1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779487 inlägg · 7967 ämnen
« · 296478 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Makkan: Nu väntar vi bara på Kupan och Björck sen har alla nyförvärv målat ;)

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
3 mål i första perioden...alla brynäsmål utav centerspelare.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
2-3 av JJ. Yes.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Jaaaaaa 3-2

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: 2-3 J johansson

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Börjar känna ett visst obehag mot kommentatorerna......Kom igen nurå förstalinen!!!!!!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
sskprodukten Grahn gör ett skitmål. Spelar förmodligen i juniorlaget i helgen.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: 2-2

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander:

Tack 65Selander.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Nu fick jag igång Hockey-Live.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Makkan: Liveradion är gratis.

Gå via www.hockeyligan.se istället!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Jag ler som fan :-)) Sylf, och Forden är också på plats!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues: För fn Tony mungipan upp
Micke Lind 2-1 till Brynäs.

Huge har synts till i Scaniarinken

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: 1-2 Lind

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Hur fan får man igång liveradion ?
Jag är medlem och allt men när jag har loggat in är det blankt.
1-2 Lind

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Förvånad :-))

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Gusten:
Verkar nästan så att dom är ute efter honom, eller om Malmström är trött i mössan.

f-n nu gjorde SSK mål.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Malmström verkar ha åkt på två rejäla klockor redan....

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
70 Rodrigues:
Viktigt att hålla 1:a perioden, håller vi den så vinner vi.

Kuparin visar var skåpet skall stå!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65 Selander: Otroligt!

Sv: SSK-BIF
Tordan: Kyrö 1-0 bra

Sv: SSK-BIF
SSK-BIF 1-4. Målen: Lind,Soling,N.Danielsson & Kupan

Södertälje SK-Brynäs IF
Tips 2-3 Mål: Soling, Sjödin, Molin

MR LEE DEN PERFEKTE SPONSOR FÖR BRYNÄS!!!
MR LEE en herre ifrån Kina ska bygga upp en chinatown i Tanumshede han har så mycket miljarder så han vet inte vad han ska göra av med dom,han har börjat med och köpa upp statoil o en del affärer i Tanumshede vore inte han en klockren herre o kontakta.Jompe du är väl i Hong Kong nu dom där borde väl hört talas om MR LEE????Han har råd att köpa upp hela Gästrikland ;-) nä men skämt åsido han har MILJARDER o en och en annan miljon för han är bara kaffepengar!!!!Han kan bli MR BRYNÄS för klubben!! "Givin the dog a bone"=För framtida SM-GULD!!!!

Sv: Det Nya Brynas
westerlind: Självklart.

FULL FART FRAMÅT BRYNÄS!

Såklart :-)

Sv: SSK-BIF
Ford Prefect: *ler stort* behöver värva nya supportrar...hur kul som helst. Nya spelare, ny styrelse, nya sponsorer och nu ska vi även jaga ny supportrar ... det tar aldrig slut på jagandet.

Stötta Brynäs
Sådär nu är första inbetalningen gjord på kontot. 250kr på autogiro vid löning varje månad till Brynäs.Borde bli någon tusenlapp i alla fall i april. Hoppas vi slår SSK, de brukar vara svåra på bortaplan, men i alla fall.
KÄMPA BRYNÄS, alla fripassagerare var vänliga kliv av tåget nu, så kör vi, Elitserien har startat, och Brynäs är MED!

Sv: Det Nya Brynas
65Selander: Han var tvungen att lugna ner mig :-)

Sv: Det Nya Brynas
sylf:
Det kanske är som du säger eftersom jag såg att Flygis hade enskild samtal med dig strax efter ;)

Sv: Det Nya Brynas
65Selander: Vaddå senare än inlandsisen.Jag var ju tvungen att ta det lite lugnt.Annars hade jag ju kört skiten ur dom.Började ju med att hänga en på J-landslagsmålisen,sånt kan ju knäcka vem som helst.

Sv: Det Nya Brynas
Poffa: Jag säger som Jerka Dream on...

Sv: Det Nya Brynas
Lunkan:

Jag är inte orolig. Niopoängsveckan har just börjat, tre poäng hemma mot MIF ikväll, sedan tre poäng borta mot Linköping för att på lördag spela hem tre säkra mot Brynäs. 0 poäng och -9 i målskillnad har snabbt blivit 9 poäng 0ch +9 i målskillnad...:)

Sv: Det Nya Brynas
Poffa: Med 1-10 i målskillnad ska man inte gapa så mycket. Den där slogan kan ni behålla för er själva :))=

Sv: Det Nya Brynas
65Selander: Ja typ Posten eller STHLM Landsting det är ju en skitbra ide. Tänk bara vilket lyft när posten inverterade färgerna. Helt rätt att satsa!! Minst ett par mille, i vår ekonomiska sits är det småpotatis.

