Timrå IK-Brynäs IF
« Föregående · 466715 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
65selander: Brynäs spelar "lugnt och metodiskt", jaha typiskt 3 mot 5 spel i nästan 1 minut. Håll i nu!!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Huge: Du är ju han som kan o vet allt, så det borde väl inte vara så svårt att sia om??
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: "Huge: Jag vet det, jag frågade bara om ni tror att vi fixar det, att ta oss upp på slutspelsplats IKVÄLL!!!!!!!"
Jag vet inte.
Det är en så komplicerad och intressant frågeställning så att jag måste nog ta mig en ordentlig funderare först.... :-)
Jag vet inte.
Det är en så komplicerad och intressant frågeställning så att jag måste nog ta mig en ordentlig funderare först.... :-)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ock så blir det BP på en gång efter målet.
Kontra nu och in med 2-1 pucken
Kontra nu och in med 2-1 pucken
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Huge: Jag vet det, jag frågade bara om ni tror att vi fixar det, att ta oss upp på slutspelsplats IKVÄLL!!!!!!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Vinst ikväll är ett absolut måste, ifall SSK också vinner.
Jag menar, det är ju bara 24 omgångar kvar och 3 pinnar blir omöjligt att hämta in...
Jag menar, det är ju bara 24 omgångar kvar och 3 pinnar blir omöjligt att hämta in...
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
rafalski: Blir bara förbannad när det inte fungerar, så jag har lagt ner det projektet :-))
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Inte omöjligt med vinst, men tror faktiskt att SSK vinner mä..så de är samma sak..det skulle iaf inte vara roligt om dom vann och vi förlora!..
Nu vänder vi på dehär!
Nu vänder vi på dehär!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Om vi skulle vinna så skall du nog se att SSK vinner också.
Parantes: LHF har det nog tyngre eftersom dom har spelat två matcher mer än oss.
Parantes: LHF har det nog tyngre eftersom dom har spelat två matcher mer än oss.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Vinner vi ikväll o SSK förlorar så är vi på slutspelsplats, tror ni att vi fixar det??
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
65selander: Det var ju så Brynäs spelade förra matchen mot TIK och det funkade ju. Brynäs vann då. Sånt spel leder till att farten hos det andra laget sjunker.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Forward: Nope men ni TIKAre håller säkert koll åt oss så vi slipper ju räkna dom.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Det är 40min kvar och större under har hänt.
TIK kommer att trumma på nu i början och då räcker det med snabb kontring och pucken upp ihögra hörnet. Sedan så stressar Sjögren Hedström och vips så får Hedström matchstraff.
TIK kommer att trumma på nu i början och då räcker det med snabb kontring och pucken upp ihögra hörnet. Sedan så stressar Sjögren Hedström och vips så får Hedström matchstraff.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Jompe: Jag ska villigt erkänna att idag räknar jag med torsk, så allt annat är en rejäl bonus. Så någon gamnacke blir det inte ikväll (iallafall inte av hockey) ;-)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Jompe: Ja annars kommer Jesus och tar er... tänk va tiderna förändras va? Förr så var det Näcken :)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Jompe: Om vi fick igång PP så skulle vi vara i kapp sedan barnsben.
Vet inte varför dom transporterar pucken så sent mellan spelarna och för guds skull sluta bolla gris.
Vet inte varför dom transporterar pucken så sent mellan spelarna och för guds skull sluta bolla gris.
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
sylf: Pratade precis med folk på plats i Sydkraftarena, det enda dom hade o säga är att 1-0 är smickrande siffror för Brynäs, d var spel mot 1 mål!!!!
Ingen fart o fläkt, stillastående o långsamt PP, skott från fel positioner o i panik!!
Ingen fart o fläkt, stillastående o långsamt PP, skott från fel positioner o i panik!!
« Föregående · 466715 · Nästa »