Värvningar inför 15/16
« Föregående · 1677800 · Nästa » Till forumet
Sv: Värvningar inför 15/16
fan vad gött! har varit offline hela dagen! Pudas är en perfekt värvning! Ung lovande billig spelare med hög potential! Kändes - med tanke på hans bakgrund - som en given SAIK-värvning. Trodde på Matushkin snarare! Välkommen! Woho! :) Alla som klagar på att det inte är fart och flärd, en Gundersonvärvning bör lära sig sin historia och sluta gråtrunka.
+ 4
Sv: Värvningar inför 15/16
Chris11: Konstigt att man inte kan se tweets längre på mobilen. Länken fungerar på datorn.
Han skrev bara att han minns en situation med Pudas där han filmade.
Han skrev bara att han minns en situation med Pudas där han filmade.
Sv: Värvningar inför 15/16
Brynäsgubbe: jaha kanon att du förklarade vad det var, schysst!
Tror det kan bli skitbra med Pudas, kom ihåg att vi har varit van med C.Djoos. Kan förmoda att Pudas är bättre än djoos.
Tror det kan bli skitbra med Pudas, kom ihåg att vi har varit van med C.Djoos. Kan förmoda att Pudas är bättre än djoos.
Sv: Värvningar inför 15/16
MatteB: det här öppnar ju för att pressa in spetskompetens i 1a- och 2a kedjan. Tänk att vi ersatte Djoos+Slovak med Pudas, mycket pengar lär ha blivit över där.
Woow vilka pengar som har frigjorts:
1. Sweatt
2. Slovak
3. Wallace
4. Nordqvist
5. Brodin
6. Djoos
Sen så lär ju Kilström fått gått ner i lön = positivt.
Jag har bara en positiv magkänsla just nu! 😊
Woow vilka pengar som har frigjorts:
1. Sweatt
2. Slovak
3. Wallace
4. Nordqvist
5. Brodin
6. Djoos
Sen så lär ju Kilström fått gått ner i lön = positivt.
Jag har bara en positiv magkänsla just nu! 😊
+ 2
Sv: Värvningar inför 15/16
Behöver väl inte tillägga att domarna blundade för en solklar utvisning på en läxsandspelare 30 sek innan målet...
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
Haha men domarna dömer bort..nej det här är bestämt, Läxsand ska spela shl 15/16
Sv: Värvningar inför 15/16
pettisbif: Nu när Lander skrivit på för Edmonton kan du sluta ha med honom i dina fantasiuppställningar 😉
+ 2
Sv: Värvningar inför 15/16
Tommy: Inget konstigt alls. Han har kontakt med målisen inne i målgården. Helt korrekt domslut.
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
bifhjärta: Trottoarkanten har domarna med sig ! Fy fan bort med fuskarna
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
pjåtor: jaaaaa måål malml direkt! !!!
Hahahah efter en granskning till såklart..........
Hahahah efter en granskning till såklart..........
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Värvningar inför 15/16
pjåtor: Hur har de domarna med sig? Kontakt i målgården=bortdömt mål.
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: jag tror du vet vad jag menar. Men ok jag hade fel. Ber om ursäkt
Sv: Värvningar inför 15/16
pjåtor: Lär dig reglerna innan du uttalar dig, ett tips som du kommer att ha nytta av framöver, om du inte vill bli betraktad som totalt okunnig.
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Endast om han stör målvakten. Tycker inte alsenfelt blev så störd i den situationen faktiskt..
Sv: Värvningar inför 15/16
Johan Norrström: känns som att domaren tar besluten utifrån publikens tycke
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
Jag har sagt det förr och säger det igen. Värva Nils Andersson i MIF.
Satan i gatan vilken bössa han har. Han träffar även mål i stor utsträckning. Guld värd i PP.
Satan i gatan vilken bössa han har. Han träffar även mål i stor utsträckning. Guld värd i PP.
+ 2
Sv: Värvningar inför 15/16
Tommy: Nä du behöver inte be om ursäkt. Vi får tycka olika även om jag har rätt :-)
Sv: Värvningar inför 15/16
MatteB: Det räcker med att han skymmer målvakten så stör han. Målet korrekt bortdömt iom att han hade skridskon inne i målgården
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
MatteB: Enligt regelboken är målvakten störd om han blir skymd. Alltså var det korrekt att döma bort målet.
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
MatteB: skridskon har kontakt med benskyddet. Klart som fan han stör. Du hade blivit vansinnig om ett sånt mål godkänts på oss.
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Pinsamt att öht ifrågasätta domslutet den här gången.
Båda skridskorna i målgården.
Skymmer målvakten.
Lägg till att Tjärnqvist även hindrar målvaktens rörelseförmåga, och du har 3 solklara motiv för att döma bort målet.
Båda skridskorna i målgården.
Skymmer målvakten.
Lägg till att Tjärnqvist även hindrar målvaktens rörelseförmåga, och du har 3 solklara motiv för att döma bort målet.
+ 2
Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Självklart hade jag blivit det, jag blir vansinnig varje gång ett mål görs mot oss
+ 5
Sv: Värvningar inför 15/16
MatteB: Jo det jag förstår jag, men ett felaktig svider än mer.
Nåväl. 1-1. Hoppas Leksand hänger kvar!
Nåväl. 1-1. Hoppas Leksand hänger kvar!
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: Ja så är det. Det är regelboken det är fel på. Ska vi få se mål i dagens hockey så måste man skymma målvakten
Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Haha ja så är det ;)
Hoppas jag med! Skulle vilja se båda lagen i SHL men helst Leksand av dem 2
Hoppas jag med! Skulle vilja se båda lagen i SHL men helst Leksand av dem 2
Sv: Värvningar inför 15/16
Fredrik Warg i Malmö? Stor, elak och defensiv. Borde kunna tillföra något i vår defensiv.
Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Fredrik Warg??? Det finns en Fredrik Storm, är det han du menar?
+ 1
Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Hoppas också på Leksand.
Finns ju fler bra potentiella värvningar i Malmö än i Leksand och som förmodligen har SHL-klausul...
Finns ju fler bra potentiella värvningar i Malmö än i Leksand och som förmodligen har SHL-klausul...
Redigerad kommentar
Sv: Värvningar inför 15/16
Zappaholic: Varför vill man som Brynäsare ha kvar Leksand? Derbyn? Vill inte möta sketna Leksand.. Jag har sett tillräckligt med matcher mot Leksand, genom alla år. I
+ 3
Sv: Värvningar inför 15/16
Rumpelstiltskin: Jag vill ha kvar Leksand av personliga skäl. Behålla lite familjefrid hemma.
Sv: Värvningar inför 15/16
Klipp av dalmasarnnas knätofsar och skicka ner dem 1 men gärna två divisioner. Nisse Andersson hade ju inte suttit helt fel
« Föregående · 1677800 · Nästa »