SM-final 5 - Brynäs - Luleå
« Föregående · 2875762 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok: Nästa säsong behöver vi mer muskler och tuffhet bland förvärven. Spelskicklighet har vi men Luleå vinner nästan alla kamper på isen.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
HAHAHAHA TAR DE UT SILFVER FÖR DEN KNUFFEN?!??!?
Filmande jävla vider, han träffar ju axeln!!! Inte ens nära ansiktet.
Filmande jävla vider, han träffar ju axeln!!! Inte ens nära ansiktet.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Shinimin filmar något så in i helvete framför mål också. Det är så jävla tragiskt att domarna inte ser det här.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Skalman13: hur fasen ska vi vinna när...vi inte har huvudet med osd....vi sänker oss själva...
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok: Crossscheking i bröstet. Tar sig för ansiktet. Stora, starka Luleå.
+ 5
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok: Skiter i, helt rätt att Brynäs spelarna skadar de!
Om vi ändå inte ska vinna, då ska det fan göra ont att vinna!
Om vi ändå inte ska vinna, då ska det fan göra ont att vinna!
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Återigen - vår disciplin. VARFÖR ska man ens sätta sig i situationen?
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Men va fan hur kan de specialbevaka brynäs med tanke på hur de knackade Rödin sist utan att knappt kommentera det än mindre visa
+ 7
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
munkas: Det värsta är att Netflix inte riktigt funkar hellre.
Den här matchen vaskar laget bort så fint själva.
Den här matchen vaskar laget bort så fint själva.
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Får inte Söderström ens utvisning för den där ska han nog vara väldigt glad. Har sett matchstraff för slewfoots som varit mildare än det där.
Och det på Silfver ska självklart inte vara matchstraff.
Och det på Silfver ska självklart inte vara matchstraff.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Men herregud vilken jävla förstärkning av luleåspelaren, han ska ut för diving!,
+ 8
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
xxx BIF xxx: Olika måttstockar. Luleås spelare har skydd från domare, vi skyddas varken av domare eller player safety group.
+ 4
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Men på riktigt, kan någon ta bort alla dessa jävla filmare i Fuleå! Hela jävla laget filmar ju, nu är det Nurmi också! Jävla luffarklubb!
+ 8
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok: Luleå verka ägna sina träningar på att öva på skådespeleriet
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Nu klarar vi utvisningen. Efteråt kommer Luleå vara förbannade. Vi får pp och Silfverberg gör mål.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Jugge: Nu fick dem ju se hur mycket Luleå filmar om och om igen. Se om de kanske kan ta Diving snart på fjoll laget
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
mattiask: nej, det är dom patetiska domarna som skapar det här. Vi har världens sämsta domare. Riktigt pinsamt
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Helt sjukt hur vi klantar bort denna matchen såhär långt.. även om domaren suger så måste vi ju hålla oss kyliga.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Där hade ni nog jävligt tur att dem släppte de 2 situationerna innan utvisningen.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Förvånad att det inte blev 5 för slewfoot, den var mer klar. Fixa lite disciplin så det här blir spännande!
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Jugge: riktigt äckligt lagbygge... och sen Lena i studion som lyckas få en att bli en incel... härliga tider...
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
JoJo2613: Ungefär lika mycket tur som Luleå hade i lördags då. Sånt där jämnar ut sig.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Vi måste börja rannsaka oss själva först.
Larssons crosschecking är oavsett solklar.
Söderström ska vara glad att han inte åker på en slewfoot.
Silfverbergs är en solklar tvåa.
Vi måste höja vår disciplin OMEDELBART.
Luleå är så jäkla mycket smartare i dessa delar idag. Senast tappade dom det sista två-tre minutrarna.
Larssons crosschecking är oavsett solklar.
Söderström ska vara glad att han inte åker på en slewfoot.
Silfverbergs är en solklar tvåa.
Vi måste höja vår disciplin OMEDELBART.
Luleå är så jäkla mycket smartare i dessa delar idag. Senast tappade dom det sista två-tre minutrarna.
+ 3
« Föregående · 2875762 · Nästa »