Truppen till Karjala Cup
« Föregående · 605742 Till forumet
Truppen till Karjala Cup
Kolla in länken på första sidan. "Bommen" med i truppen! Gud ske lov är Mårtensson/Soling/Eriksson petade.
Sv: Truppen till Karjala Cup
JanT: Det ska bli kul att se Bommen i 3:-
Att Soling skulle bli petad var bara en tidsfråga. Han var väldigt annonym i Lördags. Han var tydligen ute och åt med Björne på fredagen, åsså muckade han gräl med densamme på matchen.. Jag undrar vem som fick stå för notan på fredagen ;)
Annars är det väl inga större överaskningar tycker jag. Det är som väntat en dominans av representanter från "top 4 lagen".
Att Soling skulle bli petad var bara en tidsfråga. Han var väldigt annonym i Lördags. Han var tydligen ute och åt med Björne på fredagen, åsså muckade han gräl med densamme på matchen.. Jag undrar vem som fick stå för notan på fredagen ;)
Annars är det väl inga större överaskningar tycker jag. Det är som väntat en dominans av representanter från "top 4 lagen".
« Föregående · 605742