SM-final 4 - Luleå - Brynäs
« Föregående · 2874348 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: nu börjat vi slänga pucken i försvarzon. Känns farligt varje gång Luleå kommet till avslut. Helt annan pondus än oss.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Treklövern1912:
Fy fan, så jävla nervös.
Pendlar framför tvn och ut på altan för att alibikolla på glöden på grillen😱
Fy fan, så jävla nervös.
Pendlar framför tvn och ut på altan för att alibikolla på glöden på grillen😱
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Supportern: Där hade vi tur. Karma kanske iom att vi råkat ut för samma sak.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Brynäsgubbe: bra av domarna. Mn kan ju inte bara släppa klubban. Avskyr detta Luleå brutalt.
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre:
Eeeh, släppte han den inte rätt upp o ner där när Scott's klubba gick av? Eller såg jag fel?
Eeeh, släppte han den inte rätt upp o ner där när Scott's klubba gick av? Eller såg jag fel?
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Allard släpper ju klubban helt i onödan, en typ av filmning också
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
rafalski: Vilken jävla pajas. Håller i klubban och sen efter slaget släpper han den och försöker få med sig en utv. Två min för osportsligt uppträdande är en självklarhet.
+ 12
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Allard släpper ju si klubba sekunden för sent
Klockren förstärkning
Sen åker han runt som han blivit kapad vid knäna
Klockren förstärkning
Sen åker han runt som han blivit kapad vid knäna
+ 6
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: Aldrig fattat varför det ska yxhuggas med klubban eller bandysvingar vid sarg. Kan bara gå fel, aldrig rätt.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
En vanlig låsning. Det är vit klubba som går av. Och då släpper han bara sin när han märker det.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Nu är nog finalserien över, inget ser bra ut. Kladdigt och vekt över lag.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Falken: Full jävla gas framåt nu. Kasta puckar och gubbar på mål.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Och där fullbordar vi att tappa en 3-0 ledning, fyfan vad pinsamt!
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Som resterande skriver. Sämst när det gäller!! Det va nog spiken i kistan. Tack tack
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fan i helvete
Där rök matchen
3 linor, gå på tre linor för i helvete
Där rök matchen
3 linor, gå på tre linor för i helvete
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Alltså, det måste vara fel på coachning, anser jag. Klarar inte coacherna motivera killarna att fortsätta spela sitt spel så ska man inte stå i båset
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Hahahaha, så dåliga vi vart i finalen är det sämsta vi vart iår.
Vi är klappkass, helt värdelösa.
Vi är klappkass, helt värdelösa.
+ 2
« Föregående · 2874348 · Nästa »