Varför är inte matchen spelbar?
536719 · Nästa » Till forumet
Sv: Varför är inte matchen spelbar?
Stigsson:
Ja men det måste ju avgöras, annars kan väl alla spelare åka till parkbadet i Sandviken och bada tillsammans =)
Ja men det måste ju avgöras, annars kan väl alla spelare åka till parkbadet i Sandviken och bada tillsammans =)
Sv: Varför är inte matchen spelbar?
mattias - 74: Vem f*n vill spela på en betydelselös match mellan två bakfulla lag?
Sv: Varför är inte matchen spelbar?
mattias - 74: Enligt svt's hemsida så skall SVT24 inte visa någon hockey ikväll
Sv: Varför är inte matchen spelbar?
mattias - 74: Det är därför TV och Spelbolag har plockat bort den eftersom den inte är särskilt seriös.
Brynäs har knapp folk till matchen. Fast vem brur sig en sådan kväll som denna.
Brynäs har knapp folk till matchen. Fast vem brur sig en sådan kväll som denna.
Varför är inte matchen spelbar?
Varken lången eller matchen idag. Brynäs Leksand hade varit en bra match att spela 0-0 på =)
Kom ihåg var ni hörde det först =)
Synd att matchen är betydelselös när man vill spelapå den =)
Kom ihåg var ni hörde det först =)
Synd att matchen är betydelselös när man vill spelapå den =)