st vingklippta linor heller resten av matchen.
30 min kvar
Kanske dags att gå på 3 heta linor istället för att ge Miks istid
Behöver man gå ner på folk - vilket jag tycker man ska göra om vi hamnar i underläge denna match
Silver Larsson Lindblom/vesel
Röda scott vesel/lindblom
Bobby schroeder kopacka
Ingen idé att köra med 2st vingklippta linor heller resten av matchen.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lemp: säger det till Alcen som var helt handlingsförlamad när fönstret stängde.
Även dom på kontoret som har med detta att göra , lätt när man får massa hemvändande gratis utan att behöva jobba
Även dom på kontoret som har med detta att göra , lätt när man får massa hemvändande gratis utan att behöva jobba
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Ett brynäs i riktigt bra form hade stängt ner denna match vid 3-0..
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Jag skulle gärna se tacklingen på Indrasis och trippingen på Ölund i repris. Obegripligt att de inte har visat bra repriser på de situationerna, inte minst med tanke på att Ölund utgick skadad.
+ 4
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: såklart ingen tavla av han, och kasst försvars spel av Söderström framför. Men Ludde innan skadan hade tagit ”passet” rätt i plocken, nu missade han den tyvärr :/
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
xxx BIF xxx: Blir det 3-3 Så byter vi ut Persson, vi måste få energi i laget! För jag tror blir det 3-3 då vinner vi ALDRIG...
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: vi har så mjuka backar. Kan inte försvara när det hettar till. Kansle skulle spela i anfallszon istället?
Gälla ser uppgiven ut..
Gälla ser uppgiven ut..
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jannes 22: Coacherna måste jobba hårdare med att peppa killarna, det handlar extremt mycket om den mentala
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Ja, om Indrasis ligger kvar kommer domarna definitivt att kolla video på den.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Men nu måste jag nästan få svar. Persson gör det super bra, vårat försvar är otroligt blött. MEN varför spelar Indrasis fortfarande?? Han hänger inte med alls. Varför sitter inte han bänkad? Är man rädd för att göra honom ledsen eller vad är det frågan om? Ja absolut Ölund har klivit av. Men...
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Peja: helt annan energi i Luleå.. och nu har ward blivit bra igen. Suck.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Vi har ju helt slutat spela och låter Luleå vända på oss.
Vi måste försöka få till långa anfall - skit i om vi kommer till skott eller inte, men håll puck i offensiv zon. Vänta på helt rätt läge.
Men just nu får Luleå vända på oss alldeles för enkelt och ofta.
Därpå långa anfall.
Det kommer inte hålla länge till.
Vi måste försöka få till långa anfall - skit i om vi kommer till skott eller inte, men håll puck i offensiv zon. Vänta på helt rätt läge.
Men just nu får Luleå vända på oss alldeles för enkelt och ofta.
Därpå långa anfall.
Det kommer inte hålla länge till.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Silfver:
Söderström kommer inte att få NHL kontrakt.
Han är på tok för vek i det fysiska spelet som infinner sig i slutspelet.
Ett spel som finna under hela grundserien i NHL
Söderström kommer inte att få NHL kontrakt.
Han är på tok för vek i det fysiska spelet som infinner sig i slutspelet.
Ett spel som finna under hela grundserien i NHL
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Farsang: Dom bleka defensiva backarna typ Söderström Djoos passar bättre i NHL där det går långsammare och mera uppvisning än hockeymatcher
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jockster : Chicago hade inte trejdat till sig Söderströms rättigheter utan avsikten att signa honom.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: bevisa mig gärna fel. Men det är ju sådan hockey vi har spelat i denna finalserie
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jannes 22: Det är inget annat än horribelt ledarskap att Indrasis spelar
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Peja: ligget sist av en anledning.. men allt handlar inte bara om själva spelet. Vi får se men kan inte se honom lyckas.
Nu spelar vi bra igen. Tyvärr ingen utdelning.
Nu spelar vi bra igen. Tyvärr ingen utdelning.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jannes 22: Om du är så uppgiven och säger att vi kommer bli använda som "buktalardockor" när vi är i ett läge där vi potentiellt kan utjämna till 2-2 i matcher.. Ja då får du skärpa dig. Lite förtroende har väl laget förtjänat.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Känns som att alla spelar skadade. Söderström går inte att känna igen.
+ 3
« Föregående · 2874177 · Nästa »