« Föregående · 292632 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HV 71-Brynäs IF
Jag hoppas inte Brynäs spelarna gräver ner sig efter en match som många BIF supporters verkar göra och inriktar sig på kvalserien...snacka om att ge upp på förhand "Är de det som är Brynäsandan som det talas om ibland"
Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne:
Inga skador och 49 matcher kvar. Var positiv!
Tre poäng mot en skakigt Skansen är ingen utopi...
Inga skador och 49 matcher kvar. Var positiv!
Tre poäng mot en skakigt Skansen är ingen utopi...
Sv: HV 71-Brynäs IF
9-18 i skott i sista. Orkade inte Brynäs eller är HV helt enkelt så mycket bättre?
Sv: HV 71-Brynäs IF
Dysso: ja något åt det hållet hörde jag i bruset (pga mitt värdelösa ljudkort...). Tycker för övrigt att han hade bra kommentarer!
Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg:
"Experten" du syftar på var HV's J20 tränare om jag inte har helt fel.
"Experten" du syftar på var HV's J20 tränare om jag inte har helt fel.
Sv: HV 71-Brynäs IF
aphac: Du skojar va??? Du kan ju inte börja snack om att Gunnar ska avgå på grund av att man förlorar premiär matchen borta med 2-0. I så fall ska väl Niklas Wikegård i Djurgårn avgå också, eftersom dom förlorade med 4-0.
Sv: HV 71-Brynäs IF
Intressanta synpunkter från "experten" på hockey live, tex att BIF skulle åkt ner för att vinna istället för att satsa på en bra match (som Persson sade i inför match programmet) och funderingar på varför Molin och Malmström spelar i samma kedja.
Nya tag på lördag...!
Nya tag på lördag...!
Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Hedersamma förluster suger fett!! Det är upp till GP att hitta lösningar på det här. Eller ska han avgå efter det här?
Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Men två insläppta mot ett lag som säkert blir bland dom tre bästa är ok. Det och matchreferatet tyder på att vi inte är så kassa som experterna trott.
Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: BIF har bara en bra kedja och HV har fyra!!! enligt sporten. Då fattar tom. jag att det kommer att bli skitjobbigt.
Sv: HV 71-Brynäs IF
0-2 mot ett lag som har 10-15 milj mer att handla spelare för måste vara godkänt. Tråkigt att dom nollade ljushuvet.
Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Domaren verkar dum i huvet,blåser av för 6 man på isen.När Brynäs tagit ut målvakten !!! vilken jävla idiot.
Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Jag är NÄSTAN övertygad om att det kommer att stå 0 - ? när den slutar också.
Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Det var inte mycket du fick se i MästarCupen under lördagen. He he...
Hong Kong trodde att det var vardagstid även under lördagen i Norrtälje.
Hong Kong trodde att det var vardagstid även under lördagen i Norrtälje.
Sv: HV 71-Brynäs IF
FAN !! så fort dom får en chans att komma in i matchen så bränner dom den.Anger friläge nyss.
Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: 3:e har börjat för länge sedan,och allt dom hunnit med är att släppa in ett till.Glöm att dom vänder.
Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: "Knappt nämnt"?
Njaa...
L-G Jansson öser beröm över oss och 14-19 i skott i andra låer ju inte helt pjåkigt..
Njaa...
L-G Jansson öser beröm över oss och 14-19 i skott i andra låer ju inte helt pjåkigt..
Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Mitt fel. Jag skulle självklart inte skriva sådär. Ni får skylla på mig... *suck*
« Föregående · 292632 · Nästa »
Värre för somliga lag som förlorade första hemma med 2-5 och 0-4.