Timrå IK-Brynäs IF
« Föregående · 466730 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
65selander: Brynäs spelar "lugnt och metodiskt", jaha typiskt 3 mot 5 spel i nästan 1 minut. Håll i nu!!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Huge: Du är ju han som kan o vet allt, så det borde väl inte vara så svårt att sia om??
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: "Huge: Jag vet det, jag frågade bara om ni tror att vi fixar det, att ta oss upp på slutspelsplats IKVÄLL!!!!!!!"
Jag vet inte.
Det är en så komplicerad och intressant frågeställning så att jag måste nog ta mig en ordentlig funderare först.... :-)
Jag vet inte.
Det är en så komplicerad och intressant frågeställning så att jag måste nog ta mig en ordentlig funderare först.... :-)
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Ock så blir det BP på en gång efter målet.
Kontra nu och in med 2-1 pucken
Kontra nu och in med 2-1 pucken
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Huge: Jag vet det, jag frågade bara om ni tror att vi fixar det, att ta oss upp på slutspelsplats IKVÄLL!!!!!!!
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
70 Rodrigues: Vinst ikväll är ett absolut måste, ifall SSK också vinner.
Jag menar, det är ju bara 24 omgångar kvar och 3 pinnar blir omöjligt att hämta in...
Jag menar, det är ju bara 24 omgångar kvar och 3 pinnar blir omöjligt att hämta in...
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
rafalski: Blir bara förbannad när det inte fungerar, så jag har lagt ner det projektet :-))
Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Inte omöjligt med vinst, men tror faktiskt att SSK vinner mä..så de är samma sak..det skulle iaf inte vara roligt om dom vann och vi förlora!..
Nu vänder vi på dehär!
Nu vänder vi på dehär!
« Föregående · 466730 · Nästa »