Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
« Föregående · 1444956 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Clarence: Fantastiskt skönt, jag var lite orolig för en dipp i den här matchen, men dom verkar bara komma på hemmaplan. Härligt att man oavsett vilka som är skadade eller borta så går man ändå in och spelar sitt eget spel och gör det bra. SAMTLIGA lag rättar numer sitt spel efter Brynäs, hemma eller borta, otroligt. En stor stabil back och det här kan gå långt, riktigt långt!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bissett_19:En period var bra, sedan tycker jag Brynäs gick ner i Växsjös tempo. Det var bara när Young guns var inne som det blev lite tryck. Backar man hem så kommer utvisningarna med. Precis som att man får med sig dem när man spelar anfallshockey.
Men skön seger. Nu klipper vi tallefjantarna på lördag :)
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues:känns som att jag påpekade det några kommentarer neråt! Snabbt av dig!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving:
Och Timrå snor bonuspinnen av Czarneckis brögäng.
Och Timrå snor bonuspinnen av Czarneckis brögäng.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: I ALLA övriga matcher står det 2-2 :-)
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: ja, det vore konstigt, men konstigare saker har tyvärr hänt. Skulle vara riktigt skönt om Dacke kunde acceptera att ha en klart defensiv roll
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Stoppar Tommy in Dackell i vårat PP när han är frisk så kommer jag att kräva hans avgång. PP't är uppenbarligen bättre utan gubben ;)
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
leovalkama: Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaa Fyfan vad skönt!
Kan man ta sig en jävel fast man har varit sövd och opererad idag? Det kanske inte är så begåvat?:-(
Kan man ta sig en jävel fast man har varit sövd och opererad idag? Det kanske inte är så begåvat?:-(
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bellar: Det kommer att gå långsammare i PP också ;-)
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Macahan: När Dackel kommer tillbaka så blir BP lite säkrare också:)
Härliga tider!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Macahan:håller tummarna för övriga resultat nu 4 st 2-2 lägen! bra för oss det!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
foppa78: Grymt starkt, med tanke på alla utv. Ett fantastiskt styrkebesked!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Macahan: Domarna-Brynäs 2-4, det blåser kallt här uppe i toppen, bäst att ta på sig en mössa.#Brynäs #ödmjuk
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Så får vi ett PP på slutet ändå...
Underbar insats Brynäs IF!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
FANTASTISKT!! Serieledningen består :)
Vågar man hoppas på ett lite längre inslag än vanlig på Hockeykväll ikväll?
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Tommy: EKHOLM!!!!!!
JAAAAAAAAAA!!!
Fortsatt serieledning, gossar!!
Skål!!
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
foppa78:Inte en sen kvittering igen nu.....Please.!!!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Någon som hört något om att Heikkinen har en lång klubba? ;-)
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bissett_19: Självklart så är det Iggulden som gör sitt första mål på evigheter :-(
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bissett_19: Aldrig får man vara lugn, finns det inte spänning så skapar domarna spänning.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bissett_19: Det kommer komma en brynäsutvisning till.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Hoppas att vi också börjar tackla in deras backar i målet, för att på så vis få utvisningar med oss.
« Föregående · 1444956 · Nästa »
Förklara detta någon??
61:03 4-2 (EQ) AIK 10. Gynge, Richard
6. Tärnström, Dick
87. Rosén, Robert
Pos. Part.: 6, 10, 30, 87
Neg. Part.: 30
59:34 2 min LHC 17. Söderberg, Carl Holding
(59:34 - 60:00)
56:52 3-2 (PP1) AIK 86. Ahlström, Oscar
87. Rosén, Robert
Pos. Part.: 30, 86, 87
Neg. Part.: 30