1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779472 inlägg · 7967 ämnen
« · 293413 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Brynäs-Djurgården
gordo: Precis tom jyrgårdare är varm välkommna!

Sv: Brynäs-Djurgården
Larry:
Säg så här:
3600 kr (minst, det är dagens kostnad för seriebiljett) + fika, Willes kanonkörv, matchprogram och kanske nån souvenir tom.
Varför inte...
Det är en tiondel av månadslönen för en halvskaplig Elitseriespelare.
Det får gärna mannen i fråga betala oavsett vad han heter eller har gjort.
Om det blåser nordlig, östlig, sydlig eller västlig vind kvittar för mig...
Målet är fullsatt hall!

Sv: Brynäs-Djurgården
Martin: SR Gävleborg anordande ett telefonväkteri om Brynäs tidigare i veckan. Då ringde jag in och ställde frågan om Jannes tröja skulle upp i taket.
Svaret som Wille Löfqvist gav mig,var om man läste mellan raderna var att något sådant inte var aktuellt just nu tyvärr.
Så jag tror inte de händer imorgon mot DIF.

Men tre poäng skulle inte var fy skam precis!!!


M.V.H Larry(Tor)!


Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!!

Sv: Brynäs-Djurgården
gordo: Jo på sätt å vis, har han portat sig själv.
Men...
tänk om Brynäs någon gång i framtiden får ordning på sin klubb och grabbar i laget kanske gör en bra säsong.
Då är han garanterat där igen!
Vill vi ha folk som bara kommer i medgång?


M.V.H Larry(Tor)!


Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

Sv: Brynäs-Djurgården
Enda felet med att ha en fullsatt hall är att det är några stackare som blir kvar utanför =(. Men skit i det nu, vi ska ha en full Gavle i morrn.
4 stycken anledningar för att ta sig till Gavle:
1. Janne får sin tröja i taket (Eftersom det är första hemma matchen sen han slutade och att det är Janne så tar jag för givet att tröja nr 38 åker upp).

2. Det är hemmapremiär mot 08:orna.

3. Det är Brynäs som spelar (Den bästa anledningen).

4. Brynäs krossar Djurgårn me 12-1!!!

Nä skämt åsido, jag tippar 5-2 till Brynäs.
Soling gör 2, Anger 1, Molin 1 och Sjödda 1.
Och sen storspelar Korhonen.

Det blir en jobbig eftermiddag för alla 08 i Gävle i morrn.

Dr Depp
Man hinner knappt vika upp laptopen innan den till bredden väller över med depp. Förvisso kan jag förstå att det inte är så roligt att förlora första matchen borta mot pingstvännerna, men, allvarligt talat, vi behöver väl inte räkna ut Tigrarna innan åtminstone 20 omgångar spelats???

Nej för fan. Tänk på att vi har häng på ettan! Bara tre pinnar efter!!!

Vi ses imorrn.

Sv: Brynäs-Djurgården
Larry:
Han har ju portat sig själv, Tor, räcker inte det?

Får vi hoppas på nio poäng i helgen...

Moraklockorna, Skansen och Knätofs!

Heja Tor, friskt humör, du är den som susen gör!

Tor!
Tor!
Tor!

Sv: Brynäs-Djurgården
Tja!
Angående matchen mot HV, visst vi förlorade. Tre poäng borta.
Men...
Enligt rapporterna, så var Markus Korhonen mer stabil och var inte på långa vägar den säkerhetsrisk som både Ram och Asplövet var förra säsongen.
Spelet var tyndligen också ganska hyfsat. Men skräpning i försvarspelet av alla backar och forwards krävs dock.


Är optimist som Huge och tippar 5-1 till Brynäs mot DIF.

KRÄVER 100% uppslutning av alla Brynäsare som har möjlighet att gå på matchen. Gavlerinken,sveriges mest klassiska ishall(bara Kempis kan konkurrera) SKA FYLLAS!!!
ÄR NI BRYNÄSARE GÅ PÅ MATCHEN OCH VISA ERAT STÖD!!!


