Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
« Föregående · 1444651 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Fanken också...hoppas verkligen inte tvåan kommer inom kort....:-(
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Som sagt, 2-0 ledningar är inte Brynäs starka sida....
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Lavander är så sjukt dålig i bytet han blir utvisad. Misstag på misstag. Noncharlant så man börjar fundera... 3-1 nu dock... :)
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: 3-1 då??? Det känns bättre, och mer rättvist!! Gött!!!!!!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Brynäs kör en klassiker, too many players, fy fan vad slarvigt, snacka om att släppa in Växjö i matchen :-(
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: Domarna sliter förtvivlat för att få in Växjö i matchen igen.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues:Att det ska vara så svårt att räkna....:-(
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Onödig utvisning...men det står 3-1 i PP till Växjö...det är som vanligt härnere. Det är tamejfan märkligt!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Granström gör mål igen, ketchup-effekten nu? Han gjorde ju mål i förra matchen också menar jag..
Redigerad kommentar
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Inte särskilt märkligt, domarna är inte bättre, inte nån av dom. Allt rabalder om en till domare föll också pladask, det blev bara en till dåre på isen!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Jaha, så får vi ytterligare en utv, domarna är bland det sämsta jag sett!!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Hahaha...4-1 i PP till Växjö. Vem fan är förvånad? Zebrorna gör ALLT för att hjälpa Växjö.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Widing kunde stängt matchen där....sen utvisning åt fel håll istället
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf:
Widing skulle fan ha stängt matchen på friläget där,nu har ju Lakers fortfarande hugg.
Fantastisk att se Silfverberg-Järnkrok-Wännström.
Widing skulle fan ha stängt matchen på friläget där,nu har ju Lakers fortfarande hugg.
Fantastisk att se Silfverberg-Järnkrok-Wännström.
Redigerad kommentar
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Ja, den där missen kan bli kostsam med tanke på att vi fick en utvisning i läget efter istället :(
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic:
Tycker domarna var sämre förra matchen. HV skulle haft dubbla mängden utvisningar men de är inte konsekventa i kväll direkt.
Tycker domarna var sämre förra matchen. HV skulle haft dubbla mängden utvisningar men de är inte konsekventa i kväll direkt.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bissett_19: Ja, Järnkrok&co är underbara att skåda. Synd att en domarinsats ska förstöra så mycket av glädjen!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
rafalski: Börjar nästan lessna på Widing nu.
Dra upp puckfan (ursäkta språket...) i nättaket, varför ska han dribbla varje gång?
Senast mot HV hade han ett jätteläge efter att ha trampat runt på utsidan av sin back men väljer att svänga av bakom kassen istf att bryta in framför mål i den gata han själv skapat.
Han har undgått kritiken länge nu men räddats därför att vi vinner.
Åter en tveksam tvåa på Gunderson, även om det ser ut som en jättehakning.
En klockren låsning/brytning men eftersom smålänningen tappar balansen och ramlar så blåser man automatiskt.
Men va fan, vi vill väl ha lite spänning?
Börjar nästan bli lite blasé efter alla vinster.... ;-)
Dra upp puckfan (ursäkta språket...) i nättaket, varför ska han dribbla varje gång?
Senast mot HV hade han ett jätteläge efter att ha trampat runt på utsidan av sin back men väljer att svänga av bakom kassen istf att bryta in framför mål i den gata han själv skapat.
Han har undgått kritiken länge nu men räddats därför att vi vinner.
Åter en tveksam tvåa på Gunderson, även om det ser ut som en jättehakning.
En klockren låsning/brytning men eftersom smålänningen tappar balansen och ramlar så blåser man automatiskt.
Men va fan, vi vill väl ha lite spänning?
Börjar nästan bli lite blasé efter alla vinster.... ;-)
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bissett_19: Haha, nej, född och uppuxen på Brynäs av svenska föräldrar!!
Fråga mikrofonen från Klippan:-))
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: livet som topplag innebär motståndare som inte hänger med och tvingas ta till tjuvknep för att stoppa oss. Logiskt men trist så låter domaren mycket passera. Brynäs har ju i ett antal är själva varit kända för att haka och spela ryggsäckshockey. Nu gäller det att klara av att hantera detta och inte tappa tålamodet och humöret.
Redigerad kommentar
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Nu gäller det att döda utvisningen, sedan trycker vi in 4-1 och plockar hem tre färska pinnar!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues:
Hehe.
Enligt statistiken på HL har Brynäs skjutit 21 skott på Gerber och 13 skott utanför/över Gerber.
Växjö 17 på Svedberg och 2 utanför/över.
Måste Brynäs alltid sikta på att göra snygga mål??
Hehe.
Enligt statistiken på HL har Brynäs skjutit 21 skott på Gerber och 13 skott utanför/över Gerber.
Växjö 17 på Svedberg och 2 utanför/över.
Måste Brynäs alltid sikta på att göra snygga mål??
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Skriv för fan inte att jag är från den här jävla banjohålan, jag bara bor här men är från Stockholm :-)
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bissett_19: "Måste Brynäs alltid sikta på att göra snygga mål??"
Ja, coolare!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Bissett_19: Hade alla skott i matchen varit på mål hade vi haft 19-34 i skott och säkert något mål till för Brynäs.
Träffa mål gubbar!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: det som räknas är skott i mål och ett skott utanför kan vara lika nära mål som ett skott på mål.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
arnio: Det är alltid större chans att det blir mål om pucken träffar mål med tanke på returmöjligheter osv.
+ 2
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: lite kul att varken Hv, Frölunda eller Skellefteå leder just nu
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: ett skott i magen v/s ett strax utanför målramen, vilket är närmast mål?
« Föregående · 1444651 · Nästa »
Efter ca 11 Växjöhakningar/slashingar/trippingar så blåser zebran äntligen för utvisning.
Sen räcker det med att Lavander håller ut ena arm och nudda sin kille så blåser man på direkten..