Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
« Föregående · 835614 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio: Det e nog dax att ta tag i spelet nu för Brynäs och inte sitta på botbänken.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
28niion: nu börjar till och jag bli pessimistisk. Vi verkar ju helt sakna offensiv.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Modoante: Modo har vunnit ett SM-guld vissa klubbar har vunnit tolv :)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: håller med dej Gusten någon av er som har tippat på melodifestivalen? själv tippa jag en 20 kr på Missmatch.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Jag orkar inte lyssna på webben. Var det nån som fastna med skrillan eller .-)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: brunkare och skrining är ord som inte fanns för x antal år sedan och det är lite svårt att hänga med ibland.
Skrining tror jag är samma sak som interference.
Skrining tror jag är samma sak som interference.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
65selander: Nu får dom fan ta och ösa på så man hinner se Melodifestivalen ;)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: Verkar som träarenan har bra aggregat... En pub och dålig is ;-)
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio:
det går inte att förklaras bättre...
majoriteten av brunkarna enl min definition är överflödiga, en minoritet är nyttiga
det går inte att förklaras bättre...
majoriteten av brunkarna enl min definition är överflödiga, en minoritet är nyttiga
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: "arnio: Definiera duktig tvåvägsspelare tack"
Se brunkare. Men jag gissar bara,
Se brunkare. Men jag gissar bara,
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Teppo: ok vi får vidarutveckla dett a nästa paus kanske.
Där sprack isen.
Där sprack isen.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
De kallas även ibland för duktiga tvåvägsspelare om jag har fattat det rätt..
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: ok så spelare utan speciellt mycket spelsinne men som sliter föredömligt för sitt lag. De tar också gärna en fight för att tagga sitt lag eller för att hjälpa en polare i nöd. En brunkare spelar givetvis i tredje eller fjärdekedjan och producerat inte mer än 0,3 poäng per match.
Är jag rätt ute?
Är jag rätt ute?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
tjugo8: Hm de spelare du nämnde är ganska olika i sina spelstilar. Förklara bättre.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Gusten: oops jag stavade visst fel. Seriöst vad är egentligen en brunkare?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
arnio:
Brunkare = Stefan Pöllä, PJ Johansson, Emil Kåberg, fast utan charm, målsinne o effektivitet
Brunkare = Stefan Pöllä, PJ Johansson, Emil Kåberg, fast utan charm, målsinne o effektivitet
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
Bissett19: Enda skottet under våra två pp är det Timrå som har avfyrat...uddlöst!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
GävleLasse:
Äntligen! Hermanator i Antarktis!!! Ät snö brunkare!
Han har väl inte varit på isen än...?
Äntligen! Hermanator i Antarktis!!! Ät snö brunkare!
Han har väl inte varit på isen än...?
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 17/2-07
70 Rodrigues: Brynäs bara pumpar Backlund full med skott i PP,äähh förresten inte ett skott på två försök.
Under all kritik.
Under all kritik.
« Föregående · 835614 · Nästa »