GD/AB bedriver hetsjakt mot Brynäs IF?
Nja...
Förening har om man ska vara ärlig,missköts ända sedan klubbens Gudfader Thure Wickberg dog.
De finns en negativ och destruktiv kultur runt Brynäs,de är först nu i år efter katstrofsäsongen. Som de flesta har insett de,när en klubb har missköts i över 20 år då tar de tid att vända skuttan.
Att GD/AB skriver mycket negativa saker om Brynäs är väl för att de hittar inget positivt om Brynäs att skriva.
Men...
"artikeln" om killen som efter 27 år skulle sluta gå på Brynäsmatcher,var FRUKTANSVÄRT VIDRIG!!!
Killen som "artikeln" handlade om ÄR INGEN RIKTIG BRYNÄSARE. Att svika klubben när de går som tyngst då är man ABSOLUT INGET RIKTIGT FAN!!!
Intressant grej han ville han VIP-plåtar av Wille Löfqvist då skulle han kunna gå, de säger de mesta tycker jag.
Slutsats: ett medgångs-"fan" som sviker när föreningen har de jobbigaste.
Svakt av GD/AB att publicera en sen så smörja.

Uppmaning Till Anders Hedin & Övriga styrelsen:
PORTA KILLEN FRÅN ALLA FRAMTIDA MATCHER BRYNÄS SPELAR TACK!!!


M.V.H Larry(Tor)!


Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!


Hockeyweekend...
ikväll J-20 mot Mora hemma 19.00
Imorgon hemmamatch mot DIF
På söndag J-20 mot Leksand hemma 14.00

Ska se alla matcher nog, fan vad livet är bra ibland även efter en förlust!

KROSSA DIF!!!

Sv: Bild för stor???
Frasse: Jo jag upptäckte det =). Tack för hjälpen i alla fall.

Sv: Bild för stor???
Martin: Bildens mått ska maximalt vara 140 pixlar bred och 180 pixlar hög.

Bild för stor???
Är det nån som vet varför man inte kan ladda upp en bild. När jag ska föröka ladda upp en bild står det att den är för stor... Den ligger på 9kb så det kan inte vara felet men är det formatet det e fel på i så fall? Har testat att gör den mindre flera gånger utan resultat...

Sv: Hatkärleken till Brynäs i Gävle
sylf:
Tror du underskattar läget något.
Rör man sig i Gävle med omnejd och på dess arenor framstår det som klart att hatkärleken underhålls rätt effektivt...
Lika effektivt är det när "man" från Brynäs sida underhåller den arroganta framtoningen av att vara störst, bäst och vackrast.
Tillsammans blir det detta en effektiv grogrund för bristande stöd på hemmaplan.
Det finns många långsinta människor i den här branschen, sylf!

Stockholm och Gävle ÄR rätt lika på det här området.

Beträffande Pucken och andra mediarepresentanter:
Låt dem skriva, låt dem ha åsikter.
Det är ju engagemang vi vill ha...

Skriv på!

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Kinderägg? Du är bara avundsjuk för att du snart blir 40 och måste börja med Viagra :-)) Banjospelare!!!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ang gårdagens match så ber korhonen om ursäkt att dom förlorade
samtidigt han tyckte det var häftigt att spela i sverige när klackarna står mitt emot varandra. (se länk)
Välkommen till Tigerkulan på lördag, då skall det bli liv i skällan

Sv: Hatkärleken till Brynäs i Gävle
gordo: Det är ju just det där med att spela hockey som ingen annan som är grejen.Nu gör man inte det,då står sponsorerna heller inte i kö.

Sen det där med GGIK och Strömsbro.Visst,dom stackare som fortfarande klallar runt på testebo och nynäs och drömmer om att deras lag ska gå upp i ES finns nog.Men dom måste va jävligt få vid det här laget.Annars har vi ju det här med platser på psykvården igen..Dom som fortfarande är bittra för att Godis åkte ur och Brynäs tog över borde ju rimligtvis ligga med näsan i vädret nu,tre fot under.
Likheten finns nog i andra städer med.I Stockholm finns säkert 1 miljon lag som har anledning att vara bittra på DIF tex.MIF var väl tidigare MFF.Timrå har väl också varit ihopslagna med varenda lag i mellersta norrland.mfl mfl.

