Tränaruppdraget???
538394 · Nästa » Till forumet
Sv: Tränaruppdraget???
bocken: ja de borde ha lärt sig av misstagen av gamla tränare, men de likaså jag tror stenhårt på dem.
Sv: Tränaruppdraget???
AD: Det känns lite konstigt av att Sundlöv och BIF erbjuder honom treårskontrakt. Är det inte bättre att erbjuda 1+1 och se vad som händer? Skriver han på för tre år och får sparken då blir BIF skyldig att betala ut lönen i alla fall.
Sv: Tränaruppdraget???
65selander: japp imorrn får vi nog veta. Nog vill jag ha honom kvar men jag känner på mig att det inte kommer att bli så..... tyvärr..
Sv: Tränaruppdraget???
AD: Wayne åker väl hem i morgon så vi får nog veta innan dess skulle jag tro. Jag vil då ha han kvar iaf.