1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779076 inlägg · 7967 ämnen

sv: MORA-BRYNÄS!!


sv: MORA-BRYNÄS!!
Hur ska vi spela för att vinna över Mora? ja säger bara skjut mer på mål!!!

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
21olsson:

Ni kanske skall skola om Sjödin till Forward.?

Han visade ju sådana kvaliteer i slutet på matchen :-)

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
ja han hade ju fart i benen. Malmström hade också de men dom måste hade hela matchen. Malmström kommer oftast i slutet

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
21olsson:

Brukar man inte ofta komma i slutet :-)

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
mattias - 74: Inte om man är impotent! Man måste ju få upp den också...inte många Brynäsare som visade stake idag.
Gör Aarnio till lagkapten för fan!

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
Nä, idag kändes det som att vi var ett nummer för små nästan hela tiden.
Märklig match, på så sätt att dom egentligen inte hade så väldigt många klara målchanser, sett till puckinnehav. Vilket visar på att deras backar är enormt pucksäkra och aldrig kommer i tidsnöd. Vi blir stressade av deras psykologiska mål som kommer i för oss djävligt olämpliga lägen. Vi får jag mkt puck och det tar på krafterna i längden, inte minst mentalt.
Fram till deras ledningsmål ser det som sagt skapligt ut, med tanke på att matchbilden blev den förväntade med ett lite avvaktande FBK. Ett spel som inget lag i Sverige kan överträffa iaf.
Trots att vi som sagt gör en riktigt dålig andra period så är vi ändå med i matchen målmässigt, men det såg rätt trögt ut och intensiteten lyckades aldrig infinna sig.
Med lite tur hade vi kunnat bärga åtminstone 1 pinne då både Sjödda och Tommi hade varsitt jätteläge i slutsekunderna.
Som helhet: vi gör väl ingen av våra bättre matcher och dom gör en bra dito, inte minst försvarsmässigt...

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
Huge: Tycker den här tråden känns lite mysko Sv: Sv:Mora-Brynäs!!!

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
Huge: Märkligt att Brynäs i 90% av fallen gör sina sämsta matcher när dom verkligen har en chans att vinna.En match som den här MÅSTE vinnas om det ska bli slutspel.Annars blir det samma skit som de senaste åren igen.

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
Bissett19: Aj fan, det blev visst lite knas där.
Hoppas bara att det inte är ngt omen inför nästa match, så jag blir tvungen att kopiera min matchrapport.... :-/

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
Bissett19: de känns som att nån har lagt till en extra sv:!

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
sylf: "En match som den här MÅSTE vinnas om det ska bli slutspel"

Aj fan.
Kort grundserie i år tydligen: 16 matcher..... :-)

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
Huge: Begriper du inte va jag menar eller vaddå??!!

Sv: sv: MORA-BRYNÄS!!
Blir de nån klack i Mora da??

« · 607119

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)