Pucken i all ära.Hans krönikor är till 99 % klockrena.Om dom sen är kritiska så är det för att dom inte är bättre,eller för att ledningen har gjort nån groda.Skalman håller jag med om fullständigt,att han över huvud taget får komma in i radiohuset är en gåta.

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Kan detta vara en generationsfråga? Har ett intryck av att yngre Gävlebor ställer upp för Brynäs mer än de äldre Gävleiterna.

Framgångsåren ledde väl dels till att publiken utgick från segrar och nya SM-pokaler, som Du säger. Bidrog väl också till att Brynäs inte insåg betydelsen av marknadsföring. Varför bekymra sig om sånt, när sponsorerna står i kö?

Sen betyder förstås sportsliga framgångar otroligt mycket, titta på Timrå. Om de framgångarna kommer så kommer också sponsorerna, marknadsavdelningen får ett lättare jobb, ekonomin stärks , truppen kan breddas och stärkas, nya framgångar kommer, och så vidare. det är den uppvinden vi måste försöka få tag i. Kan vi bara överleva stålbadet den här säsongen så har väl skutan hunnit vändas.

Hatkärleken till Brynäs i Gävle
Oavsett om man pratar (Gävle-) medias relation till Brynäs (Skvalman, Pucken, Stisse m fl), (Gävle-) sponsorernas agerande (eller brist på agerande snarare), publikens engagemang (eller brist på engagemang snarare...) eller snacket på stan inkl kommunens förhållningssätt så slutar det med ett enkelt konstaterande:

HATKÄRLEK!

Vilka bakomliggande psykologiska faktorer man än refererar till så har det konsekvenser för Brynäs IF.

Å ena sidan är det bra att Brynäs engagerar, å andra sidan är det bara ok att det tycks och skrivs postitivt om Brynäs.
Jag säger SKIT I DET!
Vem bryr sig...
Spela hockey som ingen annan gör och allt löser sig!
Profilera och stick ut hakan, framför allt på isen, och det löser sig!
Ett menlöst Brynäs är inget Brynäs som lockar...

Medias avoga inställning (Pucken, Stisse, Sandström m fl) beror på att de blivit idiotförklarade av företrädare för föreningen (tex Berg) under "några" år. Det är rätt lätt att anta att Brynäs relation till media har fortsatt i den riktning pre-Berg. Varför skulle de annars ligga kvar i grisskriv-om-Brynäs-läge fortfarande.
Jag "hör" om att spelare och ledare väljer att bojkotta intervjuer/kontakt med (Gävle-) media.
Tröstlöst feltänk.
Betänk Anrells "krig" mot Brynäs 99 och hur det slutade. Offensiv mot media beordras.
BJUD TILL, bjud in media 100% istället för att gnälla över hur de skriver. De har inget ansvar för Brynäs, de har ansvar inför tidningens ägare...

Detsamma gäller sponsorerna.
De som har något att vinna på att synas med Brynäs väljer det alternativet.
Brynäs uppgift är att se till att så många sponsorer som möjligt har något att vinna på att synas med Brynäs istället för att gnälla på uteblivna sponsorintäkter. Det är ointressant!
Stick ut hakan och profilera Brynäs så hänger sponsorerna som vill synas "på hakan" med. Enkelt.
Alla vill inte förknippas med det Brynäs står för. Alla vet inte vad Brynäs står för...
Man når inte alla!

Men det förutsätter att ledningen för Brynäs (inkl framtidsgruppen med Speakern, Sponsor Johnson m fl) vet hur Brynäs skall profileras i framtiden.
Att Henning (klubbdirektör), Westlund (chef ekonomigruppen) och Widorsson (chef Marknadsgruppen) sitter i de styrande positionerna för dagens Brynäs skulle kunna ses som ett hån mot medlemmarna med tanke på deras tidigare eskapader i Brynäs, men jag hoppas att det är tanken att de skall bytas ut mot mer lämpliga personer när framtidsgruppen och valberedningen gjort sitt jobb inför kommande årsmöte!

