« Föregående · 280452 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Målvaktsfrågan
Igor: Klarar vi verkligen ett kval till? Svaret är enkelt: NEJ! Håller med dej. I allra bästa fall kanske ett (1) lag blir sämre än Brynäs till vintern, inte fler med den här truppen...
Sv: Målvaktsfrågan
aphac: Är klart orolig när jag hör att man lägger allt krut på Mårtensson. Satsa allt på en bra målvakt istället.
Sv: Målvaktsfrågan
Igor:
Sitter och tänker på hur fort det går att rasera något som varit bra.
SM-99.
Inte med i matchen 2003.
Fanns det inga röster inom Brynäs IF som höjde ett varningens finger, eller?
Sorgligt.
Onödigt.
Usch.
Sitter och tänker på hur fort det går att rasera något som varit bra.
SM-99.
Inte med i matchen 2003.
Fanns det inga röster inom Brynäs IF som höjde ett varningens finger, eller?
Sorgligt.
Onödigt.
Usch.
Sv: Målvaktsfrågan
Igor:
Först gör NHL/AHL klart vilka spelare de vill ha.
Sedan penningstinna lag i Alpligorna.
Sedan de rika finska och svenska lagen.
Sedan kommer mellanlagen i Elitserien.
Sedan kommer Brynäs...
Vilken "topp"-målvakt (spelare) signar för Brynäs i det läget?
Ett lag utan chans att slåss om SM-guld.
Ett lag på dekis ekonomiskt, organisatoriskt och arenamässigt.
Grön ledning av laget (GP, MS).
Grön ledning av laget som bygger laget (EK).
Grön ledning av laget som bygger laget som bygger laget (nya styrelsen)...
Motvind.
Bäst att inte spotta för mycket...
Först gör NHL/AHL klart vilka spelare de vill ha.
Sedan penningstinna lag i Alpligorna.
Sedan de rika finska och svenska lagen.
Sedan kommer mellanlagen i Elitserien.
Sedan kommer Brynäs...
Vilken "topp"-målvakt (spelare) signar för Brynäs i det läget?
Ett lag utan chans att slåss om SM-guld.
Ett lag på dekis ekonomiskt, organisatoriskt och arenamässigt.
Grön ledning av laget (GP, MS).
Grön ledning av laget som bygger laget (EK).
Grön ledning av laget som bygger laget som bygger laget (nya styrelsen)...
Motvind.
Bäst att inte spotta för mycket...
Sv: Målvaktsfrågan
Väldigt mycket tips som florerar här på HS. Är det klart med målisen nu eller?
Fram med info nu den som har inside info. Ge mig en anledning att knäcka en bira ikväll!
Fram med info nu den som har inside info. Ge mig en anledning att knäcka en bira ikväll!
Sv: Målvaktsfrågan
aphac: Kärpät är väl inget skitlag direkt de spelade ju trots allt final. Tydligen har ju Korhonen varit bra i perioder ex. slutspelet för några år sedan. Jag skulle dock gärna vilja ha svar på var sponsorpengarna tog vägen. Var det bara någon här som hittade på det eller? Det stod ju faktiskt i Gävletidningarna också.
Sedan tycker jag Brynäs ska skita i Mårtensson trots att han är en personlig favorit. Han vore väl dum om han gav upp NHL-äventyret efter bara ett år när han dessutom gjorde succe i Cincinnati.
Sedan tycker jag Brynäs ska skita i Mårtensson trots att han är en personlig favorit. Han vore väl dum om han gav upp NHL-äventyret efter bara ett år när han dessutom gjorde succe i Cincinnati.
Sv: Målvaktsfrågan
Igor: Igår fick jag ett tips om att en finsk målis skulle vara klar, men fick inte reda på vem det är. Norrena är tydligen klar för Tampa.Bevare mig väl om det är en 2:e målis i ett skitlag från finska ligan.
På forwardssidan lägger BIF allt krut på Mårtensson, tills det spricker. Efter det får dom väl fynda bland reavarorna, den marknaden känner ju BIF till allra bäst.
På forwardssidan lägger BIF allt krut på Mårtensson, tills det spricker. Efter det får dom väl fynda bland reavarorna, den marknaden känner ju BIF till allra bäst.
Sv: Målvaktsfrågan
Nu skriver Keb att han också hört från en säker källa att det blir Korhonen. Killen kan väl säkert ta ett och annat skott men snacket om ett nytt Timrå spricker helt med Korhonen. Timrå hade en av seriens bästa målisar. Skulle Korhonen plötsligt vid 28 års ålder bli en supermålis, näppeligen.
