1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778960 inlägg · 7967 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: PP nu då, 1-1 ;] kom igen!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Dream Team: första skottet på 13 minuter ....

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_FANS: pp nu men fortsatt inga skott

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: hoppas på en jätte propp från hulken nu! =)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Det e nog dax att ta tag i spelet nu för Brynäs och inte sitta på botbänken.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: ja det verkar ju inte bättre.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: nu börjar till och jag bli pessimistisk. Vi verkar ju helt sakna offensiv.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
nu jävlar räcker det väl med utvisningar?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Modoante: Modo har vunnit ett SM-guld vissa klubbar har vunnit tolv :)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: ?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Nu är det så att detta inte gäller LA om du trodde det :-)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Modoante: och?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: håller med dej Gusten någon av er som har tippat på melodifestivalen? själv tippa jag en 20 kr på Missmatch.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Jag orkar inte lyssna på webben. Var det nån som fastna med skrillan eller .-)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: brunkare och skrining är ord som inte fanns för x antal år sedan och det är lite svårt att hänga med ibland.

Skrining tror jag är samma sak som interference.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: Nu får dom fan ta och ösa på så man hinner se Melodifestivalen ;)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Sprack isen??

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Verkar som träarenan har bra aggregat... En pub och dålig is ;-)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio:
det går inte att förklaras bättre...
majoriteten av brunkarna enl min definition är överflödiga, en minoritet är nyttiga

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Nu kliver vi ut och tar dem djävlarna, rätt upponer bara. =)

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: "arnio: Definiera duktig tvåvägsspelare tack"
Se brunkare. Men jag gissar bara,

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Teppo: ok vi får vidarutveckla dett a nästa paus kanske.

Där sprack isen.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bif_FANS: Fan Hoss ja, va inte han i Bröderna Cartwright?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Definiera duktig tvåvägsspelare tack

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Nej där är du ute och cyklar min vän.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
E det nån som har snö hoss er?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
De kallas även ibland för duktiga tvåvägsspelare om jag har fattat det rätt..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: ok så spelare utan speciellt mycket spelsinne men som sliter föredömligt för sitt lag. De tar också gärna en fight för att tagga sitt lag eller för att hjälpa en polare i nöd. En brunkare spelar givetvis i tredje eller fjärdekedjan och producerat inte mer än 0,3 poäng per match.

Är jag rätt ute?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Du har ju fått ett klockrent svar av tjugo8!!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: Hm de spelare du nämnde är ganska olika i sina spelstilar. Förklara bättre.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: oops jag stavade visst fel. Seriöst vad är egentligen en brunkare?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio:
Brunkare = Stefan Pöllä, PJ Johansson, Emil Kåberg, fast utan charm, målsinne o effektivitet

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Definiera definera tack

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: definera en brunkare tack

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: Enda skottet under våra två pp är det Timrå som har avfyrat...uddlöst!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: TIK sköt iaf ett skott mot oss under våra 2 PP!!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
GävleLasse:
Äntligen! Hermanator i Antarktis!!! Ät snö brunkare!
Han har väl inte varit på isen än...?

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: tja man kan ju inte annat än att hoppas

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: Brynäs bara pumpar Backlund full med skott i PP,äähh förresten inte ett skott på två försök.
Under all kritik.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Sjödin verkar fortsatt lite dallrig.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Tänk om det vore så lätt!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: bara att lägga in en växel till i andra.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
GävleLasse: Rullar ju på bra det här!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: oj inte bra Lind åkte kälke.

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
helvete Micke!

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Inge mera slarv nu..

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
glasspelare i Timrå som vanligt

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
aj aj Sjödin

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Nu kanske vi kan kvittera snart

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
nurå? kanske ett mål skulle sitt fint.

« · 835614 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)