SM-final 5 - Brynäs - Luleå
« Föregående · 2875534 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Man undrar ju stundtals hurfan detta laget är i final-serie när man har huvudena så långt upp i varandras rövhål.
+ 4
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Slår ju inte fel att de är idioten som ska va avstängd som gör målet heller..
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
BIF Kungen: min teori om bussen sket sig.
CEDs: mål
Grisen O’neill dessutom. Hoppas Larsson får in en Kronwall på honom.
CEDs: mål
Grisen O’neill dessutom. Hoppas Larsson får in en Kronwall på honom.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Byter snart lag, jävla skitförsvar från ett skitlag från en skitstad.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Supportern: Precis min tanke, Lika bra att ta timeout diekt o dela ut lite örfilar... Vad lack man blir
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Forsberg 1978: Slarvigt i egen zon. Fint att han som ska vara avstängd målar. Fy fan.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Herregud såååå dåligt. Varför spelar man inte enkelt de första bytena?
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Yes Ölund som domare idag igen, stabila insatser av han i finalen tycker jag👍🏼 trots att han släppte pipan i dem sista minuterna i förra matchen
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Spela vårt spel nu och syssla inte med skiten som Lule håller på med så tar vi detta!
3-1
3-1
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
BIF Kungen: japp, inte sitta kvar i omklädningsrummet å drömma om sommaren
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Fyra hemmamatcher i år mot Luleå och ingen seger vid full tid. Inte fan kan det bli en femte!
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
TheMacamush: Min bror skrev till mig nyss att han är på plats på ERP. Hade tydligen tur med en kollega som hade en extra biljett, både glad och avis.
KOM IGEN NU BRYNÄS!
KOM IGEN NU BRYNÄS!
+ 6
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok: Actors Guild har hört av sig. De har svårt att välja mellan alla prestationerna.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Forsberg 1978: neutrala/marginalintresserade måste få lite skandaler/”intressant”, pengarna måste in på TV4.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Tänker tillbaka på sista kvartsfinalen mot Malmö när Brynäs tyckte det fick va slut lekt hoppas på samma idag
+ 4
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
ELFBIF: de gör vi alla! Inställningen Bobby visat förtjänar verkligen ett guld
+ 7
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Brynäsgubbe: Att snacka hela tiden om att vi behöver få bort alla filmingar i svensk hockey och sedan göra ett gulligull-inslag om tidernas största filmare i svensk hockey. Blir knappt mer hyckleri än så.
+ 23
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Petrov: Var precis inne på Shinnimins IMDB-sida. Han har tydligen haft stora roller i filmer så som Drop zone, Den inbillade sjuke, The Fall och The Swan. Imponerande.
+ 10
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Farsang: För mycket xylitol har laxerande effekt. Mycket tunga kroppstacklingar ordineras.
+ 5
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Chanzone: Helt jävla otroligt! Skulle inte förvåna mig om TV4 skulle direkt avsluta sändning i fall Brynäs tar SM guld. Skandal
+ 4
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Farsang: Trodde vi skulle få se match 5 men det var tydligen ett hyllningsprogram till storfuskaren själv
+ 8
« Föregående · 2875534 · Nästa »
