« Föregående · 2875892 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
munkas: Ja, det blev som en vis man sa inför serien; bästa specialteams och målvakten vinner guld.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Kulltorp: 4 och 3 håller inte i slutspelet. Det måste vara mer muskler i minst en av backarna i varje backpar. Pinsamt veka o klena
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Bolle81: Herregud, vi viker ner oss fullständigt ikväll. Vi är ett nr för små på alla positioner.
Vi får satsa på att förstöra guldfesten på onsdag.
Vi får satsa på att förstöra guldfesten på onsdag.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Brynäs gör en bra säsong ända upp till finalen då man spelar TOTALT huvudlöst så att Luleå inte ens behöver anstränga sig.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Lindstein har ingen bra kväll. Alldeles för vek och är inte med i matchen alls.
+ 6
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
{9382}: Kan ju vara så att det är annat som påverkar målvaktsspelet också som vissa varit inne på. T.ex. försvarsspelet.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Vi tacklar ju för fan inte ett skit
Vi behöver mer av det tex grinimin gjorde på Djoos - det att stopp och pucken förloras då.
Men vi åker o pillar med klubbjäveln bara
Vi behöver mer av det tex grinimin gjorde på Djoos - det att stopp och pucken förloras då.
Men vi åker o pillar med klubbjäveln bara
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Persson tar ungefär lika lite som Källgren om man ska vara ärlig.
+ 3
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Stefan R 63: Kinnvall ha full kontroll på puck och 3 medspelaere spelbara men lyckas att tappa pucken o låta luleå skapa detta
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Varför känns det som att Persson aldrig står i vanlig målvakts position?
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Det var säsongen. Vi är totalt värdelösa. Luleå behöver inte ens vara bra.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
xxx BIF xxx:
Fan vad svagt.. Målvakterna är skillnaden i denna serie..
Fan vad svagt.. Målvakterna är skillnaden i denna serie..
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Vi kan för helvete inte göra mål....helt sinnessjukt med tanke på vilka chanser vi haft.
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Luleå, Luleå hör man så panorerar kameran över publiken och dom sitter och halvsover och stirrar tomt
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Indrasis med en bakomryggenpassning i mittzon till icing. Men kunde varit mycket värre.
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Spännande att se om vi får någon utvisning med oss idag. Domarna har bestämt sig
+ 4
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Var det där Indrasis till icing?
Och offside 😂
Han är fan brutal...
Och offside 😂
Han är fan brutal...
+ 1
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Det lönar sig att lägga sig som jag säger. Och då får man inga utvisningar mot sig heller sålänge man står upp för domarna tänker "Om det var någon som helst kontakt hade de ju lagt sig ner så då var det nog inget."
+ 2
Sv: SM-final 5 - Brynäs - Luleå
Zappaholic: Ha ha, skiter FULLKOMLIGT I om någon Luleåspelare får karriären avslutad.
+ 3
« Föregående · 2875892 · Nästa »