« Föregående · 298969 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: BIF-FBK
micke: Brrr... jag minns den där förnedringen mycket väl. Det var hösten -93, Brynäs var regerande mästare sen säsongen före och gick på en förskräcklig propp hemma mot Modo, med bl a "Foppa" i laget. Slutresultatet har jag förträngt, men till råga på allt sändes matchen direkt i TV:s Hockeykväll...
Sv: BIF-FBK
micke: Ja just det...det var då Jätten Fatikov fick hoppa in...usch jag får rysningar bara jag tänker på den matchen
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
« Föregående · 298969 · Nästa »