Vad beträffar det som skiljer Brynäs (och Gävle) från tex Modo, Timrå, Leksand, HV, Frölunda, Luleå så är det historien om GGIK, Strömsbro och Brynäs och deras konkurrenssituation över åren. Rätt säkert har den förnedrande lösningen med SG (för att Strömsbro och Godis inte klarade av ekonomin var för sig) och att Brynäs sedan "köpte upp" laget (läs spelarna och skulderna) via Team Gävle satt sina spår i hockey Gävle. Förnedring är en bra grund till Hatkärlek.
Besök Testebovallen eller Nynäs och ni får en lektion i hatkärlek.
Brynäs spelar i Elitserien. Forna storlagen Strömsbro och Godis harvar på uterink på Korpnivå (div 2).

En egen liten dolkstötslegend underhålls därmed effektivt.
Därav hatkärleken till Brynäs i Gävle.
Så ser det inte ut i många av de andra Elitseriestäderna vad jag vet...

Brynäs kan bara möta denna situation på ett sätt:
Bestämdhet över vad Brynäs vill och ÖDMJUKHET i sitt agerande tillsammans med övriga föreningar och aktörer i stan!

Enkelt.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Jompe: Jävligt svår fråga det där.Antagligen är Gävleborna bortskämda med åren och all framgång som trots allt varit.Kommer ihåg när jag själv som knatte gick på matcherna och kom hem missnöjd när dom inte vann med 7-8 mål.Kanske har folk svårt att fatta läget,eller då så tycker dom att nu får det va nog.Klubben har ju trots allt haft problem med ekonomin de senaste 20 åren,med nåra få undantag.Att ett lag som Leksand har större uppslutning beror nog på flera faktorer,dels en mindre håla/inget annat lag att lägga stålarna på.Plus att marknadsföringen är mycket bättre,där ligger Brynäs hästlängder efter.Tror nog LIF vidgat sina vyer betydligt och inte bara kollat runt i Leksand efter sponsorer,utan insett att folk i hela landet håller på dom och därmed är villiga att ge en slant.Ser man till Gävleborgs län så finns det ju andra lag som vill va med och dela på kakan.Bollnäs har sin bandy med problem,Ljusdal likaså,Sandviken lägger pengarna på Saik osv osv.Om sen Brynäs betett sig som klantarsel mot dom sponsorer man redan har så är det inte konstigt.Att dom snackar mer skit om Brynäs i Gävle än om tex MIF i Malmö,ÖSK i Örebro mfl tror jag inte på.I såna fall ligger ju problemet i nivå med Ängby-mannen,NK-mannen.Inte särskilt troligt.

Sv: Nya sponsorer
Jompe: Ang sponsorerna så skulle det vara kul att vetao m dom kom till efter all neggo skrivning eller om offerterna var under behandling
redan

Sv: HV 71-Brynäs IF
Jompe: AB och GD är samma på sporten numera..... vilket också är beklagligt.

Sv: Nya sponsorer
Viktigt att vi noterar de nya sponsorerna. Marknadsavdelningen har säkrat sponsorskontrakt för en halv miljon kr. Bra jobbat! Hoppas alla inser vad de kontrakten betyder för föreningens ekonomi.

Sv: HV 71-Brynäs IF
64Waern: Nej, jag såg inte det inlägget, tyvärr, men det är bra om vi är många som reagerar på den tykna bevakningen av Brynäs. Perssons krönika om HV-matchen är helt OK, andra inslag i AB:s och GD:s hockeybevakning är tyvärr helt undermåliga.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Jompe: Jag håller fullständigt med dig i dina inlägg, jag har personligen ringt till Bengt P på ArB. Du kanske har läst det jag skrev på BTs sida.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Nicke: Du ska inte tro att du får något svar på din fråga, här svarar man bara på sign som man känner igen (om man inte skäller ner nån då)