Vad hände med öronmärkta sponsorpengarna? Var det bara ett tomt rykte?
Brynäs vill tydligen skapa ett reservat för bänkvärmare runt om i europa.
Hoppas Percy är så förblindad av sitt torn han bygger därnere i Malmö så att han glömmer värva spelare till Mif. Då har vi kanske åtmisntone ett lag bakom oss. Vilket ska bli det andra laget? Klarar vi verkligen ett kval till?
Vad hände med öronmärkta sponsorpengarna? Var det bara ett tomt rykte?
Brynäs vill tydligen skapa ett reservat för bänkvärmare runt om i europa.
Hoppas Percy är så förblindad av sitt torn han bygger därnere i Malmö så att han glömmer värva spelare till Mif. Då har vi kanske åtmisntone ett lag bakom oss. Vilket ska bli det andra laget? Klarar vi verkligen ett kval till?
Sv: Målvaktsfrågan
aphac: Framför allt så återknyter man isåfall, ifall han värvas, en talangfull spelare som kan spelet som Brynäs vill spela, känner grabbarna, kan gå in i fler och tuffare situationer nu än senast, fått lite av den biten han saknat, även om han inte är en fysisk spelande spelare, mer teknisk, så har han garanterat härdats där...
Som sagt, trots att Mårtensson inte är just den spelartyp som saknas, så skulle han fylla en viktig roll i laget, och höja lagets kapacitet att spela hockey... Sen får det gärna komma och en målskytt också, men det blir nog antingen eller... Som vanligt...
Som sagt, trots att Mårtensson inte är just den spelartyp som saknas, så skulle han fylla en viktig roll i laget, och höja lagets kapacitet att spela hockey... Sen får det gärna komma och en målskytt också, men det blir nog antingen eller... Som vanligt...
Sv: Målvaktsfrågan
andersp: Det verkar som om Mårten har gått framåt efter året i farmarligan.Han har ju gjort bra med poäng och det är väl inte helt lätt i den ligan.Han är väl ingen superstjärna och målspruta som vi skulle behöva, men jag tror han är en bra investering.
Sv: Målvaktsfrågan
Sylf: Får väl hoppas att dom inte betalar för mycket fär Mårtensson. Så bra var han ju inte, eller?
Sportkommitté
Nu ska DIF tydligen satsa på en sportkommitté istället för sportchef. Att Brynäs aldrig kan hänga med i svängarna. Sportchef är ju helt ute, för att inte tala om elitkommitté. Hade vi behållt sportmupparna hade vi varit framtiden inom svensk hockey. Nu guppar vi rejält i bakvattnet ;-)
Sv: Målvaktsfrågan
aphac: Nemirovsky är för dyr men man hade ju hoppas på en dyr målis när ryktet sa att det fanns sponsorpengar.
Sv: Målvaktsfrågan
aphac: Det lär han inte göra.Dom jobbar fortfarande på Mårtensson,spricker det så tar dom en "bra" utlänning på artistkontrakt.En sån som kommer i nov och drar i mars.
Sv: Målvaktsfrågan
Nemirovsky har dykt upp på Lukko Raumo på finska transfersidan.
Knappast troligt att han dyker upp på Sätrahöjden heller.
Knappast troligt att han dyker upp på Sätrahöjden heller.
Sv: Målvaktsfrågan
Clarence:Undrar hur Honken har hamnat på HM:s sida igen? Får han inget nytt kontrakt kan han ju göra som han vill, men knappast nått före 1/7.
Sv: Målvaktsfrågan
70 Rodrigues: Det är bara som det är, Brynäs kan/vill bara värva andrahandsfigurer. Men så blir priset högt också...
Sv: Målvaktsfrågan
70 Rodrigues:
Tyvärr tror jag att Du får helt rätt. Brynäs får numera inte tilld et så att säga
Tyvärr tror jag att Du får helt rätt. Brynäs får numera inte tilld et så att säga
Sv: Målvaktsfrågan
Eftersom det finns öronmärkta stålar till en toppmålvakt så räknar jag med att dom fixar det, för annars så har dom ju grävt sin egen grav när det gäller nuvarande o nya sponsorer i framtiden. Frågan är vilka toppmålvakter det är som vill spela i ett bottengäng? Tror nog ändå att vi får nöja oss med en medelmåtta men som klubben anser vara en toppmålis är jag rädd.
« Föregående · 280452 · Nästa »