SM-final 5 - Brynäs - Luleå
« Föregående · 2876079 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Honken72: Underbart! Och tidigt också, nu kan de få fundera lite.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Wilhelmsson: Det gör vi väl inte. Har inte sett såna tendenser ute på isen. Att puckot retar upp fans med sånt bullshit är inte så konstigt. Det förstår du säkert.
Våra spelare grät inte efter O’Neills överfall.
Det kallas klass
Våra spelare grät inte efter O’Neills överfall.
Det kallas klass
+ 4
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok: Hatar att gnälla på domarna. Men för fan, kom igen?!
"Mer en kampsituation" säger Lundqvist i kommentatorsbåset. ChatGPT har mer karisma än Joel Lundqvist.
"Mer en kampsituation" säger Lundqvist i kommentatorsbåset. ChatGPT har mer karisma än Joel Lundqvist.
+ 4
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Hur många a-chanser har Djoos missat/fipplat bort denna säsongen? Herregud...
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
SuneMangs: Men lugn, ni har klarat er riktigt bra kan jag säga. Såg minst 3 solklara Brynäsutvisningar i andra som domarna släppte.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Hade kunnat köra över det sämsta NHL laget om vi hade spelat såhär i 60 minuter
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Kulltorp: Jaja, stick nu. Vi behöver inte ditt perspektiv mitt under brinnande sm-final. Nåt ni aldrig kommer uppleva.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Jag fortsätter träna på med TV:n på i vardagsrummet. Kanske var det som behövdes. 🤣
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Kulltorp: Vi har i alla fall en kamp. Eran kamp består i att ersätta personal som vill lämna er.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Kulltorp: Ja det hade ju naturligtvis varit objektivt i er bok om ni varit i final och i affekt
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Vill se en som jävla propp nu på Gustafsson & Allard så dom landar på istiden. Sen smäller vi in 2 kassar till!
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
SuneMangs: Nu är skogshuggarna i gungning. Kör så det ryker på tre kedjor!
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
IronKrook: Dom är fan inga skogshuggare. Snarare bidragstagare och filmstjärnor.
+ 1
« Föregående · 2876079 · Nästa »