Sv: HV 71-Brynäs IF
aphac: Jo, Persson kan ha sina stunder och, som sagt, ingen begär att allt bladen skriver ska vara rosenskimrande analyser av Brynäs på och utanför isen. Vad jag reagerar mot är det drev man kört de senaste veckorna, där helsidan om kille som inte ska gå på hockey representerade det absoluta lågvattenmärket. Man har förväxlat kritisk journalistik med dålig journalistik. Man vill visa att man har integritet i förhållande till Brynäs, men under resans gång bidrar man till att försvaga stödet för föreningen. Snacka om att skjuta sig själv i foten. Vad ska de skriva om den dag Brynäs drattar ur elitserien på grund av att stan och regionen inte ställer upp för klubben? Gefle IF? Highlights från bowlingsäsongen?

Det jag inte kan få in i min trånga skalle är varför det är legimtimt och till och med förväntat beteende i Gävle att snacka skit om Brynäs. Har frågat många om varför det är så, men ingen har kunnat ge ett särskilt bra svar. Keb skrev häromdagen, apropå skillnaderna mellan Gävle och Leksand, att den uppslutning kring laget som man har i Leksand skulle man aldrig kunna få i Gävle. Men han skrev inte ett ord om VARFÖR man inte kan få det.

Arrgh

Sv: HV 71-Brynäs IF
Jompe: Tycker ändå att Persson från AB är rätt ute i sina krönikor. Kanske ska GD vara glad att han har kommit över på deras sida. Då kan Stisse & co på GD fortsätta skriva om vintersäsongen i bangolf eller liknande.

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf:Hyfsat att kunna förstärka bara för att man torskade första matchen. Med den principen blir det många värvningar för NÄS!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Modo har tydligen förstärkt med Hans Jonsson.Förutsättningarna är olika lagen emellan....

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: Dina synpunkter på Gävletidningarnas bevakning av Brynäs är klockrena. Man har dragit igång ett lokalt drev mot Brynäs, varför vet ingen. Ingen begär att GD och AB ska leverera enögda, onyanserade artiklar om hur bra allting är i föreningen, men en helsida om en kille som inte ska gå hockey är ju bara patetiskt. Under all kritik.

Ett bättre tema för artiklar skulle vara varför regionens enda elitserieklubb inte är nedlusade av sponsorer. Eller hur det kan komma sig att vi som håller i insamlingen får positiva mail från Simrishamn till Kiruna med undantag för Gävle. DÄR har vi några intressanta frågor att ta tag i.

Vad gäller matchen igår kväll är det väl inte mycket att säga. 0-2 borta mot HV i säsongspremiären är inget att bekymra sig om. Seger hade varit otroligt bra för resten av säsongen, men så blev det inte. det låter som om Korhonen höll måttet. Stirrigt och stillastående försvarsspel ger hemska deja vu-känslor. Något tidningsreferat antydde att Brynäs inte orkade hänga med genom hela sista perioden. Antar att GP gick ner på tre (eller två?) femmor. Kanske logiskt med tanke på matchsituationen.

Kyrö, B. Danielsson och Malmström har mycket att bevisa. Lind verkar inte ha impat på någon igår kväll, förhoppningsvis kommer han igång. Det räcker inte med en giftig kedja.

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: En pojkspoling mao :-)

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf:
Det här hittade jag i slutet av Keb's artikel

"Rensningen framför mål-Korhonen var obefintlig vid båda baklängesmålen."

Förstår inte varför Brynäs alltid har så svårt att rensa. Dom har problem med detta år efter år.

Ang gårdagskvällen så är det faktiskt svårt att få ragg när man har med sig kinderägget Tony. Han är ju bara 33.

Sv: Nya sponsorer
lindberg: ISS är inget nytt,det satt där under andra halvan av förra säsongen också.Vad de andra är vet jag inte.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Keb verkar ha sovit fram till igår.Brynäs enda mållösa laget i premiären ? DIF öste väl inte in mål precis ?

