Tommy Jonsson - Årets coach 2011/2012
« Föregående · 1562753 Till forumet
Sv: Tommy Jonsson - Årets coach 2011/2012
tjugo8: Föreningen som gav Bagdad-Bob ett ansikte. Maken till strutsmentalitet har sällan skådats!!
Har Sundlöv avgått än förresten? Va fan väntar han på?
+ 3
Sv: Tommy Jonsson - Årets coach 2011/2012
1TommyJonsson Förstår att många är besvikna över våra insatser och resultat! Vi själva är det också. Vi vill inget annat en att vinna matcher,
Floskeltoppen?
Tror jag förstår att de vill
Frågan gäller ju HUR och om laget har KUNNANDET och MOTIVATIONEN?
+ 1
Sv: Tommy Jonsson - Årets coach 2011/2012
Bra att man förlänger med TJ så han känner att han har förtroende. Nu väntar jag med spänning på vad det är för defensiv back det ryktas om.
Sv: Tommy Jonsson - Årets coach 2011/2012
Carl Lejonkräk: Sundlöv har tydligen vägrat att lyssna på vissa soffexperter härinne och signat TJ.
Oerhört märkligt....
Oerhört märkligt....
+ 1
Sv: Tommy Jonsson - Årets coach 2011/2012
Jaha där ser man hmm! Låter bra tycker jag men vi får hoppas att Sundlöv ger honom redskapen han behöver för att kunna utföra ett bra jobb.
Redigerad kommentar
« Föregående · 1562753