1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778926 inlägg · 7967 ämnen

Växjö-Brynäs 25 Feb 2017


Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Huge: Svacka? De har ju tagit poäng nitton matcher i rad!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Nemen, kolla. en smart timeout för första gången denna säsong?

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Hmm... Oj Bulan tar timeout.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
{7800}: Ja. Felix står och läser Bamse. På den nivån typ.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
{1570}: Vår förstafemma är löjligt bra!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Seriöst. Växjö har bara 5 skott på mål på hela matchen. Stämmer det?

Bra spel idag so far. Men kan vända snabbt och två mål är inte mycket. Fortsätt kämpa BIF!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
{8212}: Vill inte förringa vår insats, men undrar om inte Lakers är inne i en svacka av obestämd dignitet. Eller är det vi som gör dom så här dåliga?
Skit samma, jag njuter oavsett....😀

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Växjö Lakers HC - Brynäs IF 0-2

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Forsberg 1978: 10-0 i skott

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Det är bara att buga och bocka! Vilken propagandahockey! Verkar som hela Växjöpubliken är helt chockade....

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Växjö ser helt lamslaget ut. Men de har vaknat sent sista matcherna...

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
JAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
6 man + pucken i måååååål
Ett sk vilje mål!!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Jadå!!! Brotta in pucken ba!!!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Hahaha. Roligt mål.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
mattiask: Inte snyggt men måååååål!!!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: haha jo, men Mannberg är en hackkyckling här inne. Betyder ju inte för den sakens skull att jag prompt vill se honom från start och Alcen på bänken! :)

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Bra start av andra med. Sååå nära Lindblom...

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Riiiiktigt bra förstaperiod. När vi är bra, då är vi bra.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Vida Arena, tillsammans m Saab den finaste SHL-arenan o arenan-typen Brynäs skulle ha haft istället

Jävligt många rättrogna också!
Grym period

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Det är sånna här matcher som ger målvakter självförtroende! Kom igen Felix! Visa att du kan bli vår nya Svedberg nudå för tusan!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäs måste utnyttja sina 2 mot 1or bättre.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Härligt tryck från oss Brynäsare här ikväll=))

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Lakers ser ju förvånansvärt svaga ut, men de lär ju steppa upp i andra. Jag är i alla fall mycket nöjd med vad vi presterar ute på isen så här långt, det ser (fortsatt) stabilt ut!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Forsberg 1978: Klubba i ryggslutet med sträckta armar. Alltid två minuter.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Forsberg 1978: Såg ut som om han blev överkörd av tåget...

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Nja löjlig utv med mina färgade ögon

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brodecki har alltid varit vekling...

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Får akta sig för att ta för många tvåor idag, domarna blåser för minsta lilla tydligen.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Växjö möter bra motstånd idag!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Kämpa nu!!!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Klantarsel...

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: När du drar den helt orelevanta kopplingen så börjar man ju fundera. Och även om "folk gör det här" så har det ju inget med slutresultatet att göra ändå.

Kämpa i BP nu...

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
De är nu man verkligen upptäcker hur innihelvete mycket man saknat Paille! Han är överallt i sina byten! 👍🏻

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: Själv njuter jag av det spel vi visat upp så här långt ihop med några kalla👍

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: Ingen alls. Har jag påstått det? Men det är inte ovanligt att folk gör det här.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: Dystergök! Här hemma har jag börjat fira guldet 😜

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: Och vem fan har "tagit ut segern i förväg"? Herregud.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: Jag gillar bara inte att ta ut segrar i förväg.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: Eh va? Säg inte att du är medlem i "jinx-klubben" som får panik bara man berömmer laget innan matchen är över.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: Sssshh. Sååå långt kvar.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Växjö Lakers HC - Brynäs IF 0-1

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Kommentatorn: "Blomqvist stressar alla" 😂 Kapten

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Forsberg 1978: Han har varit grym hela februari! Vill verkligen behålla honom.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Gillar hur Kilström spelar just nu!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: trodde man knappast för en månad sedan.. otroligt positivt överraskad av laget !

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: Vilken sniper han blivit!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Snygg variant.

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
OSKAR!

Fyfan vad äckligt bra vi är just nu. Och effektiva!

Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Kung Lindblom!

« · 1803869 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)