Tack.....Janne Larsson.....!
« Föregående · 265840 Till forumet
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
Angående Jef så är han nog lite av en Smyg Brynäsare.
Bevis 1. Han har skrivit fler inlägg om Brynäs än om hans eget favoritlag SSK.
Bevis 2. Han vet vilka de gamla spelarna heter. (Kanske inte är så konstigt andå för att Brynäs har regerat sedan många år tillbaka)
Bevis 3. Som man brukar säga, Kärlek börjar alltid med bråk.
Nu har du allt blivit avslöjad din lilla SmygBrynäsare.
Bevis 1. Han har skrivit fler inlägg om Brynäs än om hans eget favoritlag SSK.
Bevis 2. Han vet vilka de gamla spelarna heter. (Kanske inte är så konstigt andå för att Brynäs har regerat sedan många år tillbaka)
Bevis 3. Som man brukar säga, Kärlek börjar alltid med bråk.
Nu har du allt blivit avslöjad din lilla SmygBrynäsare.
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
Här är dom korrekta siffrorna om Janne Larsson från GD.
Fakta
Janne Larsson
Ålder: 37.
Längd: 183 cm.
Vikt: 86 kg.
Antal säsonger i Brynäs: 16.
Antal matcher i Brynäs: 657.
Antal poäng i Brynäs: 210+317=527.
Antal matcher i Elitserien: 742.
Antal poäng totalt i Elitserien: 225+360=585.
Antal landskamper: 124 A, 12 B, 3 junior/pojk.
Övriga meriter: VM-guld 1992, SM-guld 1993, 1999, Gästriklands bäste idrottsman 1999.
Klubbar i karriären: Brynäs, Modo, Lugano.
Moderklubb: Tyringe.
Fakta
Janne Larsson
Ålder: 37.
Längd: 183 cm.
Vikt: 86 kg.
Antal säsonger i Brynäs: 16.
Antal matcher i Brynäs: 657.
Antal poäng i Brynäs: 210+317=527.
Antal matcher i Elitserien: 742.
Antal poäng totalt i Elitserien: 225+360=585.
Antal landskamper: 124 A, 12 B, 3 junior/pojk.
Övriga meriter: VM-guld 1992, SM-guld 1993, 1999, Gästriklands bäste idrottsman 1999.
Klubbar i karriären: Brynäs, Modo, Lugano.
Moderklubb: Tyringe.
Länkar:
http://www.gd.se/
http://www.gd.se/
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
Vill instämma med alla dem som tackar Janne Larsson. Han är en av alla tiders största Brynäsare. Självklart skall tröja nr 38 i taket. Tack Janne!
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
Tack Janne för ditt stora spel i Brynäs genom alla åren! Skönt att du finns kvar inom Brynäs även i framtiden.
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
Tackar för dessa åren Janne. Lycka till med livet som "civil", och sälj inte ut för mycket tröjreklam - ju svartare tröjorna får vara, ju snyggare är de...
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
TACK Janne!!!
Du är tveklöst en av dom riktigt stora, jag kommer aldrig att glömma dig. Fråga är om en lika bra spelare som Janne kommer att komma fram i Brynäs under överskådlig tid.
Jag rankar Janne som lika stor Brynäslegend som Tord Lundström, Anders Huss och Lennart"Tigern"Johansson.
DE ÄR EN STOR SKANDAL ATT INTE tröja nummer 38 Larsson frystes förevigt i Brynäs IF och åkte upp i taket brevid Lundström 6 och Huss 26 i samband med matchen igår!!!
TACK FÖR ALLT Janne!!!!
Då kommer ALDRIG att glömmas bort!!!
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Janne Larsson,Janne Larsson,Janne Larsson,Janne Larsson!!!!!!!!!!!!
Du är tveklöst en av dom riktigt stora, jag kommer aldrig att glömma dig. Fråga är om en lika bra spelare som Janne kommer att komma fram i Brynäs under överskådlig tid.
Jag rankar Janne som lika stor Brynäslegend som Tord Lundström, Anders Huss och Lennart"Tigern"Johansson.
DE ÄR EN STOR SKANDAL ATT INTE tröja nummer 38 Larsson frystes förevigt i Brynäs IF och åkte upp i taket brevid Lundström 6 och Huss 26 i samband med matchen igår!!!
TACK FÖR ALLT Janne!!!!
Då kommer ALDRIG att glömmas bort!!!
