SM-final 5 - Brynäs - Luleå
« Föregående · 2875593 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
BIF Kungen: I spel 5-5 har vi rätt ofta varit bättre eller i varje fall haft mer puck, men tyvärr är det resultatet på tavlan som räknas. Luleå har få men vassare chanser för att de kan spela sitt spel bara för att vi sov IGEN i början. Morr..
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Zappaholic: Jepp, kan inte låta en pappfigur som Andreasson åka in på mål så enkelt.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Det är ju för helvete soprent framför Ward, in på mål för HELVETE!
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Sen kan domaren gärna blåsa när Luleå håller fast alla klubbor och skit.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Forsberg 1978: Ja, fler måste ta rygg på Scott's beteende. In och gör det jobbigt för dom för fan.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
havre: ja man trodde ju inte att Kinnvall skulle vara topp 2 back för oss i slutspelet när man äntrar säsongen med Djoos och Söderström med.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Vafan sysslar dom med????????????????????
Omark får ostraffat åka och skrika på våran måplis??
Omark får ostraffat åka och skrika på våran måplis??
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Känns som jag väntat på att Söderström ska göra en jävla MVP-match ett tag nu. Kanske läge att steppa upp?
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Brynäsgubbe: Vad är det för fel på Ceda idag? Har han lämnat förnuftet i omklädningsrummet?
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Tycker D'Astous gör helt fel där, vi har tryck och har fått in fräscha spelare...då chippar han ner den i magen på målvakten.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Rödin klart bäst i första perioden. In med gubbar framför Ward hela tiden så är målet en tidsfråga bara.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Tiden måste ha varit ute, satt och kollade det stod 0:00 länge och jag undrade varför inte signalen kom
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Dom här jävla domarna skulle slås ner på öppen gata. Förbannade jävla sopor.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Så länge det inte är en grafikbugg så är det där långt efter tiden har tickat ner på noll.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
På tv:n var i alla tiden ute. Men ingen signal hördes. Också otroligt att domarna hittar första utvisningen på oss, det har funnits fler lägen på Luleå..
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Zappaholic: Vilka jävla sopor, man har greppet och så släpper man in en i sista sekunden.
Fan vad hopplöst det känns just nu.
Fan vad hopplöst det känns just nu.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Pigalle: Det är snarare vi som spelar med huvudet under armen. Vi ger tamejfasen bort vår guldchans.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
jag vill se klockan å hundradelarna som man brukar få se när det blir så där...
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
rafalski: Ska man inte blåsa när vi rör pucken? Kan inte den regeln
+ 1
« Föregående · 2875593 · Nästa »