Tack brynäs!!
« Föregående · 610728 Till forumet
Sv: Tack brynäs!!
mattias - 74: Tack Leksand!
För att ni gör så att det bara finns en kvalplats kvar att undvika!
;)
För att ni gör så att det bara finns en kvalplats kvar att undvika!
;)
Sv: Tack brynäs!!
Falken:
hehe vi får ta en match i taget nu och det finns ju en liten strimma hopp om att undvika ks och det skall vi fixa... :-)
hehe vi får ta en match i taget nu och det finns ju en liten strimma hopp om att undvika ks och det skall vi fixa... :-)
Sv: Tack brynäs!!
mattias - 74: Fanken det e ju många poäng att spela om ännu så visst finns det chans helt klart.... vi får la hjälpa er genom att dräpa SSK imorgon om Frölunda orkar ladda om :)
Sv: Tack brynäs!!
mattias - 74: Jo, vore väl på ett sätt tråkigt om ni åkte ur men samtidigt lite roligt då dom flesta i min släkt och bland vänner har Leksand som favoritlag (brrr).
Sv: Tack brynäs!!
Är man en självplågare om man som jag tänkter åka upp på HV matchen?
Modo den 19:e känns säkrare...
Modo den 19:e känns säkrare...
Sv: Tack brynäs!!
mattias - 74:
Menar du att Wahlberg ser ut som stryk eller att han spelar fult? Eller både och? :P
Menar du att Wahlberg ser ut som stryk eller att han spelar fult? Eller både och? :P
Sv: Tack brynäs!!
87bth01: Hm, mer Leksingar här nu än tidigare under säsongen. Hur kan det komma sig? hm...
Sv: Tack brynäs!!
Falken: antagligen för att de är ett tag sen lagen möttes....va väll en del leksingar inne här under dom tidigare mötena också.....
« Föregående · 610728
Tack för att ni klappade igenom i sista för Leksand behövde denna segern :-)
Wahlberg måste vara en av es fulaste spelare... Nån som håller med ?
Meijers matchstraff är inget att snacka om heller...
Domare marcus vindögd var lika dåliga åt båda hållen!