1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778962 inlägg · 7967 ämnen

Timrå IK-Brynäs IF


Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Dream Team: Det lär nog inte gå obemärkt förbi :-)))))

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Uppoffringen låter stor, men hur vet vi det??? ;)))

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Om vi slår Timrå imorgon så lovar jag att gå till Gävle o hemmapremiären nästa säsong :-))

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Patrik321: Fel, fel ,fel 3-0 matchen spelades i Gavlerinken.
Tips: 5-1 till Timrå ( c :

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Sitter och tittar på en märklig match på PPV mellan Linköping och Mora.
Verkar vara en karbonkopia på vår hemmamatch mot masarna där vi torskade med 5-9.
LHC äger första 5 minuterna och gör snabbt 2-0. Sedan börjar man fuska lite och Mora kan komma in i matchen. Nu är det bara Mora för hela slanten.
Marian Hossas 4-2 måste vara det läckraste hittills i årets ES:
Får pucken i mittzon och har Tallinder mellan sig och Sperrle. Kopplar på jätteturbon med efterbrännkammare och är på 1/100dels sekund förbi Tallinder på utsidan. Mad Tallinder hängande på ryggen fintar han skott och får ner Sperrle på isen. Drar sedan tillbaka pucken med en fördröjningsfint och vispar in trissan i öppen kasse.
Världsklass!!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
AD: Mitt tips: 2-3

kommer ni inte ihåg....
3-0 till brynäs när timrå var som bäst....och då hade timrå hemmaplan..

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Danielsson förd till sjukhus med hjärskakning efter gårdagens match med Almtuna.

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
AD: TIMRÅ kommer att mala kaffe på måndag

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
hur många är det som kommer upp på måndag?

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Fanzin: mitt tips står fortfarande fast, 4-2 .slut :)

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
AD min vän, Brynäs gör inte 4 mål på Timrå i Sydkraft Arena.
Ska brynäs vinna så vinner de med 3-2.

Mitt tips ligger dock på hemmalaget,

4-1 till timrå.....

Va fort tiden går, nyss var det ju Brynäs-Modo premiär, nu är det snart annandagshockey i gavlerinken. Roligt!

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
BIF_: ähh om vi kunde spöa Timrå med 3 - 0 förut så varför skulle vi inte kunna spöa dem igen? Kommer bli en jämn match och bara ett lag kommer stå som vinnare och det kommer att vara Brynäs. Resultat: 4 - 2 till BIF

Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Viktig match på Måndag!..vinner vi så kan vi gå upp på Slutspelsplats, och det skulle vara kul om vi kunna vara där när uppehållet drar igång!
Men tror iallafall på en jämn och spännande match i Sydkraft Arena...mitt "hjärt-tips" är 3-2 till BIF...men det blir nog Timråseger mä 4-3!..sorry.. =/

Timrå IK-Brynäs IF
På måndag måste Brynäs gå runt på 4 kedjor om en slutspelsplats ska bli verklighet, det märks att Brynäs har gått runt på 3 kedjor, tröttheten började visa sig redan i matchen mot Djurgården o blev ännu mer påtaglig mot Luleå, vi vann visserligen fast det var med nöd o näppe, igår tog det roliga slut. Man märker att spelare som Dackell, Wahlberg o Lind börjar att få slut på bensin o spelare som Soling o Malmström som inte blivit allför bortskämda med speltid är pigga i benen o har tillsammans med JJ varit bästa line i ett par matcher. Vill gärna se lite formationsändringar så att det kanske blir fart på alla formationer, sen vill jag se att dom plockar hem N Danielsson från Almtuna.

Så här vill jag ha det:

Målvakter: Holmqvist(Korhonen)

1:a Phillips-Sulku Dackell-Wahlberg-Soling

2:a Timonen-Andersson Viitakoski-Lind-Miettinen

3:e Sjödin-Casselståhl Malmström-J Johansson-B Danielsson

4:e Johansson Sjögren-Molin-N Danielsson

Extraback: Kuparinen

« · 466159

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)