1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778936 inlägg · 7967 ämnen

Tors-måndags krönika


Sv: Tors-måndags krönika
Tor: Som äkta Brynäsare så borde du hålla bättre koll på fakta. Tord Lundström har 9 sm-guld med Brynäs inte 7.

Sv: Tors-måndags krönika
micke: New York Islanders publik skrek om att Mike Milbury borde få sparken förra säsongen. I år är laget i slutspel och då är det andra tongångar. Milbury verkade inte sur för det ut sa nåt i stil med
- Kul att de är intresserade.
Och det är det som det handlar om. Även om det klagas här ibland så är det innerst inne för att folk vill klubben väl och brinner för den.
Så jag säger till er alla:
"Kul att ni är intresserade"

Sv: Tors-måndags krönika
Tor Karlström:
Förutom dom ledare med rutin från Brynäs a-lag du räknade upp. Jajjen, Anders Dahlin, Tomas Jernberg och Krubbe Lundberg scoutar ju för sportkommittén och Pär Malmström är väl också anställd i BIF? Det är samtliga f.d brynässpelare. Sedan vet jag iofs inte om det automatik innebär att man är bra ledare, juniortränare e.dyl bara för att man själv har spelat i BIF. Men visst vore det att föredra och de flesta håller säkert med ditt inlägg, det är ganska självskrivet.

Sv: Tors-måndags krönika
Tor Karlström: Skriv av dig bara! Heja Tor!

Tors-måndags krönika
Vad är klubben är det fansen som intresserar sig för ishockey och Brynäs IF blir klubben i deras hjärtan? Eller spelarna och ledarna som kommer och går i en strid ström?

Jag tror och tycker att de ÄR fansen som älskar klubben över allt annat!! De är och MÅSTE vara dom som personifierar klubben och styr!!!!!!!!!!

Dom som tycker att spelare som Jan"Janne"Larsson,Pär Djoos och Ove Molin hör till klubben så har de rätt på så viss att när de "lirar" i klubben så är dom klubbens ansikte utåt. Men nån gång så lägger dom av och Brynäs IF har inte på något godtagbart viss låtit spelarna fortsätta att verka i förening. Tänk en spelare som Tord Lunström nr.6 7 Sm-Guld för Brynäs IF han har behandlats rent ut sagt "för j-vligt" av klubben!! Förlåt ord-valet men de är nödvändit!!!!!!! Man har när val han fått komma med i styrelsen och börjat verka. Då har man börjat bråka och inte låtit Tords lugna kiruna hjärna fått vad med och tagit avgörande beslut!!!!!!! De som har hänt är att Tord självmant lämmnat styrelsen efter sånt behandlade!!!!! Tord Lunström nr.6 och Anders Huss nr.26 deras tröjor hänger i Gavlerinkens tak de är de ända dom har gjort för dessa kämpar som jag Vet är ett verkligt Brynäs-hjärta!!!!! Anders Huss visste ni faktiskt att han är junior-tränare i Timrå IK !!!!!!!!!!!!! JAG FATTAR INTE ATT MAN LÅTIT EN SÅN BRA RESURS SOM Anders INTE HAR ANSTÄLLTS I ORGANISTATIONEN DE ÄR SÅ SYND!!!!!!


LEDARNA: Hur många mer för utom Anders Bäckström,Jan Kock,Jan Asplund,William Löfgvist och Gunnar Persson har lirat i Brynäs A-lag och sen nu är ledare inte en ända till förutom dom här 5 !!!!!!!

Klubbens fader som jag tycker att Thure Wickberg är han måste virda sig i sin grav ÖVER VAD MAN GJORT MED HANS LIVS-VERK!!!!!!!!!

Kommer ni på nån som har Brynäs som moderklubb dels spelat i klubben inann 15 års ålder och nu lirar i Brynäs IFs A-lag???!!

INTE EN ÄNDA SPELARE I A-LAGET HAR Brynäs som moderklubb!!!!!!!
En skrämmande tanke men tyvärr SANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OBS!! Ni får gärna kommentera min krönika och argumentera i mot om ni inte håller med mig!!!!!! Hälsingar Tor Karlström!!!!!!

Brynäs IF ÄR LAGET I MITT HJÄRTA TROTS ATT JAG RIKTAR KRITIKT MOT DEN!!!!!!!!! Dom riktiga fansen är dom som BRYR sig om den och inser problem den har men vill lösa dom!!! DE VILL JAG GÖRA AV HELA MITT HJÄRTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

79690 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)