SM-final 5 - Brynäs - Luleå
« Föregående · 2875534 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Man undrar ju stundtals hurfan detta laget är i final-serie när man har huvudena så långt upp i varandras rövhål.
+ 4
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
TheMacamush: Förlorar tekningar och skvätter med pucken, inte den start man ville se.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Åhhhh....jag blir så jävla trött. När fan ska man lära sig att hantera starten av matcherna. Spela sarg ut, chippa ut, enkelt som fan första bytena om det behövs.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Lindström: Va faaaan, sover dom eller? Jag har längtat och väntat på matchen sedan i lördags och det första som sker är att den där jävla stolpskott gör mål
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
lapad: de hade tydligen inte ens tagit sig in i omklädningsrummet utan sover på sofflocket
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
kylskoupet: ska du skriva en sån skit mening så kan du lika gärna byta lag nu direkt.
Pinsam ”supporter”
Pinsam ”supporter”
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok: Bara att spela rakt upp i banan och inte sätta varandra i skiten och så gör de precis allt fel igen.
Bättre att börja med ett annat backpar som inte är lika överkonstruktivt.
Långt kvar, men nu kan Luleå verkligen spela på sin styrka vilket är spelvändningarna.
Att vi skänker bort matchplanen gång på gång är fasen helt vansinnigt uselt. Det måste tränarteamet ta på sig.
Bättre att börja med ett annat backpar som inte är lika överkonstruktivt.
Långt kvar, men nu kan Luleå verkligen spela på sin styrka vilket är spelvändningarna.
Att vi skänker bort matchplanen gång på gång är fasen helt vansinnigt uselt. Det måste tränarteamet ta på sig.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Så drillade att spela kortpass i egen zon så man inte klarar av att rensa pucken till icing när det blir rörigt
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Kom igen nu alla gamnackar, långt kvar matchen. Det här kan såklart vändas.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
SuneMangs: Ja flera mindre bra ingripanden. Men ser ut som ingen vill lyfta på huvudet o se var med och motspelare är. Upp med blicken för bövelen.
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Bifala: Givetvis. Bara oerhört chockerande hur pass dåligt vår bäste back har inlett matchen.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Bifala: Inte det vi säger, utan att den slappa starten satt oss i skiten DIREKT.
Gamnackarna var nr.9 & 45.
Gamnackarna var nr.9 & 45.
+ 5
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Lindström:
Ja man behöver ju inte självmant spela SM-final på högre svårighetsgrad än nödvändigt.
Ja man behöver ju inte självmant spela SM-final på högre svårighetsgrad än nödvändigt.
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Sluta skjut skitskott från blå för faaaaaan
Jag gillar inte vår 4de uppställning. Tycker vi slarvar bort Vesel kvaliteter i den formationen.
Och sedan vingklipper Mike scott och Rödin
Sätt Olsson som C bredvid Lindblom JR och flytta ner Miks med dem.
Nu finns inga ginvägar och chansförväntningar.
All in i 3 matcher!
Jag gillar inte vår 4de uppställning. Tycker vi slarvar bort Vesel kvaliteter i den formationen.
Och sedan vingklipper Mike scott och Rödin
Sätt Olsson som C bredvid Lindblom JR och flytta ner Miks med dem.
Nu finns inga ginvägar och chansförväntningar.
All in i 3 matcher!
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Första ryggsäcken då. Trivigno skulle haft utvisning med sig där..
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Jag stängde av tv-jäveln efter 23,5 sekunder. Får kolla resultatet på text-tv om 4 timmar. 🥺
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Under grundserien va vi väldigt trygga med att backa hem om vi inte kunde passa fram ett anfall, nu slumpar vi in puckar varje chans vi får
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
In och stör målisen, ta tre skär inanför deras blå och lägg på mål sen ska 2-3 gå stenhår. INTE DUMPA bakom mål och gliida efter.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok:
Och gul spelare som blev förbiåkt gjorde en 180-vändning och viftade med full kraft med klubban. Livsfarligt.
Och gul spelare som blev förbiåkt gjorde en 180-vändning och viftade med full kraft med klubban. Livsfarligt.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Skalman13: Tommy är bara jävligt grundsnygg. En bieffekt av att vinna Sm-guld.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Powerbreak som växlar över momentum till Luleå, jävla påhitt den där pausen
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Borde varit utvisning på lule spelare som greppar pucken på målburen.
+ 2
« Föregående · 2875534 · Nästa »