Timrå IK-Brynäs IF
« Föregående · 466367 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
65selander: Och den stämmer till 100%, bänka Sjödda skulle jag säga. De är tragiskt att se karln nu.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
sylf: Allting utom en förlust i kväll är väl ett smärre mirakel.
Mycket hänger på om vi orkar hänga med i början utan att dra på oss en massa dumma utvisningar samt att vi måste börja vinna tekningar och göra mål under PP.
Sjödda måste också höja sig ett snäpp, jag tycker han har varit loj på slutet och slagit en massa idiotpass men som sagt var detta är min personliga åsikt.
[bild]members.chello.se/selander65/huvudlost.jpg[/bild]
Mycket hänger på om vi orkar hänga med i början utan att dra på oss en massa dumma utvisningar samt att vi måste börja vinna tekningar och göra mål under PP.
Sjödda måste också höja sig ett snäpp, jag tycker han har varit loj på slutet och slagit en massa idiotpass men som sagt var detta är min personliga åsikt.
[bild]members.chello.se/selander65/huvudlost.jpg[/bild]
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Jompe: Jag förstår nog inte riktigt vad du menar men kan ju fortsätta pladdra på ändå istället för att jobba. Lahti är verkligen en genomusel domare. Jag tror alla lag och fans ogillar honom. Han silar myggtrippingar och släpper igenom elefantöverfall. Han har dålig kommunikation med spelarna. Samtidigt om vi fortsätter vinna när han dömer kommer vi snart att hylla honom ;-)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Jompe: Men hörni nu har ju det där vänt. I år har vi ju värsta vinnartrenden med Lahti (senast Dif 3-2 t.ex.). I år är det Rådbjär som är det stora spöket. Att Lahti dömer talar faktiskt för en sensation ikväll :-)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Om Lahti dömer föreslår jag att vi ställer in rören, går och fikar, och hämtar upp matchprotokollet på väg tillbaka till Gävle. Det vore synd att slita på truppen i en match vi omöjligtvis kan vinna.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Tyvärr så är det Lahti som dömer kvällens match, hur är det möjligt att karln får döma överhuvudtaget??
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Är inne i en sådan period där jag tror samt inte tror att det kommer att gå. Timrå borta är en tuff och för dagen omöjlig uppgift känns det som. Men som alltid tar jag draghjälp av mitt lilla hjärta vid tippningen. Markus cementerar igen och Brynäs vinner med 1-0. Upp till kamp nu Brynäs.......
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Laget imorgon mot TIK
Målvakter: Markus Korhonen (Johan Holmqvist)
Treor:
Chris Phillips, Sebastian Sulku, Micke Wahlberg
Kimmo Timonen, Mikko Kuparinen, Micke Lind
Tommy Sjödin, Daniel Casselståhl, Jakob Johansson
Ytterforwardspar:
Tommi Miettinen, Vesa Viitakoski
Björn Danielsson, Andreas Dackell
Henrik Malmström, Jonas Soling
Ove Molin, Christian Sjögren
Målvakter: Markus Korhonen (Johan Holmqvist)
Treor:
Chris Phillips, Sebastian Sulku, Micke Wahlberg
Kimmo Timonen, Mikko Kuparinen, Micke Lind
Tommy Sjödin, Daniel Casselståhl, Jakob Johansson
Ytterforwardspar:
Tommi Miettinen, Vesa Viitakoski
Björn Danielsson, Andreas Dackell
Henrik Malmström, Jonas Soling
Ove Molin, Christian Sjögren
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Håller inte med dig, vist tar Kupa onödiga utv men han går iallafall in i duellerna som visa andra inte vågar sig på, typ D.johansson.
Jag gillar Kupa men ibland kan man få tog damp på han för att han just tar dom där utv som man bara inte vill se.
Jag gillar Kupa men ibland kan man få tog damp på han för att han just tar dom där utv som man bara inte vill se.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
"det har varit lite si och så med Power Play-spelet" -Kyrö
Nähä..det menar du inte! :-)
Nähä..det menar du inte! :-)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Nu har din efterlängtade laguppställning kommit:-)
Samma lag som mot Mora,fast Korhonen står.....
Samma lag som mot Mora,fast Korhonen står.....
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Anneli: Kuparinen kommer aldrig att vara bra i mina ögon, han tar alldeles för många dumma utv pga att han inte hänger med, men d e vad jag tycker!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ja varför inte? Men "Kupan" borde få spela för han har varit riktigt bra ett tag nu.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
96 Artisten: Att behöva välja mellan Johansson o Kuparinen är ju som att välja mellan pest eller kolera :-)))
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Anneli: Danne J!!!??!??!?!??! Har redan mardrömmar om honom på plan om NHL-säsongen kör igång igen...
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Anneli: Något så här:
Målvakter: Holmqvist(Korhonen)
1:a Phillips-Sulku Dackell-Wahlberg-Soling
2:a Timonen-Andersson Viitakoski-Lind-Miettinen
3:e Sjödin-Casselståhl Malmström-J Johansson-B Danielsson
4:e Johansson Sjögren-Molin-Rönnqvist/Bäckström
Extraback:Kuparinen
Behövs nog lite omvaskningar i formationerna, vissa spelare börjar få slut på bensin o måste placeras med killar som är energifyllda så att dom också kommer igång. En tanke bara!!
