1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

SM-final 4 - Luleå - Brynäs


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lite typiskt hockey. Vi är en stolpträff ifrån 4-1. Istället för Luleå mål. Nu blir det jävla att hugga i och inte avvika från matchplanen.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Stolpskott från 4-1 och nu är det match igen. Sån är idrotten.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Suck! Alldeles för enkla mål vi fortsatt släpper.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lemp: Vi har tyvärr ingen annan att stoppa in. Vi spelar jättebra första perioden och sen slutar vi spelar. Vad i helvete är det fel på inställningen hos killarna?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fortsatt som mjukglass framför kassen, B E D R Ö V L I G T
Gliiider lite skönt fram till puckarna nu.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Nu börjar man återgå till de två senaste matcherna. Dåliga beslut konstant.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
lapad: Kanske bäst att Söderström inte åker t NHL

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: nhl-spelaren..

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
3-3 kommer i nästa PP som hänger i luften. Timeout? Inte det nä

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Sportnisse: För oss eller St Louis?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Supportern: Luleå är så bra i 2a perioder. Vi måste vara med, vi måste spela enkelt och lungt.

Gälla ta TO

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Sportnisse: Söderström kommer bli uppäten i NHL. Tycker Grundserie Söderström och Slutspels Söderström är två helt olika spelare.

Dock inte åt rätt håll

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: Uselt av Söderström. Sluta titta på puck framför mål.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Kommentatorerna blir i alla fall glada.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Våran ledning betyder inget. Detta tar Luleå definitivt. Vi kommer sakta ner, tappa huvudet. Luleå kommer gå på knock. Vi kommer bli använda som buktalardockor

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Ni som skyller Persson för senaste målet behöver en ny hobby, eller LASIK.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fan vi får fan inte släppa detta
30 min kvar
Kanske dags att gå på 3 heta linor istället för att ge Miks istid

Behöver man gå ner på folk - vilket jag tycker man ska göra om vi hamnar i underläge denna match

Silver Larsson Lindblom/vesel
Röda scott vesel/lindblom
Bobby schroeder kopacka

Ingen idé att köra med 2st vingklippta linor heller resten av matchen.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lemp: säger det till Alcen som var helt handlingsförlamad när fönstret stängde.
Även dom på kontoret som har med detta att göra , lätt när man får massa hemvändande gratis utan att behöva jobba

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Ett brynäs i riktigt bra form hade stängt ner denna match vid 3-0..

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Jag skulle gärna se tacklingen på Indrasis och trippingen på Ölund i repris. Obegripligt att de inte har visat bra repriser på de situationerna, inte minst med tanke på att Ölund utgick skadad.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: såklart ingen tavla av han, och kasst försvars spel av Söderström framför. Men Ludde innan skadan hade tagit ”passet” rätt i plocken, nu missade han den tyvärr :/

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
xxx BIF xxx: Blir det 3-3 Så byter vi ut Persson, vi måste få energi i laget! För jag tror blir det 3-3 då vinner vi ALDRIG...

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: vi har så mjuka backar. Kan inte försvara när det hettar till. Kansle skulle spela i anfallszon istället?

Gälla ser uppgiven ut..

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jannes 22: Coacherna måste jobba hårdare med att peppa killarna, det handlar extremt mycket om den mentala

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Peja:
Han skulle legat kvar på isen en stund och gråtit.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jannes 22: Skärp dig för fan.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Ja, om Indrasis ligger kvar kommer domarna definitivt att kolla video på den.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Men nu måste jag nästan få svar. Persson gör det super bra, vårat försvar är otroligt blött. MEN varför spelar Indrasis fortfarande?? Han hänger inte med alls. Varför sitter inte han bänkad? Är man rädd för att göra honom ledsen eller vad är det frågan om? Ja absolut Ölund har klivit av. Men...


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fan
Synd på rödda

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Peja: helt annan energi i Luleå.. och nu har ward blivit bra igen. Suck.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Vi har ju helt slutat spela och låter Luleå vända på oss.
Vi måste försöka få till långa anfall - skit i om vi kommer till skott eller inte, men håll puck i offensiv zon. Vänta på helt rätt läge.
Men just nu får Luleå vända på oss alldeles för enkelt och ofta.
Därpå långa anfall.
Det kommer inte hålla länge till.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: mitt i magen

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Åhh....fan! Tänk om Rödda hade nätat där. Vi behöver få luft.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Silfver:
Söderström kommer inte att få NHL kontrakt.
Han är på tok för vek i det fysiska spelet som infinner sig i slutspelet.
Ett spel som finna under hela grundserien i NHL

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
lapad: 100% inge snack om saken. Peppa peppa peppa

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Vi kommer få våra lägen

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jockster : Ja, han vinner ju inget i egen zon

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Farsang: Dom bleka defensiva backarna typ Söderström Djoos passar bättre i NHL där det går långsammare och mera uppvisning än hockeymatcher

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Saknar Berra. :(

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Nu är vi på g igen.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
DubbelNisse: ok..

Tänk om vi kunde skjuta som Luleå..

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jockster : Chicago hade inte trejdat till sig Söderströms rättigheter utan avsikten att signa honom.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: bevisa mig gärna fel. Men det är ju sådan hockey vi har spelat i denna finalserie

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jannes 22: Det är inget annat än horribelt ledarskap att Indrasis spelar

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Peja: ligget sist av en anledning.. men allt handlar inte bara om själva spelet. Vi får se men kan inte se honom lyckas.

Nu spelar vi bra igen. Tyvärr ingen utdelning.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jannes 22: Om du är så uppgiven och säger att vi kommer bli använda som "buktalardockor" när vi är i ett läge där vi potentiellt kan utjämna till 2-2 i matcher.. Ja då får du skärpa dig. Lite förtroende har väl laget förtjänat.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Luleå spelar värre ryggsäckshockey än Färjestad

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Metalman: Söderström igen..

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Känns som att alla spelar skadade. Söderström går inte att känna igen.

« · 2874177 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)