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Janne Larsson,Janne Larsson,Janne Larsson,Janne Larsson!!!!!!!!!!!!
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
Tor Karlström:
Jag tror att tröjan kommer att hissas på premiär matchen nästa säsong.
Håller med dig till fullo om Janne.En av dom största.
Kan det bli höst snart:-)
Jag tror att tröjan kommer att hissas på premiär matchen nästa säsong.
Håller med dig till fullo om Janne.En av dom största.
Kan det bli höst snart:-)
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
Annars kommer jag att hissa min original tröja nummer 38 i taket i vardagsrummet.......................
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
Tor Karlström: När ni säger att det är en stor skandal att inte Janne Larssons tröja blev upphissad igår så ska jag baaupplysa er om att man inte hänger upp en spelares tröja i taket förrän en säsong efter man slutat...
Norrena kommar aldrig gå till Brynäs.
Ni fattar la själva, Ena säsongen VM-målvakt för Finland, Nobba ett Nhl-kontrakt för ttbfå ett bättre nästa år, gick till frölunda, avgjode finalen. Sedan gå till brynäs..ett lag som har kvalat sig kvar
Norrena kommar aldrig gå till Brynäs.
Ni fattar la själva, Ena säsongen VM-målvakt för Finland, Nobba ett Nhl-kontrakt för ttbfå ett bättre nästa år, gick till frölunda, avgjode finalen. Sedan gå till brynäs..ett lag som har kvalat sig kvar
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
63 Norberg: Du är en lurig en. Ska bli kul att läsa tidningrana i morgon. Hoppas man blir possivtivt överaskad.
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
63 Norberg: Du är mig en riktig lurig herre du :)
Nu vet man fan inte vad man ska tro ha ha!!
Känns bra i magen i alla fall efter ditt inlägg!
Nu vet man fan inte vad man ska tro ha ha!!
Känns bra i magen i alla fall efter ditt inlägg!
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
hemsedahl: Konstigare saker har väl hänt. I alla fall kan man ju alltid hoppas.
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
Fortsätter i hyllningskören.
Om du läser detta Janne ... ett STORT TACK!!
För alla fina stunder du har givit oss och för den klubba, som jag via min morbror fick av dig en julafton för länge sedan. :)
Kul att du fortsätter i klubben!
Om du läser detta Janne ... ett STORT TACK!!
För alla fina stunder du har givit oss och för den klubba, som jag via min morbror fick av dig en julafton för länge sedan. :)
Kul att du fortsätter i klubben!
Sv: Tack.....Janne Larsson.....!
Silf: Vill också hylla Janne och Pär. Vi kommer aldrig att glömma Er. Tack för att ni hjälpte till att hålla Brynäs kvar i ES. Hoppas vi slipper KS ett tag nu. Kommer att sakna era briljanta passningar. Kul att ni fortsätter i föreningen. Med tanke på att ni har varit de smartaste spelarna i ES så vet jag att ni kommer att tillföra mycket (har redan hört mycket gott om Pärs jobb på ungdomssidan. Vilken inspirationskälla för ungdomarna. Rätt inställning till hockeyn (En av de få som flinade i SM-finalen mot Modo). Nästan så att man själv vill börja :-).
Jag räknar med att Brynäs hyllar Er vid starten på nästa säsong. Jag räknar också med att se era tröjor i taket.
Jag räknar med att Brynäs hyllar Er vid starten på nästa säsong. Jag räknar också med att se era tröjor i taket.
« Föregående · 265840
Ålder: 37 år
Längd: 183 cm
Vikt: 86 kg
Skytt: Left
536 elitseriematcher i Brynäs IF
61 SM-matcher i Brynäs IF
14 A-lagssäsonger i Brynäs IF
18 A-lagssäsonger totalt
124 A-landskamper
12 B-landskamper
3 Junior/pojklandskamper
Övrigt: JSM-guld 1983, VM-guld 1992, SM-guld 1993, 1999, VM-silver 1993, VM-brons 1994, 1999
Tidigare klubbar: Tyringe SoSS, MoDo Hockey, HC Lugano
Moderklubb: Tyringe SoSS
Födelsehemort: Långshyttan
Tog över som lagkapten i MoDo under 1995-96 när Lars Byström fått nog. Även kapten 1996-97 och i Brynäs 1999-00.
Tröjnummer 18 i Brynäs 1983-93 och i MoDo numera 38.
TACK..!!