Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
« Föregående · 1274686 · Nästa » Till forumet
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
70 Rodrigues: 1-7
Apropå någonting helt annat så är killen som tränade med Brynäs förra sommaren (N Bäckström) klar för finska elitligan.
Apropå någonting helt annat så är killen som tränade med Brynäs förra sommaren (N Bäckström) klar för finska elitligan.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Med tanke på att vi har 4 juniorlandslagsmän borta så lyften Christoffer Persson med i truppen mot Sundsvall. Varför inte även ta med Kalle Johansson, Fröberg, Danielsson och några till om det är så många matcher på så kort tid?
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Kan man inte ta bort inlägg när det råkade sändas en dublett?
Redigerad kommentar
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
I kväll visar ST-tv (Sundsvalls Tidnings webb-tv) highlights och eftersnack från matchen i SCA-cupen mellan Sundsvall och Brynäs. Kika på ST.nu vid 23-snåret så ska allt ligga ute!
Hör av er om ni vill höra nån speciell spelare i eftersnacket!
Hör av er om ni vill höra nån speciell spelare i eftersnacket!
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Nått i den här stilen tror jag det kommer se ut ikväll:
Svedberg (Bjurling)
Dackell-Nordquist-Somervuori
Clarke-Sundqvist
Kahnberg-Granström-Lauritzen
Ekholm-Andersén
Silfverberg-Järnkrok-Rödin
Löf-Bertilsson
Svedberg (Bjurling)
Dackell-Nordquist-Somervuori
Clarke-Sundqvist
Kahnberg-Granström-Lauritzen
Ekholm-Andersén
Silfverberg-Järnkrok-Rödin
Löf-Bertilsson
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
27. PERSSON, Christoffer
4th Line
17. WÄNNSTRÖM, Sebastian
37. SUNDSTRÖM, Alexander
13. SANDIN, Emil
3rd Line
9. ANDERSÉN, Niclas
4. BERGLIND, Victor
16. LAURITZEN, Sebastian
31. GRANSTRÖM, Jonathan
29. KAHNBERG, Magnus
2nd Line
15. BERTILSSON, Simon
14. EKHOLM, Mattias
33. SILFVERBERG, Jakob
19. JÄRNKROK, Calle
18. RÖDIN, Anton
1st Line
22. SUNDQVIST, Jörgen
36. CLARKE, Dale
Goalkeepers
30. BJURLING, Björn
1. SVEDBERG, Niklas
4th Line
17. WÄNNSTRÖM, Sebastian
37. SUNDSTRÖM, Alexander
13. SANDIN, Emil
3rd Line
9. ANDERSÉN, Niclas
4. BERGLIND, Victor
16. LAURITZEN, Sebastian
31. GRANSTRÖM, Jonathan
29. KAHNBERG, Magnus
2nd Line
15. BERTILSSON, Simon
14. EKHOLM, Mattias
33. SILFVERBERG, Jakob
19. JÄRNKROK, Calle
18. RÖDIN, Anton
1st Line
22. SUNDQVIST, Jörgen
36. CLARKE, Dale
Goalkeepers
30. BJURLING, Björn
1. SVEDBERG, Niklas
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Skitstöveln: Mr Gretzky himself som nätade...
Han kanske har följt debatten om sig själv här inne ;-)
Han kanske har följt debatten om sig själv här inne ;-)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: Han spetsar till statistiken på gjorda mål per spelad minut :)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Lindström: Antingen känner sig Sundsvall tvingade att störa oss med bråk för att ha en liten chans eller har det hänt nåt mellan gubbarna där ute. Skumt att det kommer så tidigt i matchen
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: Äh, kul att det hettar till direkt från start !
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Skitstöveln: Kul absolut, det ska vara känslor. Och nu kommer ju Sunken vara pigg inför resten av matcherna p g a sitt matchstraff =)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: Absolut - jag tror han t o m gör hattrick mot Modo ^^
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Skitstöveln: Ett bara?!
Man hade skapligt rätt ang formationerna idag oxe ser jag.
Man hade skapligt rätt ang formationerna idag oxe ser jag.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
70 Rodrigues: Ja som "mäster" skulle sagt; Även en blind höna...
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
2 min SUN 16. MANNSTRÖM, Fredrik IL-EQ
och vad är det för utvisning?????
och vad är det för utvisning?????
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
21olsson: Ogiltig utrustning, t ex oknäppt hjälm/spel med trasig klubba.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
21olsson: olaglig utrustning :P han spelade utan hjälm.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davve17: Han hade ingen hjälm på sig såg jag i matchbloggen nu ;)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
70 Rodrigues: Skulle vart trevligt å vetat PP formationerna en dag som denna..
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
0-1 efter första! Känns som att grabbarna lär dra upp tempot en aning.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Skitstöveln: Prova själv å lira med boxhandskar på ska du få se hur lätt det är ;)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Lindström: Endast 12 skott på mål trots 3 pp lämnar mycket att önska. Får hoppas på en rejäl uppsnäppning i 2:a per?
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
70 Rodrigues: VA?! Ne nu backar vi hem å tätar till..
Bara att hoppas att "alla" formationerna får dela på speltiden, så vi slipper se soppa torsk i 3é.
Bara att hoppas att "alla" formationerna får dela på speltiden, så vi slipper se soppa torsk i 3é.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
"En som sticker ut är Sebastian Wennström. Han har varit bäst i Brynäs hittills."
Trevlig läsning!!
Trevlig läsning!!
Redigerad kommentar
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Skitstöveln: Ja, härligt att Lauritzen får göra lite mål.
Fighten får väl bedömas som oavgjord tycker jag..
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Skitstöveln: Härligt Lauritz, bra för honom att få producera lite innan vi går in i serien.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: 2+10 för Andersén, 4 backar alltså...då får Sundström nog köra back lite
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Davey_22: Det fick han redan efter att Sunkan fått matchstraff.
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Skitstöveln: Okej då, en väldigt liten fördel hade han kanske :)
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
MarcusElving: HAHA, Andersén slog sönder sargen i ilska!
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Skitstöveln: Vad har spelarna ätit innan matchen? Taggtråd?
Sv: Sundsvall Hockey-Brynäs IF i SCA Cupen 2010
Skitstöveln: Smart då kan ju alla passa på å vila lite :)
« Föregående · 1274686 · Nästa »