1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779452 inlägg · 7967 ämnen

Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011


Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Brynäs_89: Jo men självklart, Brynäs är ju alltid bäst oavsett vad resultat o tabell säger :-)

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues:

Sundsvall brukar streta emot bra i Gärdehov, men inte orka i längden.

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Det måste ju bli sm-guld vi LEDER ju en över några som slutade i botten i allsvenskan!
TONY tror inte du det???

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Skönt, vi ska ju leka med ett lag som Sundsvall alla dagar i veckan. Kul o se hur en del jublar som om det vore ett SM-GULD :-)

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: 2-3 Oh ah Silfverberg!!

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: 2-3 johan larsson!

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: 2-3

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Bra där Ollas :-)

Redigerad kommentar


Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Ja det är fan pinsamt

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: 2-2

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Efter målet har Brynäs fört spelet men skapar inte så mycket. Känns det igen??

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Och ni var nära 2-2. Är det motivationsbrist eller. För vid varje baklängesmål har ni höjt tempot igen. *Roligt att ALLA mina matcher går enligt planerna just nu utom denna, hade en känsla att skit sundsvall skulle ställa till det.

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
sylf: Någon tjomme vid namn Thorell!!

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Å där kom 2-1

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Lindström: Nu börjar 2:a per.

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
70 Rodrigues: Jaha inte vinnande i år heller att åka bandysväng alltså?

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Sylf: Ang det bortdömda målet: Domarna kunde inte se om pucken någonsin var mållinjen, därav dömdes målet bort. Är dock tämligen säker att pucken var inne.

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Sylf: De sista fem-sex minutrarna av perioden kom Sundsvall upp mer då spelet böljande fram och tillbaka. Sundsvall skapar lite hetare chanser och kommer snabbare till avslut än vad Brynäs gör.

Sv: Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Sylf: "Inget etablerat av Sundsvall men ny BIF-utvisning ger spel i fem mot tre i 40 sek.


Kneeing av Lauritzen i mittzon

Sundsvall-Brynäs IF SCA Cupen 2011
Sylf: Brynäs dominerar matchen nu. Dackell serverar Widing ett kanonläge i slottet. Lindvall dock bra med.

Så ska det väl vara när ett ES lag möter ett bottengäng från AS??

« · 1396554

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)