1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779523 inlägg · 7967 ämnen
« · 299100 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: BIF-FBK
Martin: Jag nöjer mig med 4-3 som ger mig 350kr

Sv: BIF-FBK
Kom igen det är fortfarande en ledning. Kan man inte få in 5-3 nu.

Sv: BIF-FBK
Ska aldrig mer ta ut en seger i förväg :( nu får man nog vara nöjd om det blir oavgjort vid full tid *suck*

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Att tappa 4-0 är inte bra, oavsett vad förutsättningarna före matchen är.

Sv: BIF-FBK
65Selander: Det är fan bara Brynäs som kan tappa en 4-0 ledning, fan att man aldrig kan slappna av när dom spelar!!!

Sv: BIF-FBK
TIMEOUT för helvete

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Äh, inse att en pinne mot fbk är bra!

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Nu e det match igen...det va väl roligt =)

Sv: BIF-FBK
Varför tar inte Gunnar en Time Out?

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Fan vad dåligt jag mår nu...

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Hur fan visste du det?

Sv: BIF-FBK
Huge: Fortfarande lika spännande??

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect:
Äh upp med mungiporna nu för f-n
n och börja klappa händerna hemma..

FULL FART FRAMÅT BRYNÄS!

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Men flest poäng, minst gjorda och flest insläppta är mer imponerande. :D

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: 4-3

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Målet måste vara att ha flest poäng, flest gjorda mål och minst insläppta.

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Målskillnad är för fegisar. Har man bara flest poäng så spelar det ingen roll. ;)

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Synd att vi sabbar målskillnaden.

Sv: BIF-FBK
Tänk att det är så många som är förvånade??

Sv: BIF-FBK
sylf: Tröttkörda Brynäs sjunker allt djupare och Färjestad har tagit över fullständigt med 11 min kvar.Låter betryggande!

Sv: BIF-FBK
Nu skiter jag i det här.Återkommer om nån halvtimme !!

Sv: BIF-FBK
f-n, åter f-n
nu kommer Brynäs att få gele och jag kommer att få infarkt!

Sv: BIF-FBK
4-2 Spark !!!

Sv: BIF-FBK
sylf: 4-2 nu. :(

Sv: BIF-FBK
sylf: 4-2

Sv: BIF-FBK
westerlind: Det stämmer nog,Soling blev utv i ett PP

Sv: BIF-FBK
westerlind: Du har väl också Chello ;)

Sv: BIF-FBK
westerlind: Nej det är Swehockey som förutser vad som händer. ;)

Sv: BIF-FBK
65 Selander:

Va är det här? På radion sa de nyss att Mattias Johansson blev utvisad (44:18). Samtidigt ser jag på Swehockey att Soling blir utvisad (45:39). Är det fler än jag som får webbradion länkad via Tongaöarna?

Sv: BIF-FBK
65Selander: Inte en chans att vi gör !

Sv: BIF-FBK
sylf: Då lär ytterligare en reducering komma som ett brev på posten!!

Sv: BIF-FBK
sylf: klarar vi 3.27 i bp då är det klart

Sv: BIF-FBK
sylf: 2+2 för soling.... nu kan de slå ifrån sig med gott samvete iallafall..

Sv: BIF-FBK
2+2 på Soling....Kul.

Sv: BIF-FBK
Varför är det dödstyst på läktaren? Det tror fan att domaren vågar plocka Brynäsare av banan.

Sv: BIF-FBK
Lilljanne:

Oooh nej. Vi har haft många solskensdagar utöver det.

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Inte mycket :-)

Sv: BIF-FBK
sylf: Är du förvånad??

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: 4-1? Lite spänning skadar aldrig....

Sv: BIF-FBK
lindberg: 2,35 mål per match ska det vara ! BIF-FBK 4-2,35...

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Lite för mycket FBK nu för att det ska va kul.Ta slut matchjävel !

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: nu kommer man sitta och vara nervös resten av perioden och fundera på om man ska stänga av radion eller inte... men Korhonen släpper ju enligt statistiken in max in mål per match så det innebär seger..!

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Mellan benen tyckte jag dom sa.

Sv: BIF-FBK
Huge: Host, host :-))

Sv: BIF-FBK
Poffa: Det är väl fortfarande det största som hänt övik?

Sv: BIF-FBK
sylf: Billigt mål som Korhonen släppte in!!!

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Det är lugnt, jag är inte den som svävar iväg om jag inte har täckning... ;-)

Jag hade inte sett laget live förrän i förrgår mot SSK.
Min diagnos ställdes redan efter första perioden, det såg mkt bra ut.
Efter andra fanns det definitivt ingen anledning att ändra uppfattning.
Verkar som vi fått den "go" i laget som Timrå hade i fjol...

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Ja,antagligen.

Sv: BIF-FBK
Clarence:

10-3 till MODO slutade den härliga matchen. Hockeykväll i SVT visade matchen men de bytte match då MODO gått från underläge 2-1 till ledning 8-2.

Sv: BIF-FBK
sylf: 2.an kommer inom 4 min!

« · 299100 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)