SM-final 5 - Brynäs - Luleå
« Föregående · 2876192 · Nästa » Till forumet
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Falken: Luleåspelarna behöver inte göra mycket för att puckarna ska studsa in. Sjukt effektiva.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Lunkz: Nu hittar alla som inte gillar Källgren alla sorters vinklar. Den ska han ha plus andra..
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Vill inte säga att några mål är Luddes fel.
Men fan Grabben håller ingen hög nivå just nu asså. Många mål han släppt in i dem här två matcherna som han tar i vanliga fall.
Men fan Grabben håller ingen hög nivå just nu asså. Många mål han släppt in i dem här två matcherna som han tar i vanliga fall.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
IronKrook: Målvaktsspelet, bättre defensiv och att man ör påkopplade HELA matchen. Vi vaskar bort den här matchen också.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
havre: Du får vara i målgården så länge du inte hindrar målvakten för att försöka rädda pucken.
Dessutom blev Gul spelare intryckt av svart spelare så då spelar det inte ens någon roll om gul spelare hindrar målvakten.
Dessutom blev Gul spelare intryckt av svart spelare så då spelar det inte ens någon roll om gul spelare hindrar målvakten.
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
mk: Kopia av förra matchen i Gävle. Hur många skott behöver Luleå för att göra mål på oss? Ludde verkar redan flyttat till Växjö
+ 4
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Jävla pissmatch. Nu förstör vi festen på torsdag och avgör i sjunde avgörande på hemmaplan.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Luleå vinner 2-4. Gälla har inte förberett laget alls för denna serien. Totalt misslyckande mentalt. Sen är det tråkigt att en filmarkultur gynnas så pass mycket i en svensk final men oavsett det har Brynäs varit för dåliga.
+ 5
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Målvakterna är skillnaden, vi har 2 kassa målvakter, punkt slut!
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Wilhelmsson: Vafan! En slips har högre räddningsprocent än våra målvakter…
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Anders Berg: men snälla jävla dåre...får du det målet som.miks .
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Spacebb: Som i andra säsonger är det försvarspel och målvaktspel som sänker gång efter gång. Jag tål inte det här längre
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
havre: Var det inte Nurmi som skadade knäet svårt i andra och låg och vred sig på isen?
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
willyyoung : märkligt att det inte blir samma drevet som när Källgren släpper puckarna.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Saltmasen: Klarar ni elitlicensen? Räcker att lägga ner nån förskola eller nåt va? Janne Huokko kanske kan dra in pengar till er med lite camshows? Lycka till.
+ 7
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Fyyyy faaaaaaan vilket jävla skit
När vi fick in två och var ett efter så faller vi igenom så här..
Men det är tydligt att vi ska skjuta mindre långskott och tränga oss mer på mål.
När vi fick in två och var ett efter så faller vi igenom så här..
Men det är tydligt att vi ska skjuta mindre långskott och tränga oss mer på mål.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
X-Län: Hade det här varit Källgren så hade de fått ha polisbevakning i trapphuset.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Forsberg 1978: Persson kom trea i målvaktsligan i grundserien.. men okej
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
kylskoupet: målvakterna är för dåliga, och även försvaret.
Vi får kämpa för våra mål, luleå får sina till skänks.
Vi får kämpa för våra mål, luleå får sina till skänks.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
OveJärnkrok: Bättre att dom fokuserar på att bli bra på hockey än att läsa
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Modano: Funkar inte med en crazy finländare med porrmusche i båset heller va?
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Ludde känner säkert av skadan fortfarande. Får slå tärning vem som står nästa
+ 2
« Föregående · 2876192 · Nästa »