1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779513 inlägg · 7967 ämnen
« · 298969 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Rädd för det.

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Förstafemman inne på isen. 1 mål framåt på snart fyra matcher. Dags att göra nåt!

Sv: BIF-FBK
Hmm... 29 sekunder. Låter som en Magnus Uggla-låt.

Sv: BIF-FBK
sylf: 29 sekunder... Nu börjas det. :/

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: hockeyligan.se

Sv: BIF-FBK
Vem sa att det var klart ?

Sv: BIF-FBK
micke: Brrr... jag minns den där förnedringen mycket väl. Det var hösten -93, Brynäs var regerande mästare sen säsongen före och gick på en förskräcklig propp hemma mot Modo, med bl a "Foppa" i laget. Slutresultatet har jag förträngt, men till råga på allt sändes matchen direkt i TV:s Hockeykväll...

Sv: BIF-FBK
Nu kör vi igen !

Sv: BIF-FBK
micke: Ja just det...det var då Jätten Fatikov fick hoppa in...usch jag får rysningar bara jag tänker på den matchen

Sv: BIF-FBK
65Selander: Att fiska med karbidsyra i glasflaskor fungerar bra det oxå. Blir en fin liten bomb.

...och folk säger att det var bättre förr...

Sv: BIF-FBK
Neeeeeeeeeeeeeeej

Sv: BIF-FBK
mike:

Det är riktigt. Tyvärr sitter jag mitt bland Lallande Fånar Gävle, så mina visdomsord klingar för döva öron.

Äh, Full fart framåt Brynäs! Jag tippar 7-0.

Sv: BIF-FBK
micke: Vars hittar du den där omtalade webradion?

Sv: BIF-FBK
Huge:
Undrar vem som skall ha pris för bästa spelare Nylander eller Korhonen?
Jag sätter en strävhårig tax på Korhonen

Sv: BIF-FBK
Huge: En pajaskanal.

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Jag kom inte ihåg m0d0s målskyttar men inte gjorde väl Foppa alla 7 målen?

Sv: BIF-FBK
sylf: Hörde det också på radiosporten. Egentligen är det väl ganska symptomatiskt för bonnkanalen TV4 att kamerateamet stegar in på isen mitt under match. Inga hämningar där inte.... :-)

Sv: BIF-FBK
RavenLord: Du kan väl göra som farfar gjorde på det glada 70-talet, fiska med dynamit!

Sv: BIF-FBK
micke: Svårt att hitta en Foppa i dagens fbk.

Sv: BIF-FBK
65Selander: Nä ingen yrkesfiskare hehe..här är det Flugspö och spin som gäller och inte någon trål :)

Sv: BIF-FBK
Huge: Som sagt, få inte hybris redan nu, vänta 10-15 omg, då kan vi se åt var det barkar hän...

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: m0d0 gjorde väl 7 mål på 5 minuter mot BIF för inte så många år sedan. Så än är det inte kört! :)

Sv: BIF-FBK
micke: Hörde samma sak på radiosporten! ang tv-teamet
tror nog att MIF kommer att få en reprimand där

Sv: BIF-FBK
micke: Allt enligt radiosporten.

Sv: BIF-FBK
Huge:

Hehehehe! Jag tror att Kärpat ångrar att dim inte släppte Niklas Bäckström till oss i stället för Korhonen nu.

Sv: BIF-FBK
westerlind: Vad håller ni på med? Än är det inte försent att ge upp! Jag tror på 4 - 4 efterom mitt 3 - 3 sprack all världens väg. Med lite skärpa i avsluten i sista perren så fixar kaffekokarlaget #2 en kvittering.

Sv: BIF-FBK
sylf: Are you for shure? Gjorde dom verkligen det?? Låter helt sjukt, men hela dokusåpaidén är ju sjuk iofs.

Bra musik förresten i webradion. Inte det gamla vanliga popköret...

Sv: BIF-FBK
micke: *asg*

Om vi nu håller detta så skall det bli kul att höra vad FBK säger, skyller dom på skadorna så förstår jag inte varför eftersom dsom skryter annars över sin breda trupp!

Frölunda tog ledning med 3-2, Jämtin kvitterade efter 15sek.
Jämtin hade jag velat sett i Brynäs.

Sv: BIF-FBK
sylf: Att det skall vara så djävla svårt att få in i skallen att vi är ett helt annat lag i år. ;-)

Sv: BIF-FBK
sylf: 5-2 mot fbk! Då snackar vi tidigt 80-tal, va!

Sv: BIF-FBK
Wesley: Jo, det är nog dags att byta. Mkt dålig scouting av SK.... :-)

Sv: BIF-FBK
Slagsmål i Malmö,då rusar dokusåpafilmarna in på isen ??!! har det inte gått lite för långt då ?

Sv: BIF-FBK
65Selander:

Jag hoppas att inte brynässpelarna sitter och lallar sig höga som oss - för då blir det cirkus i sista perioden.

Sv: BIF-FBK
65Selander: Om man får två öringar och är yrkesfiskare tycker jag man borde byta yrke :)

Sv: BIF-FBK
Huge:4-0 matchen slut ?? vi snackar Brynäs här !! jag minns 5-0 mot HV fortfarande.Även 5-2 mot FBK 5 min kvar sitter kvar som en smäck.

Sv: BIF-FBK
Huge:

Jag vågar inte tror det!
Är det inte föresten dags att värva en stabil målvakt snart hehehe!

Sv: BIF-FBK
RavenLord:
Är du yrkesfiskare eller?

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Nej fan att man vågar ta ut nåt innan det är över. Jag mådde riktigt dåligt under sista perioden i Scaniarinken sist. Men fyra mål ska man kunna hålla undan.

Sv: BIF-FBK
Wesley: 3-0 Osäkert läge.
4-0 Matchen är slut.

Sv: BIF-FBK
Fan att man skulle iväg och fiska idag och stå över Hockeyn :( Utklassning ab FBK eller 2 ynkliga öringar...vad väljer man tro Hmmm...Jaja blir att se Hockeykväll lägga sig sova upp före 07 och iväg och fiska igen *puuhhh* men med den här segern hoppar man upp(för seger de blir de ju)

Sv: BIF-FBK
17-4 i skott till FBK i andra perioden enligt swehockey, men 1-0 till BIF!

Sv: BIF-FBK
Martin: Jag säger ingenting :-)

Sv: BIF-FBK
65Selander: Då står dom kvar sedan i lördags då :-))

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Ja det ska bli ruskigt kul att se hockeykväll, Tony, för nu blir det väl i alla fall en vinst...

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues:

6 Lindström säger att hela hallen står upp klappar händer

Sv: BIF-FBK
westerlind:

4-0 och en sista period som väntar......
Tyvärr känner jag igen det och det är inget bra omen för "Tigrarna"

Sv: BIF-FBK
65Selander: Ska bli kul att se Hockeykväll på 4:an 22:30 :-))

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: 4-0 mot Färjestad!

Få se nu, om det här rullar vidare på samma trevliga sätt så kan vi alltså räkna med minst 10-0 mot MoDo på lördag.

Sv: BIF-FBK
Wesley: Jo jag minns. Nyllet hade ett par fina lägen även mot SSK men satte inte dit den. Trägen vinner... :-))
Kul match f.ö på C+, kanske inte spelmässigt men mkt slagsmål.

Sv: BIF-FBK
Snälla håll de sista 58 sekunder nu...

« · 298969 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)