1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779101 inlägg · 7967 ämnen

Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Ingen kommer ju välja frölunda för dom har en jävla jätte framför målet.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Fan vad skönt, nu gäller det att de får till spelet, för där finns det mycket att önska, synd att vi fick fler skador :-(

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Laget visar grym moral med den här vändningen, nu ska det bli kul med slutspel!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
arnio:Walk in the park..

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
brynäs08:
Jaha....håve väljer väl FBK då....fan, då får vi fisklunda ändå!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Bra att vinna! Nu får vi se vilka det blir i kvarten...

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
sylf: väntad seger

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
foppa78: Härlig vändning på en minst sagt märklig match.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
foppa78: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012

foppa78: Pust!!!!!!!!!!!!!!!

KÄMPA LHC!!


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
foppa78: nice med seger!  alltid bra för självförtroendet

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012

foppa78:

TOPP 4 BABY!!!
Men peta för 17 ner HV till 5e platsen nu!!!


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
sylf: Frölunda fick stryk och Brynäs leder med 1 mål inte bra för pumpen detta!!! Håll detta nuuuuuuuuu

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
sylf:
Varför blev det inte mål?

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
sylf: Det är nu jag mår sådär dåligt....

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Lindström: Inget mål.....

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012

Händer en del i matchen ivf, massa mål, målvaktsbyten till höger och vänster.

Skadade spelare och massa ringande från zebrorna!!!


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
brynäs08: Ringning!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
MarcusElving: Lugn o fin nu....

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
sylf: Och där kom sexan, tror jag:-)

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
brynäs08: Haha, sant! Håll i nu Brynäs!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Härlig vändning! Men spelet är skit...

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
MarcusElving: Inga ultrajinxar nu!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012

Är det nu jag ska säga "Vad var det jag sa?"

Nej då, I rest my case! ;-)


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
MarcusElving: Just nu är vi 4:a!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Anders Berg: Där kom det!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Bra! Hade dock räknat med tre poäng i denna match, fler mål tack!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
jAAAA. 2-3 I frölunda också!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Tommy: Nej, det här måste hållas i nu!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Mål 2 - Check!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
70 Rodrigues: Nu du rodrigues, ska jag bjuda på något; fan va bra gjort, hejja bif!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
sylf: Ordningen återställd.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Jaaaaaaaaaa :-)

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Macahan: Hoppsan 4-4 det går alltså att vakna från döden?

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
70 Rodrigues: Släpp nu för fan inte det här!!!!!!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
HAAAAALLELUJA!!!:D

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Kom igen nu, fler mål!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Jaaaaaaa :-)

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Mål 1 - Check

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
70 Rodrigues: Tycker seger i matchen väger tyngre än att slåss i det läget vi är i.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
bradberry:
Sweeet!!!
Men nu glider ju håve oss ur händerna!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Brynäs är usla i 5 mot 3

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Gurra88: vete fan hur jag räknade där.:P

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012

Macahan:Att flaxa med läpparna är inte direkt att stå upp för sitt lag.

Kan vi hoppas på 2 baljor nu då?!


Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Macahan: EN spelare står upp, i ett sådant läge ska det smälla från flera håll.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Nu ler turen med oss.. ta vara på detta.. 1.20 5 mot 3.. ska inte gå att sumpa

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Lindström: Full? Ollas klev ju dit direkt? Dock osmart att dra på sig avstängning inför slutspelet!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Lindström: Den enda som reagerade var Ollas!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
Lindström: Dom gör bara som vissa skribenter här i gb:n, de uppträder förbannade på ett sansat sätt, thats the Brynäs way ;-)

Sv: Timrå IK-Brynäs IF 6/3 2012
bradberry: Vad fan säger :-(

« · 1474297 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)