Friskt satsat hälften vunnet!

Vilket konsultföretag ska vi välja?

Sv: Det Nya Brynas
65Selander:

"Brynäs - Återtåget" är väl det enda som kommer gälla från och med nästa år. Se, nu slipper ni slänga ut en massa pengar på konsultverksamhet. Jag nöjer mig med 10 000:- för den där lilla devisen...:)

Sv: Det Nya Brynas
Lunkan:
Vi kan väl göra som alla andra företag att vi anlitar en svindyr kosult firma som plockar fram ett devis för oss ;)

Sv: Det Nya Brynas
westerlind: BRYNÄS BRASS & BRINNANDE BOCKAR!!

Sv: Det Nya Brynas
Ett nytt försök, eller snarare ett par. Tanken är att anknyta till de traditioner BIF står för samtidigt som det ska kännas som att något, nytt, fräscht ...

BRYNÄSANDAN LEVER
ANDAS BRYNÄSANDA!

Eller:
BRINN FÖR BRYNÄS!
Kanske månge tyvärr blandar ihop med bockbränning vad vet jag?

Ujuj, börjar känna mig patetisk och inte det minst konstnärlig :)

Sv: SSK-BIF
westerlind: Aj aj. Du är skadad, Rodrigues är skadad och går på kryckor, Selander sjuk och min karriär är i fara efter flera års problem med ryggen. Vi behöver värva nya supportrar...

Sv: Det Nya Brynas
Jompe: Här har du hjälp med "prickar"... Håll ner Alt knappen och tryck sifferkombinationen så får du "prickar",,,
å = Alt-134, .. ä = Alt-132, .. ö = Alt-148, ..
Å = Alt-143, .. Ä = Alt-142, .. Ö = Alt-153 ..

Sv: SSK-BIF
westerlind:
Ang tån så blir det väl så där när man är en tradarchaffis med släpande fötter.

Ang Sylf så så skulle nog han ta en plats i 4:e femman om han nu inte var senare än inlandsisen. Han satte någon puck på J18's träning men han hade Brynäs adelsmärke på straffslagningen. Satte inte en enda fast det var väl en 3st till som delade sista platsen.

Sv: SSK-BIF
Ford Prefect:

Huge ska dit, Sylf + en till ska dit, ev också Rodrigues. Själv är jag inte med i truppen pga skada:

Under nattorientering i lägenheten i lördags natt fick jag in en makalös straffspark mot dörrkarmen med vänster stortå och linkar nu omkring med en fot av modell handboll.

Tarzan-vrålet jag frambringade i samma ögonblick börjar antagligen närma sig Scaniarinken lagom till matchstart...

Sv: Det Nya Brynas
Hade gärna åkt till Kringelstan och smackat i mig en Kebab med extra vitlök före matchen i kväll, men en förkylning kag drog på mig i Gävle sätter stopp för det.


EN GÅNG BRYNÄS, ALLTID BRYNÄS
STÅ UPP FÖR BRYNÄS, LAGET i VÅRT HJÄRTA

Sv: SSK-BIF
Blir jag ensam brynäsare i saabhallen ikväll eller är det fler som sluter upp?

Sv: Det Nya Brynas
Prosten:

Självklart borde vi använda din och min inlånade power-attack-ramsa:
FULL FART FRAMÅT BRYNÄS!

...eller ska sveriges bästa hockeylag låna och modifiera en ramsa från sveriges bästa fotbollslag?

BRYNÄS, BÄRS OCH BRINNANDE BOCKAR!

Sv: Det Nya Brynas
Sorry! Fel tråd.

Westerlind: Nu får du rycka in och hjälpa till med din författarförmåga!

Sv: Gavlerinken lever upp
Westerlind: Nu får du rycka in och hjälpa till med din författarförmåga!

Sv: Ständig medlem
Lilljanne: Tack för svaren. Ditt bästa argument är just det som gör att vill ta steget till att bli just ständig medlem. Ingen ska kunna ta ifrån mig mitt medlemsskap! *ler*

Hongkong: Låter positivt det där. Det är just den effekten jag har hoppats på. Hoppas den håller i sig hela säsongen och även fortsättningsvis.

Sv: Gavlerinken lever upp
Frisco: Om tigrarna spelar bättre i år, så borde man kunna nå 4700 i snitt.

Sv: Gavlerinken lever upp
Frisco: Det ar helt uppenbart att Frisco och Lundgren ar de grymmaste kalenderbitarna pa den har GB:en.

« · 296478 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)