Nya sponsorer
Någon som såg Brynäsdräkten något närmare igår och såg sponsorläget? Av bilderna i tidningarna så är Läkerol tillbaks på byxorna, ovanför läkerol märket finns ytterligare något märke svårt att se vad. På tröjan ovanför klubbmärket åter (?) igen Gävle och ovanför namnen på baksidan ISS industrisevice och sedan minst två olika märken på hjälmen. Sammanfattningsvis verkar det vara mer än vid samma tidpunkt förra säsongen..fast då var det ju inga märken överhuvudaget i och för sig..

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Låter som om ni hade en bra kväll på o´learys ! Dreglade över brudar men fick nöja er med varann :-)

Om Brynäs ska ha en chans till en schysst placering den här säsongen så är hedersamma förluster i starten det värsta som kan hända.Ett lag som har kvalspel bakom sig behöver segrar och inget annat.Förra säs blev det väl 10-15 nollor och det kan jag lova sitter kvar i deras skallar.Samtidigt så verkar dom inte ha skapat så ofantligt med chanser heller,Liv verkade inte sättas på nåra större prov.När chanserna kom sköt dom istället utanför och när han släppte returer så fanns ingen där och tog hand om dom.En seger är ett måste på lördag för att inte huvena ska börja hänga.3-1 till BIF.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Var det någon som såg matchen igår som kan ge en analys från matchen eller var matchen som det står i Gävle tidningarna?

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Ni ska bo på lyxhotell mao!!! Inte utan att man blir imponerad! :)


Antar att det är Pub vinnare som gäller då. Får väl dra med mig Lindström å Davve oxå, dom har ni väl aldrig träffat? ;)

Frågan är bara om man ska ta sittplats eller ståplats???

Sv: Brynäs-Djurgården
micke:
6-3 till Brynäs

God natt alla Brynäs fans.

Sv: Brynäs-Djurgården
Prosten: Skiter Karhu i skogen? ;)

Självklart kommer Bjurling läcka som ett såll och få stora skälvan när Soling laddar stora kanonen.

Redan osynliga Bacon och Rudan kommer vara lösplugg som torpeder och bänkar sig själva efter två perioder.

Såklart det blir seger! Skiter Karhu i skogen?

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke:

Tåget ramlar in 0900 så det blir att checka in sedan så skall jag visa Tony hur man bäddar mm.

Vi tjänar 200 turkiska lira på att bädda själv. Sedan så blir det stretchning med ålning över badrumsgolv!

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Om det är Pub vinnaren 13.00. När sätter ni igång på Jackpot isånafall? Klockan 10.00???!!!! Låter som en farligt full huliganhop. :)

Sv: HV 71-Brynäs IF
65Selander: Du är bara avundsjuk din förbannade banjolapp!!!

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Björnen Danielsson? :)

Svar: Jo

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Snygg...

Hela Gavlerinken skrattar.

-Micke vi kommer att dyka upp på Pub Vinnaren vid 1300, kom dit så får jag visa skrället.

Brynäs-Djurgården
Bröder o systrar!

Låt oss se fram emot hemmapremiären med tillförsikt.

Ett revanschsuget lag som för första gången visar upp sig på hemmaplan, Sjödda tuggar sig igenom Difs försvar och sprätter upp puckuslingen i krysset.
Det blir starten på en formidabel kanonad mot den vilt kämpande Dif målisen som till slut blir tvungen att kapitulera inte mindre än fem gånger.
Våran Björn i målet spikar däremot igen totalt och vår egen mistlur Selander kan vråla ut sin seger signal!!!!!!!!!!

Seger på lördag i en fullpackad Gavlerink.

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: Skiter björnen i skogen???

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Det tvivlar jag inte en sekund på. Låt mig gissa. Du kommer vara killen med en hemmamatchtröja som det står "70 Rodrigues" på ryggen på? :)

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: Nope, men jag är fortfarande jävligt snygg :-))

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hur var Jacke Johansson idag? Fick han spela något?

Sv: HV 71-Brynäs IF
70 Rodrigues: Jackpot? Nja, jag kanske gör det då, men bara om du bjussar på första! 25 spänn är lite dyrt för en stor ;)

Du känner säkert inte igen mig men jag känner igen dig. Du har suttit framför mig på sektion I några ggr i Gavlerinken, är du fortfarande snaggad?

« · 293413 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)