1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779079 inlägg · 7967 ämnen

Tack Melin......


Tack Melin......
Vill säga ett stort tack till Roger Melin som har haft vårt kära Brynäs i 4 säsonger. Den första vann han ju vårat 12 SM-GULD, det e stort. Tycker det e bra att han går, man måste få in lite nytt blod och tänkande i laget.

Nu till de tänktbara tränarna: Tycker själv att Leif Strömberg i Bofors skulle vara intressant namn. Han har haft två mycket fina säsonger i Bofors och fört dem till kvalserien. Tror att hna skulle göra stor nytta i Brynäs.
De andra: Wikegård å Nilsson kanske också kan vara nåt, va vet man men den jag tror skulle göra Brynäs till ett vinnarlag igen, de e Strömberg.....

Nu så hoppas jag att ledningen ger både Soling å Rudslätt ett fett kontraks så att båda dessa herrar, för en ny tränare å Solin å Rudslätt kvar, då blir vi farliga nästa säsong....

Sv: Tack Melin......
Om man säger så här, om vi få ha kvar Soling å Rudan då behövs det nästan inga nyförvärv, vi har ju 4 femmor om vi lyfter upp nån Junior (förutsatt att de som ledningen vill ha kvar stannar).
Sen så behöver vi bara köpa in en bra å duktig målvakt som kan spela hem SM-GULDET till oss.

Målvaktsfrågan: Om Leif Strömberg skulle komma, då kan ha ta me Bofors mycket lovande å unga målis (f.82) som spelar strålande, han är en av orsakerna att det har gått så bra för Bofors under de här två åren.

Sv: Tack Melin......
Soling och Rudan ja....! Anser själv Harder som minst lika viktig. Han har verkligen gjort ett kanonjobb och tänk om han får vara skadefri och träna en försäsong. Det skulle bli ett klipp. Skulle inte stå ut om ett annat elitserielag knep honom.

Rolf vem............?

Herregud! Kolla in bilden på aftonbladet. Nu ska man inte dömma efter utseende men han ser inte direkt respektingivande ut. En mupp............

Sv: Tack Melin......
Visst, Harder skulle också vara ett lyft, men som det stor i GD Så skukke han kosta alldeles för mycket pengar, de har inte Brynäsråd me för en sån spelare. Det e bättre att lägga pengaran på enmålis å på Soling å Rudan....

Sv: Tack Melin......
Ta inet hit Leif Strömberg, om ni gör det så måste alla spelare över 28 år bort för spelare med rutin och Leif Strömberg går inte ihop.

« · 68521

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)