Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
« Föregående · 574685 · Nästa » Till forumet
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Jompe:
Nån som vet om brynäs rullade på med "vanliga" femmorna i BP och PP idag med eller eller bara börjat fixa i ordning nå särskilda special teams formataioner ?
Nån som vet om brynäs rullade på med "vanliga" femmorna i BP och PP idag med eller eller bara börjat fixa i ordning nå särskilda special teams formataioner ?
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
wap.hockeysnack.com
Systemet med tryout kontrakt skulle gälla alla spelare hela säsongen, pinsamt.
Systemet med tryout kontrakt skulle gälla alla spelare hela säsongen, pinsamt.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Vi kanske borde ringa Mikko Luovi för nu har vi förlorat mot Sundsvall...Skoja bara det blir nog bra tillslut..
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
WarhawK: Slut, 3-2 till Sundsvall. Grattis till dem. Vi låter dem göra två mål i power play och ett i box play. Här finns att jobba på.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Molin såg ut att ha kraftigt ont igår iaf då han släpade benet efter sig under matchen mellan sundsvall-timrå.. skadad?
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
WarhawK: 53.55 3 - 2 PP1 Svall 25. RENLUND, Tobias
(12. SVEDBERG, Anton
(12. SVEDBERG, Anton
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
WarhawK: Är man från Timrå som Sjödda är tänder man väl till lite extra när man möter Sundsvall... ;-)
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Hence: Gubben kan fortfarande.
| 44.20 | 2 - 2 EQ | Brynäs | 7. SJÖDIN, Tommy |
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Bissett19: Konstigt att Sundsvallspelaren han kramades med bara fick en tvåa. Arnio måste ha kastat handskarna eller så hade han glömt dom i omlädningsrummet.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Bissett19:
Aarnio visar att han blivit trött och svettig, och inte vågar tala om det för Boork.
Aarnio visar att han blivit trött och svettig, och inte vågar tala om det för Boork.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Aarnio visar sisu!!!
21.16 5 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH
21.16 20 min Brynäs 10. AARNIO, Antti GA-MI
21.16 5 min Brynäs 10. AARNIO, Antti ROUGH
21.16 20 min Brynäs 10. AARNIO, Antti GA-MI
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Bissett19:
Å andra sidan gör ni ju - statistiskt sett - mål på vart femte skott.
Och det är ju fanimej bra.
Å andra sidan gör ni ju - statistiskt sett - mål på vart femte skott.
Och det är ju fanimej bra.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Bissett19: Nu krävs en rejäl uppryckning i andra perioden. Så här sent in på försäsongen skall ett lag som Sundsvall, hur motiverat det än är, spöas.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Jompe: att bara mäkta med fem ynka skott mot ett halvdant allsvenskt lag är ju under all kritik!!!
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Bissett19: Bra--nu önskar man bara att Mr. Boork håller en inspirerad föreläsning i omklädningsrummet om vad hockey går ut på.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
10-5 i skott. Fem skott? Ta med ett smatterband i period 2.
Samt 4-4 i utvisnmin.
Samt 4-4 i utvisnmin.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Jompe:
nu gjorde ni i.o.f.s 2-1 i EQ och 14 sek kvar av perioden.
nu gjorde ni i.o.f.s 2-1 i EQ och 14 sek kvar av perioden.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Jompe: såja!!!!!!!!
19.46 2 - 1 EQ Brynäs 9. MALMSTRÖM, Henrik
(39. VIITAKOSKI, Vesa)
19.46 2 - 1 EQ Brynäs 9. MALMSTRÖM, Henrik
(39. VIITAKOSKI, Vesa)
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Bissett19: Power play så här långt i försäsongen har tydligen varit uselt. Att man släpper ett mål i numerärt överläge är ett bra kvitto på att man inte lyckats få ordning på PP-spelet.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Jompe: Precis det här som man vill se 2 veckor före seristarten, det välkända magknipet börjar göra sig påmint.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
2-0 nu till sundsvall.
Kom inte å säj att ni ska ta stryk av ett allsvenskt gäng som kalade nedåt i våras..? ;0)
Kom inte å säj att ni ska ta stryk av ett allsvenskt gäng som kalade nedåt i våras..? ;0)
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Jompe: 16.57 2 - 0 SH1 Svall 24. VAVROCH, Robert
(4. PUNCOCHAR, Ivan)
(4. PUNCOCHAR, Ivan)
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
rafalski: Tycker att vi drar på oss en herrans massa utvisningar. Igår var det bara löjligt, idag har vi redan haft två, Sundsvall noll. Brynäs har en tradition att ta onödiga utvisningar, men inför den här säsongen skulle man önska bättring på den fronten.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Jompe: Lagom till ett nutt BP, Dackell 2 min trip. Nu vill jag inte se ett nytt mål i baken.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
rafalski: Fattade inte vad problemet var, men googlade sca-cupen och kom fram till online-rapporteringen. Skumt.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Bissett19: Känns tungt att BP och PP inte verka fungera, här finns en hel del att gnugga på inför seriestarten.
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
Bissett19: Bara jag som inte kommer in på swehockey.com? "Service unavailable"...
Sv: Sundsvall-Brynäs i SCA Cupen!!
arnio: Jo det var väl ganska väntat efter Honkens tabbar i går,ska bli intressant o se om Markus tar chansen,gör han det så kanske han får förtroendet i nästkommande träningsmatcher..Det är otroligt bra med den konkurrenssituationen som finns mellan Honken och Markus!!
« Föregående · 574685 · Nästa »