Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
« Föregående · 1235301 · Nästa » Till forumet
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: 1-0 kommer ifrån ett horribelt byte utav Brynäsarna. Annars så är det uselt spel från båda håll. Skjut och pressa framför mål
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Herre jävlar Kahna... Trodde jag skulle få skrika passa då din jävel :-))
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
65selander: Kan vara det mest nödvändiga bankrånet någonsin när vi närmar oss slutspelet..
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
65selander: Fan va skönt!! Underbart att Kahna är igång!!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Alltså;
1. Kommentatorn är SSKare
2. Kommentatorn har rökt svamp
1. Kommentatorn är SSKare
2. Kommentatorn har rökt svamp
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Partyjack: Om han rökt svamp, vad har då dåren i Karlstad gjort?
Satan vilket uselt PP!
Satan vilket uselt PP!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Erat: så fort man tog en whiskey så gjorde vi 1-1....kan bli ett jobbigt slutspel :)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
dreamland: Fyfan så jävla dåligt!!!!!
Nu har man GETT bort 2 baljor!
Nu har man GETT bort 2 baljor!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Luktar torsk idag.
Onödig torsk... Vi kan ju men åker på en skridsko för ofta...
Onödig torsk... Vi kan ju men åker på en skridsko för ofta...
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: 3+3 blir 6.. 3+6 blir 9.. och det är ju tröjnumret..
Nåt har han rökt iaf.
Nåt har han rökt iaf.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: Galet jämnt målmässigt i kväll i alla matcher. Min idiotlången med 6 kryss kanske går in =)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Lyckas bara Markström ta nån puck i tredje kan nog det här gå vägen. :-)
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Gör en bra sista nu och ta 3 pinnar. Viktiga poäng och det vore ju trist att förlora poäng mot SSK då jag är helt övertygad om att de hamnar i kvalet.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Qvarre: Ja, ska dom ändå kvala så behöver dom ju inte poängen!!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Keyser Söze: Mycket nonchalans i försvaret, gillar inte det!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Keyser Söze: Foppa lämnar isen skadad enligt radiosporten. In med Ove i OS-truppen.
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: fan va less ja blir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
sylf: FY FAAAAN! Jävla skitspel när man bara leder med 1 mål. Vem slog till icing?
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
dreamland: lr de var ju ganska väntat....nån som kommer ihåg Luleå matchen? -.-
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
dreamland: Ja, försvaret har inte varit bra idag, Sundström bäste back!!
Nu är det bara att gå för en extrapinne!
Nu är det bara att gå för en extrapinne!
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Erat: jag gör, var nästan säker på att det skulle bli såhär när dom tog ut målvakten..
dom faller ihop totalt och tror att markström tar hand om allt då verkar det som..
dom faller ihop totalt och tror att markström tar hand om allt då verkar det som..
Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 4 Februari 19.00
Horace76c: 4 mot 4, då spelar han Lauritzen och Hansen!!!???
« Föregående · 1235301 · Nästa »