« Föregående · 2874084 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Nån som såg vad som hände med Ölund? I övrigt bra, man hade ju såklart tagit denna ledningen alla dar i veckan inför matchen, även om det känns lite jobbigt att de reducerade.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Forsberg 1978: Japp, de flesta såg att det var en hård tackling som borde resulterat i 2 min. Domarna väljer att blunda
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Forsberg 1978: Indrasis verkade kolla om alla tänder satt kvar när han åkte tillbaka till båset.
Får se om det blir anmält i efterhand.
Synd om Ölund blev skadad i den där situationen som domarna släppte…
Får se om det blir anmält i efterhand.
Synd om Ölund blev skadad i den där situationen som domarna släppte…
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Forsberg 1978: usch. Känns knepigt. Men 1-3 målet gjorde verkligen att känslan inte alls känns lika bra. Nu kommer Luleå få massa kompensation också. Lååång väg.kvar.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Känns som vi inte klarar av att spela på ledning. Gick löjligt fort för Luleå att göra match av detta igen.
Samma sak när vi hade 3-0 på SAIK.
Sorry, trodde de gjort 3-2.
Samma sak när vi hade 3-0 på SAIK.
Sorry, trodde de gjort 3-2.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Ja men ingen i ansiktet på målisen, MÅSTE vara skitigare framför mål.
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Riktigt bra period, fortfarande en öppen historia men detta ser riktigt lovande ut..
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
xxx BIF xxx: Och nu blev Ölund skadad. Hoppas att han är tillbaka i andra
+ 3
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: alltså vaf ska Söderström och lindsten till nhl och göra? Klarar ju inte ens av kramperna i shl
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Sportnisse: Mm, LIndstein hade ett riktigt kasst byte tidigare under perioden också där han spelar alldeles för klent i egen zon.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: ja jag provar gärna sunken JR emellanåt
Silver har fan aldrig vänt sig mot mål utan passar bara upp på blå vid PP - och det går inte fort.
Silver har fan aldrig vänt sig mot mål utan passar bara upp på blå vid PP - och det går inte fort.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Alltså jag tycker domarnivån som Ölund & co satt i den första matchen och den här är final värdig.
Tar ingen billig skit, bara sånt som är solklart och inte går att blunda för. Väldigt rättvisa bedömningar.
Måtte dem döma resten av matcherna nu
Tar ingen billig skit, bara sånt som är solklart och inte går att blunda för. Väldigt rättvisa bedömningar.
Måtte dem döma resten av matcherna nu
+ 5
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Bifala: Det är tom en armbåge i huvudet ser det ut som.
Men domarn ger absolut inte luleå någon fördel.
Men domarn ger absolut inte luleå någon fördel.
+ 2
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Petrov: men ja, sjukt svagt spel i egen zon innan. Slarva inte bort detta nu!
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
dabif: Men vad säger regel, får man tackla någon som inte har pucken?
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Såg ut som att Persson var påväg åt vänster? Såg inte ut att studsa på nåt heller. Felläst? Men ja han behöver väl komma igång igen. Det nästan ut som att den touchar tån på våran back.
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Supportern: Skitfladderpuck. Indrasis som inte fattar att han måste vara vaken där.
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Supportern: Lindstein MÅSTE boxa ut Hedqvist från farligt läge. Obegriligt försvarsspel från Lindstein. Sen bör nog Persson ha den.
+ 9
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
lapad: Situationen där Ölund föll kan ha varit matchseriens solklaraste utvisning hittills.
+ 7
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Det. Där är priset för att man fuskar i närkamper, inte sett någon som gårn100% i närkamperna utmed sarg
+ 1
Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Silfver: så jäkla svagt spel i egen zon. Sen borde Persson ha den. Suck nu är det tight igen
+ 2
« Föregående · 2874084 · Nästa »
Såg repris från annan vinkel nu, Indrasis försöker sätta sig på rumpan redan innan tacklingen kommer. Suck…