SM-final 5 - Brynäs - Luleå
« Föregående · 2875898 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Zappaholic: "Hur fan kan han få göra mål där? För billigt."
Lindstein måste väga 50 kg, något annat kan inte vara. Man bara flyttar på honom hur man vill. Hur ska den pojken kunna stå emot i AHL nästa säsong?
Lindstein måste väga 50 kg, något annat kan inte vara. Man bara flyttar på honom hur man vill. Hur ska den pojken kunna stå emot i AHL nästa säsong?
+ 4
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Forsberg 1978: inte bara det. Totalt förnedrade också. Vi låter dem bara gå rakt över oss. Pinsamt!
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Sportnisse: Brynäs är klart spelskikligare men är tyärr inte alltid beredda att göra skitjobbet framför målen. Där tror jag vi har skillnaden. Skärper man sig där så är det inte omöjligt att vinna nästa två matcher.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Tredje friläget vi bränner samtidigt som Luleå får sina mål gratis. Irriterande.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Vi behöver reducera innan periodens slut. Ett mål kan ändra saker.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Forsberg 1978: Tänk om ändå Persson kunde stå så att det fanns en riktig målvakt..
Nä just det. Han står ju...
Vad skyller man på då..
Nä just det. Han står ju...
Vad skyller man på då..
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
pjåtor: håller med om att det är inga fysiska slutspelsbackar precis
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Avklädda som jag vet inte vad, inte vunnit EN närkamp på 35 min.
men Gälla är nöjd han gör.... Nä just det INGET.
Finns INGET som tyder på att 70 ska prestera som en SHL spelare ska.
Men Vi rullar på!
Sen hur jävla klena ska man kunna vara framför mål?
4 ser ut som en dålig kopia på en blöt kiss.
men Gälla är nöjd han gör.... Nä just det INGET.
Finns INGET som tyder på att 70 ska prestera som en SHL spelare ska.
Men Vi rullar på!
Sen hur jävla klena ska man kunna vara framför mål?
4 ser ut som en dålig kopia på en blöt kiss.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Det finns några som mest åker och tittar på, som inte tar chansen att bli hjälte!
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Rödin har i alla fall fattat att det är final. En del borde titta sig i spegeln.
+ 9
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
BIF Kungen: Alltså, hur länge ska vi skjuta rakt i magen på målvakten?
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Hur fan kan man spela sm-final och agera mjukglass framför egen kasse? Jag förstår inte.
Ward bra igen..
Ward bra igen..
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
BIF Kungen: nu är det dags att vakna. Tyvärr alldeles för sent! Så här.skulle det sett ut min 1.
Blir inga mål och 0-5.
Blir inga mål och 0-5.
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
lapad: Vi gör verkligen allt vi kan för att få Ward att framstå som världens bästa målvakt. Ny strategi kanske?
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Finns få i BIF som kan kalla sig för SHL spelare ikväll, PINSAMT att inte båset agerar.
Haft 2 lägen nu att verkligen krossa målet men nej då, fortsatt mjuka som mjukost.
Haft 2 lägen nu att verkligen krossa målet men nej då, fortsatt mjuka som mjukost.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Blå grottan: håller med. Men också försvaret. Luleå kan ju bara peta in puckarna medan vi har avpra avslut. Men ja, han är ändå bättre än vad vi har.
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Lindström: Varför blir det inte hakning när klubban fastnar i armhålan??
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok: Tycker att de vaknat till nu, kampar som de inte gjort tidigare i matchen/finalserien, eller hela säsongen för den delen. Dags nu att börja spela slutspelshockey…
+ 8
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Supportern: vi är lirar-lag. Litet fungerar inte och vi kan inte matcha Luleås fys, intensitet och målvaktsspel.
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Sen har tydligen Levtchi fått en benfraktur… Bäst vi kör in ambulansen. Jävla filmarförening!
+ 11
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Höfttackling och svanjäveln tar sig för knät.
In och sänk fanstyget NU en gång för alla.
In och sänk fanstyget NU en gång för alla.
+ 6
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Det här måste vara den sämst spelande finalserien någonsin. Vanligtvis bjuds det inte på något i finalen mellan två tighta intrimmade lag. Sen kom Brynäs.
+ 3
« Föregående · 2875898 · Nästa »
En jävla rightare som får åka på den sidan av isen och inte ens behöva försvara pucken. Det är för dåligt, helt enkelt.