Spiken i kistan??
502798 · Nästa » Till forumet
Spiken i kistan??
Hej!
Förlusten mot SSK var troligtvis spiken i kistan,kvalserien nästa eller hur? med tanke på usla bortastatistiken och slutspelståget gick idag från Gävle,tyvärr om vi inte vinner resten och övriga resultat går med Bif. :(.
Nu blir det trol. en lång säsong ända in i april precis som kvalserien 96,03 och slutspelen 93,95 och 99.
Vilka lag från superallsvenskan går till kvalserien?
Jag tror Leksand,Skellefteå,Rögle och Hammarby går dit.
Förlusten mot SSK var troligtvis spiken i kistan,kvalserien nästa eller hur? med tanke på usla bortastatistiken och slutspelståget gick idag från Gävle,tyvärr om vi inte vinner resten och övriga resultat går med Bif. :(.
Nu blir det trol. en lång säsong ända in i april precis som kvalserien 96,03 och slutspelen 93,95 och 99.
Vilka lag från superallsvenskan går till kvalserien?
Jag tror Leksand,Skellefteå,Rögle och Hammarby går dit.
Söndag 050320
Torsdag 050324
Måndag 050328
Onsdag 050330
Fredag 050401
Söndag 050403
Onsdag 050406
Söndag 050410
Torsdag 050414