1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778925 inlägg · 7967 ämnen

SSK-Brynäs 4/10-05


Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
SSK 0 - 0 BIF | Paus efter 1:a perioden

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bra första av honken

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
0-0 efter första perioden.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Vi får ge igen när de kommer till Gavlerinken..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
arnio: hur kan man hata Brynäs IF ? :o

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
SSk klacken hatar Brynäs...vilka svin

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Synd Sjödda :(((

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
oh så nära

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Åhhh va nääära Sjödda!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Shit! Insidan av stolpen efter skott av Sjödda..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
SSK trycker på. Blir nog skönt med pausvila snart...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Tack tack Honken !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
brynasaren: dom har väl svårt att fixa till ett Ö därborta i amerikat.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
The play maker: Han hade ingen klausul i kontraktet.Det tyckte Atlanta(har jag för mig) var tråkigt.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Honken har kontrakt och kan inte byta klubb innan säsongen är slut...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
kompensationsutvisning

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Varför har inte "Örat" fått något namn på tröja än?

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
The play maker: Menar du till nästa säsong? Inga spelare i elitserien kan gå till NHL nu efter deadlinen.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Men för helvete Kuparinen! 2+10 fick han också... Suck!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
ähh Kuparinen ..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
The play maker: Honken drar inte bara sådär från Brynäs, isf efter denna säsong ..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Nuuuuu blir det mååååååål

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Perfekt att få PP! SSK trycker på och får sedan utvisning. Vore skönt med 0-1 nu!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
pp brynäs nu

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
PP !

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Honken äger! Det var ju synd för han att han hade en sån där klausul i kontraktet för jag hörde för ett tag sedan att det var någon NHL klubb som var intresserad!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Makkan:
Han har väll svalt micken

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Kan inte grabben tala lite närmare mikrofon så det går att höra vad han säger.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Usch vad tälje verkar trycka på...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Honken verkar het..han vill visa att han är nr:1


Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Vilken inledning av Honken då ! :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Aarnio är en fysiskt stark back, jo men tjena..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Farligt läge för Casselståhl alldeles nyss..

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Brynäs det bättre laget enligt radiosporten. Alltid något :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Varför buar dom åt Wahlberg? Missade början.

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Om man kollar på swehockey.se så verkar MoDo köra med två målvakter ikväll. :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Känner igen rösten... Powerplay nu för oss!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
NU är det POWERPLAY !! ;)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Frölunda 1 - 0 mot Djurgården efter 34sek. :) hehe

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Haha aa .. "Klassiska" vad vet han om det :P

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Nästan en bragd att se fel på vita tröjor och röda utan glasögon...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bra BP ! ;)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Han värkar vara en väldigt oengagerad kommentator, hatar sånna ! :P

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
ähh han sa fel, "jag hade inte mina glasögon på mej" .. fan va kasst asså ! :P

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Jah nu ska vi kämpa

Kom igen Brynäs!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Falken: Hm, kommentatorn såg fel... lyckat!

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Brynäs spelar i sina klassiska rödvitBLÅa tröjor :)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
90Steen_: Mycket brynäsare? Klappades mycket när SSK fick utvisning...

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
PP Brynäs ! ;)

Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
micke: trodde det va nått fel först ! :) haha

« · 586991 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)