1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779465 inlägg · 7967 ämnen
« · 292632 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: HV 71-Brynäs IF
gordo: Positivt är också att det var kamp in i mål. Förra säsongen var ju ofta matcherna slut efter två perioder.
Värre för somliga lag som förlorade första hemma med 2-5 och 0-4.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Jag hoppas inte Brynäs spelarna gräver ner sig efter en match som många BIF supporters verkar göra och inriktar sig på kvalserien...snacka om att ge upp på förhand "Är de det som är Brynäsandan som det talas om ibland"

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne:
Inga skador och 49 matcher kvar. Var positiv!
Tre poäng mot en skakigt Skansen är ingen utopi...

Sv: HV 71-Brynäs IF
9-18 i skott i sista. Orkade inte Brynäs eller är HV helt enkelt så mycket bättre?

Sv: HV 71-Brynäs IF
Dysso: ja något åt det hållet hörde jag i bruset (pga mitt värdelösa ljudkort...). Tycker för övrigt att han hade bra kommentarer!

Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg:

"Experten" du syftar på var HV's J20 tränare om jag inte har helt fel.

Sv: HV 71-Brynäs IF
aphac: Du skojar va??? Du kan ju inte börja snack om att Gunnar ska avgå på grund av att man förlorar premiär matchen borta med 2-0. I så fall ska väl Niklas Wikegård i Djurgårn avgå också, eftersom dom förlorade med 4-0.

Sv: HV 71-Brynäs IF
aphac: Hellre en hedersam förlust än 1-7 mot jurgårn och kasst spel.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Intressanta synpunkter från "experten" på hockey live, tex att BIF skulle åkt ner för att vinna istället för att satsa på en bra match (som Persson sade i inför match programmet) och funderingar på varför Molin och Malmström spelar i samma kedja.

Nya tag på lördag...!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Hedersamma förluster suger fett!! Det är upp till GP att hitta lösningar på det här. Eller ska han avgå efter det här?

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Men två insläppta mot ett lag som säkert blir bland dom tre bästa är ok. Det och matchreferatet tyder på att vi inte är så kassa som experterna trott.

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: BIF har bara en bra kedja och HV har fyra!!! enligt sporten. Då fattar tom. jag att det kommer att bli skitjobbigt.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Inte ens om dom mötte Colorado så är nollan godkänd.

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Håller vi snittet på två i baken så bör det ju bli några trepoängare.

Sv: HV 71-Brynäs IF
0-2 mot ett lag som har 10-15 milj mer att handla spelare för måste vara godkänt. Tråkigt att dom nollade ljushuvet.

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: Nollade i första matchen.Riktigt riktigt pinsamt.

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: Jaha....men vi ligger ju inte sist.

Sv: HV 71-Brynäs IF
SKJUT SJÖDDA!!!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Domaren verkar dum i huvet,blåser av för 6 man på isen.När Brynäs tagit ut målvakten !!! vilken jävla idiot.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Bara hoppas att man slipper deja vu.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Förra året har jag förträngt...det är ett stort svart hål.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Kyrö sköt över med öppet mål 5 sek kvar då.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Jag är NÄSTAN övertygad om att det kommer att stå 0 - ? när den slutar också.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Första Djurgårdsmatchen förra året blev 1-0 till DIF, va?

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Jag är övertygad att det kommer stå 0-0 när matchen börjar.

Sv: HV 71-Brynäs IF
2 mållösa lag kommer att mötas på lördag,Törs man hoppas på 0-0 ?

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: visst..

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Nä det tror inte jag heller...tror dom klarar det på 4 min.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: 8 min att göra 3 mål....knappast.

Sv: HV 71-Brynäs IF
20 Lindgren: Har en lustig känsla av att jag kommer få höra det där lääääänge.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Det var inte mycket du fick se i MästarCupen under lördagen. He he...

Hong Kong trodde att det var vardagstid även under lördagen i Norrtälje.

Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: HV fulltaligt,inte en målchans.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: nu bilder på tv4 + hockeykväll börjar tidigt ikväll...

Sv: HV 71-Brynäs IF
Häng med nu! Brynäs kommer att göra mål i PP nu.

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: Då börjar vändningen då...PP

Sv: HV 71-Brynäs IF
FAN !! så fort dom får en chans att komma in i matchen så bränner dom den.Anger friläge nyss.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Aj, fasen då. :(

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Kupan ut igen...3-0 snart

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: Korhonen verkar bra iallafall, när man lyssnar på hockey live.

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: Det funkar aldrig åt det hållet.

Sv: HV 71-Brynäs IF
HV är sketabra och kommer vinna stort. Brynäs kommer inte göra ett enda mål.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: 3:e har börjat för länge sedan,och allt dom hunnit med är att släppa in ett till.Glöm att dom vänder.

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: retur igen! va fan är backarna????????

Sv: HV 71-Brynäs IF
Huge: syftade nog mest på kommentatorn i kinnarps.

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Det jag såg i mästarcupen bådar för att dom kan resa sig i tredje.

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: Ett stillastående Brynäs står och glor just nu.

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: Dumma,dumma micke!!

Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: "Knappt nämnt"?

Njaa...
L-G Jansson öser beröm över oss och 14-19 i skott i andra låer ju inte helt pjåkigt..

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Mitt fel. Jag skulle självklart inte skriva sådär. Ni får skylla på mig... *suck*

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: Jag visste det.Dom blir mållösa ikväll....fy fan.

« · 292632 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)