Tre Kronor
« Föregående · 697781 Till forumet
Sv: Tre Kronor
moreten: Fyra! Brynäsare i Tre Kronor, det var inte igår. Hur var det efter senaste SM-guldet, kan det ha varit fyra då, Janne Larsson, Honken, Djoos och Molin?
Sv: Tre Kronor
Flynt: Man kan säga att vi har med 4 1/2 spelare, jag såg att den gamle brynäsaren Kenneth Bergqvist också var uttagen
Sv: Tre Kronor
Wesley:
4 1/2? Brynäs och Mora är väl inte de enda klubbarna Bergqvist representerat. Såväl Dif som moderklubben Avesta vill väl ha sin del av kakan. Kvar blir då för Brynäs en futtig fjärdedel :-)
4 1/2? Brynäs och Mora är väl inte de enda klubbarna Bergqvist representerat. Såväl Dif som moderklubben Avesta vill väl ha sin del av kakan. Kvar blir då för Brynäs en futtig fjärdedel :-)
Sv: Tre Kronor
Flynt:
Nej tre tror jag det var då,Honken blev skadad om jag inte misminner mig fast han var uttagen.
Nej tre tror jag det var då,Honken blev skadad om jag inte misminner mig fast han var uttagen.
« Föregående · 697781