« Föregående · 299100 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Det är lugnt, jag är inte den som svävar iväg om jag inte har täckning... ;-)
Jag hade inte sett laget live förrän i förrgår mot SSK.
Min diagnos ställdes redan efter första perioden, det såg mkt bra ut.
Efter andra fanns det definitivt ingen anledning att ändra uppfattning.
Verkar som vi fått den "go" i laget som Timrå hade i fjol...
Jag hade inte sett laget live förrän i förrgår mot SSK.
Min diagnos ställdes redan efter första perioden, det såg mkt bra ut.
Efter andra fanns det definitivt ingen anledning att ändra uppfattning.
Verkar som vi fått den "go" i laget som Timrå hade i fjol...
« Föregående · 299100 · Nästa »