Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
« Föregående · 1396554 Till forumet
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Brynäs_89: Jo men självklart, Brynäs är ju alltid bäst oavsett vad resultat o tabell säger :-)
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues:
Sundsvall brukar streta emot bra i Gärdehov, men inte orka i längden.
Sundsvall brukar streta emot bra i Gärdehov, men inte orka i längden.
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Det måste ju bli sm-guld vi LEDER ju en över några som slutade i botten i allsvenskan!
TONY tror inte du det???
TONY tror inte du det???
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Skönt, vi ska ju leka med ett lag som Sundsvall alla dagar i veckan. Kul o se hur en del jublar som om det vore ett SM-GULD :-)
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Efter målet har Brynäs fört spelet men skapar inte så mycket. Känns det igen??
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Och ni var nära 2-2. Är det motivationsbrist eller. För vid varje baklängesmål har ni höjt tempot igen. *Roligt att ALLA mina matcher går enligt planerna just nu utom denna, hade en känsla att skit sundsvall skulle ställa till det.
+ 1
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Jaha inte vinnande i år heller att åka bandysväng alltså?
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Sylf: Ang det bortdömda målet: Domarna kunde inte se om pucken någonsin var mållinjen, därav dömdes målet bort. Är dock tämligen säker att pucken var inne.
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Sylf: De sista fem-sex minutrarna av perioden kom Sundsvall upp mer då spelet böljande fram och tillbaka. Sundsvall skapar lite hetare chanser och kommer snabbare till avslut än vad Brynäs gör.
Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Sylf: "Inget etablerat av Sundsvall men ny BIF-utvisning ger spel i fem mot tre i 40 sek.
Kneeing av Lauritzen i mittzon
Kneeing av Lauritzen i mittzon
Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Sylf: Brynäs dominerar matchen nu. Dackell serverar Widing ett kanonläge i slottet. Lindvall dock bra med.
Så ska det väl vara när ett ES lag möter ett bottengäng från AS??
Så ska det väl vara när ett ES lag möter ett bottengäng från AS??
« Föregående · 1396554