Målvakter: Holmqvist(Korhonen)
1:a Phillips-Sulku Dackell-Wahlberg-Soling
2:a Timonen-Andersson Viitakoski-Lind-Miettinen
3:e Sjödin-Casselståhl Malmström-J Johansson-B Danielsson
4:e Johansson Sjögren-Molin-Rönnqvist/Bäckström
Extraback:Kuparinen
Behövs nog lite omvaskningar i formationerna, vissa spelare börjar få slut på bensin o måste placeras med killar som är energifyllda så att dom också kommer igång. En tanke bara!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det kanske inte släpps innan match ens! Hur vill du att den ska se ut? Jag tycker att han (Kyrrö) måste tänka lite på hur mycket Sjödda egentligen ska spela i varje match. I alla fall så kanske han skulle spara lite på honom i numerärt underläge. Jag tycker att Danne J ska få chansen i morgon.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Tack för den infon,. Blandade ihop matcherna mellan timrå och Modo. Båda e säck gäng så =)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Vilka Ska se jul pjäsen i Gävle den 28/12.....
Föreställning; The Great Warriors Vs: The Nasty Rats....
Fritt översatt: De stora krigarna Vs: De snuskiga råttorna
TGW= Brynäs IF
TNR= Timrå IK
Så kom och se föreställningen. Ett maffigt raffine`äventyr som kommer innehålla det mesta...
Biljetter finns ute till försäljning nu. !
Föreställning; The Great Warriors Vs: The Nasty Rats....
Fritt översatt: De stora krigarna Vs: De snuskiga råttorna
TGW= Brynäs IF
TNR= Timrå IK
Så kom och se föreställningen. Ett maffigt raffine`äventyr som kommer innehålla det mesta...
Biljetter finns ute till försäljning nu. !
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Hong Kong: Ja säger: Springa över bocken naken och be till Gud samtidigt... Det skulle vara en syn det =)
Någon tjej som är redo, hehe =)
Någon tjej som är redo, hehe =)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jag tycker han kan få välja. Springa över torget eller bränna bocken.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Om vi slår Timrå imorgon så lovar jag att gå till Gävle o hemmapremiären nästa säsong :-))
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Patrik321: Fel, fel ,fel 3-0 matchen spelades i Gavlerinken.
Tips: 5-1 till Timrå ( c :
Tips: 5-1 till Timrå ( c :
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Sitter och tittar på en märklig match på PPV mellan Linköping och Mora.
Verkar vara en karbonkopia på vår hemmamatch mot masarna där vi torskade med 5-9.
LHC äger första 5 minuterna och gör snabbt 2-0. Sedan börjar man fuska lite och Mora kan komma in i matchen. Nu är det bara Mora för hela slanten.
Marian Hossas 4-2 måste vara det läckraste hittills i årets ES:
Får pucken i mittzon och har Tallinder mellan sig och Sperrle. Kopplar på jätteturbon med efterbrännkammare och är på 1/100dels sekund förbi Tallinder på utsidan. Mad Tallinder hängande på ryggen fintar han skott och får ner Sperrle på isen. Drar sedan tillbaka pucken med en fördröjningsfint och vispar in trissan i öppen kasse.
Världsklass!!
Verkar vara en karbonkopia på vår hemmamatch mot masarna där vi torskade med 5-9.
LHC äger första 5 minuterna och gör snabbt 2-0. Sedan börjar man fuska lite och Mora kan komma in i matchen. Nu är det bara Mora för hela slanten.
Marian Hossas 4-2 måste vara det läckraste hittills i årets ES:
Får pucken i mittzon och har Tallinder mellan sig och Sperrle. Kopplar på jätteturbon med efterbrännkammare och är på 1/100dels sekund förbi Tallinder på utsidan. Mad Tallinder hängande på ryggen fintar han skott och får ner Sperrle på isen. Drar sedan tillbaka pucken med en fördröjningsfint och vispar in trissan i öppen kasse.
Världsklass!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
AD: Mitt tips: 2-3
kommer ni inte ihåg....
3-0 till brynäs när timrå var som bäst....och då hade timrå hemmaplan..
kommer ni inte ihåg....
3-0 till brynäs när timrå var som bäst....och då hade timrå hemmaplan..
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Danielsson förd till sjukhus med hjärskakning efter gårdagens match med Almtuna.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
AD min vän, Brynäs gör inte 4 mål på Timrå i Sydkraft Arena.
Ska brynäs vinna så vinner de med 3-2.
Mitt tips ligger dock på hemmalaget,
4-1 till timrå.....
Va fort tiden går, nyss var det ju Brynäs-Modo premiär, nu är det snart annandagshockey i gavlerinken. Roligt!
Ska brynäs vinna så vinner de med 3-2.
Mitt tips ligger dock på hemmalaget,
4-1 till timrå.....
Va fort tiden går, nyss var det ju Brynäs-Modo premiär, nu är det snart annandagshockey i gavlerinken. Roligt!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
BIF_: ähh om vi kunde spöa Timrå med 3 - 0 förut så varför skulle vi inte kunna spöa dem igen? Kommer bli en jämn match och bara ett lag kommer stå som vinnare och det kommer att vara Brynäs. Resultat: 4 - 2 till BIF
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Viktig match på Måndag!..vinner vi så kan vi gå upp på Slutspelsplats, och det skulle vara kul om vi kunna vara där när uppehållet drar igång!
Men tror iallafall på en jämn och spännande match i Sydkraft Arena...mitt "hjärt-tips" är 3-2 till BIF...men det blir nog Timråseger mä 4-3!..sorry.. =/
Men tror iallafall på en jämn och spännande match i Sydkraft Arena...mitt "hjärt-tips" är 3-2 till BIF...men det blir nog Timråseger mä 4-3!..sorry.. =/
« Föregående · 466367 · Nästa »